Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is toch lachen maar voor mensen kan dit echt bedreigend zijn en die betalen hĆØ.
mijn maakt dat niks uit zijn van die zielige mensen die niks bereiken en zich verstoppen via een prepaid nummer.
is jammer dat ik op meerdere advertenties heb geantwoord, kan dus niet terug herleiden welke advertentie dat was.
meestal wachten ze een tijd zodat ze niet weten welke advertentie het is.

Advies nooit betalen gebruik een prepaid kaartje.
hebben me nu geblokt werden moe van wie ben je hahaha niks te halen hier zal nummer melden bij telefoonnummer of gebeld
nummer eindigd op30144381.
mag ik niet helemaal erop zetten. Word wel tijd dat dit een halt word toe geroepen.
mocht er zich nog wat voor doen meld ik het
verder adviezen altijd welkom

groetjes blijf gezond en geniet van het leven

Ach ja, weer 1 voor mijn blokkade lijstje. Wederom een dikke brommer als profielfoto...wat zouden ze doen als je zelfs iets van een motorclub, of een andere beruchte partij als profielfoto neemt? Of zet ie er een dikke brommer op omdat ie wil brommers kieken? šŸ¤”

Vorige week via de app bij 4 verschillende dames van Kinky in Amsterdam gevraagd naar beschikbaarheid wat bij Ć©Ć©n tot een fijne afspraak geleid had, een dag later ontving ik een aantal berichten van een voor mij onbekend nummer met daarin de boodschap dat ik maar zo snel mogelijk moest betalen anders zou diegene al mijn gegevens openbaar maken en de chats ergens publiceren etc, etc, en daarbij veel worden zoals, jij gaat hiervoor boeten , dit ga je voelen, ik maak je kapot etc, etc.

Vreemd genoeg heb ik alleen aan de 4 dames gevraagd waar zij ontvangen en of zij beschikbaar waren die avond.

Bericht beantwoord met "begrijp niet waar dit over gaat" en geblokkeerd.

Nu wel beetje angstig om weer wat af te spreken..
Na hoelang kan ik verwachten zulk soort berichten te krijgen? Ben voor het eerst gisteren bij een dame thuis op bezoek geweest. Alles verliep prima netjes betaald alles. Na afloop heb ik haar gevraagd wanneer ze voor het laatst soa test heeft gedaan omdat PZC. Hierop reageerde ze niet zo blij via whatsapp en heeft mij geblokkeerd. Nu komt het probleem: ik heb mijn prive nummer gebruikt waarbij ook mijn volledige naam stond....

Heb inmiddels mijn nummer laten wijzigen omdat ik er nu pas aan denk hoe dom dit is geweest. Mijn facebook op non actief gezet maar alsnog ben ik te vinden op het internet met mijn naam. Hoe aannemelijk is het dat ik in de problemen kom? Btw heb vrouw kinderen en goede baan.. stress hem nogal

Na hoelang kan ik verwachten zulk soort berichten te krijgen? Ben voor het eerst gisteren bij een dame thuis op bezoek geweest. Alles verliep prima netjes betaald alles. Na afloop heb ik haar gevraagd wanneer ze voor het laatst soa test heeft gedaan omdat PZC. Hierop reageerde ze niet zo blij via whatsapp en heeft mij geblokkeerd. Nu komt het probleem: ik heb mijn prive nummer gebruikt waarbij ook mijn volledige naam stond....

Heb inmiddels mijn nummer laten wijzigen omdat ik er nu pas aan denk hoe dom dit is geweest. Mijn facebook op non actief gezet maar alsnog ben ik te vinden op het internet met mijn naam. Hoe aannemelijk is het dat ik in de problemen kom? Btw heb vrouw kinderen en goede baan.. stress hem nogal
Ik ben in 14 jaar wandelen nog nooit bedreigd, dit is vooral een uitzondering niet de regel.

Ik ben echt paranoia door de gedachte dat mijn vrouw of baas erachter komt... vooral omdat ik haar heb beledigd en ze misschien uit is op wraak? T is inmiddels 30 uur geleden dat ik langs ben geweest.
maak je niet zo druk als ze wat wou doen had ze het al gedaan. Ook wat maakt het uit of je baas weet dat je een wandelaar bent? het is niet alsof hij je daarvoor mag ontslaan

Regel 1 altijd alles ontkennen. Kan toevallig een naamgenoot zijn en zo zijn ze bij jou uitgekomen.

Helaas zijn er wel dvp's die nummers sparen. Waarschijnlijk van moeilijke of vervelende klanten of vervelende reacties die ze hebben gekregen.
Als ze dan 1000 nummer hebben verkopen ze die in een keer door voor 300 euro. Dus dit zou ook nog 2 maanden later kunnen zijn als je bij de 1e 50 nummers zit en over 2 maanden nummer 1000 pas op de lijst staat.

Ik geloof nooit dat ze van ieder nummer de naam van een persoon erbij hebben. Al die 1000 personen krijgen daarna standaard hetzelfde dreigappje. Daarna blokker je gewoon het nummer waar dit appje vandaan kwam en het is afgelopen. Ook kan je nog aangifte doen of dit soort nummers ergens aanmelden. Ik weet niet eens precies waar maar anderen zullen dit ongetwijfeld weten.

Ik zou me er niet zo druk om maken. Ik heb 1 keer zo'n appje gehad en toen dat nummer zowel in whatsapp als op het gewone nummer geblokkeerd. Ze dreigden via facebook alles bekend te maken. Nou ze gaan hun gang maar. Ik heb geen eens facebook. Dus zo goed weten ze het allemaal niet.
Waar ze vooral op hopen is dat iemand gaat betalen en op dat moment hebben ze veel meer van je. Je naam, Je rekening. Dus nooit op ingaan.

Regel 1 altijd alles ontkennen. Kan toevallig een naamgenoot zijn en zo zijn ze bij jou uitgekomen.

Helaas zijn er wel dvp's die nummers sparen. Waarschijnlijk van moeilijke of vervelende klanten of vervelende reacties die ze hebben gekregen.
Als ze dan 1000 nummer hebben verkopen ze die in een keer door voor 300 euro. Dus dit zou ook nog 2 maanden later kunnen zijn als je bij de 1e 50 nummers zit en over 2 maanden nummer 1000 pas op de lijst staat.

Ik geloof nooit dat ze van ieder nummer de naam van een persoon erbij hebben. Al die 1000 personen krijgen daarna standaard hetzelfde dreigmailtje. Daarna blokker je gewoon het nummer waar dit mailtje vandaan kwam en het is afgelopen. Ook kan je nog aangifte doen of dit soort nummers ergens aanmelden. Ik weet niet eens precies waar maar anderen zullen dit ongetwijfeld weten.

Ik zou me er niet zo druk om maken. Ik heb 1 keer zo'n appje gehad en toen dat nummer zowel in whatsapp als op het gewone nummer geblokkeerd. Ze dreigden via facebook alles bekend te maken. Nou ze gaan hun gang maar. Ik heb geen eens facebook. Dus zo goed weten ze het allemaal niet.
Waar ze vooral op hopen is dat iemand gaat betalen en op dat moment hebben ze veel meer van je. Je naam, Je rekening. Dus nooit op ingaan.
Correct wieheeftgebeld.nl en callinsider.nl zijn de sites waar je die nummers kan doorgeven.

Ik geloof nooit dat ze van ieder nummer de naam van een persoon erbij hebben. Al die 1000 personen krijgen daarna standaard hetzelfde dreigappje. Daarna blokker je gewoon het nummer waar dit appje vandaan kwam en het is afgelopen. Ook kan je nog aangifte doen of dit soort nummers ergens aanmelden. Ik weet niet eens precies waar maar anderen zullen dit ongetwijfeld weten.

Snap deze gedachtegang op het moment dat je safe hebt gespeelt, ander telefoon nummer, niet je echte naam.
Bij mij was mijn echte naam te zien in WhatsApp met echte foto. Dat nummer is inmiddels uit de lucht dus aan dat nummer heb je niks. Maar mijn naam en foto heeft ze wel (als ze die heeft opgeslagen) foto overigens alleen als ze er een screenshot van heeft gemaakt omdat ik haar ook heb geblokkeerd.

Hierom ligt het me toch niet lekker. Als ze bij me uitkomen is het niet via het nummer maar via echt gedegen onderzoek en speurwerk en dan ben ik wel de pineut als ze me vinden want dan heb je alles.. dan toch betalen? Als ze bijvoorbeeld mijn vrouw berichten sturen?

Snap deze gedachtegang op het moment dat je safe hebt gespeelt, ander telefoon nummer, niet je echte naam.
Bij mij was mijn echte naam te zien in WhatsApp met echte foto. Dat nummer is inmiddels uit de lucht dus aan dat nummer heb je niks. Maar mijn naam en foto heeft ze wel (als ze die heeft opgeslagen) foto overigens alleen als ze er een screenshot van heeft gemaakt omdat ik haar ook heb geblokkeerd.

Hierom ligt het me toch niet lekker. Als ze bij me uitkomen is het niet via het nummer maar via echt gedegen onderzoek en speurwerk en dan ben ik wel de pineut als ze me vinden want dan heb je alles.. dan toch betalen? Als ze bijvoorbeeld mijn vrouw berichten sturen?
Ze gaan voor de quick buck en als die luie honden ergens moeite voor moeten doen....laten ze het meestal schieten...maar....ik volg alleen even niet hoe ze via jouw nummer achter de gegevens van je vrouw kunnen komen. Die nummers die doorverkocht worden zijn slechts dat....dan gaan ze een paar honderd mensen zo'n bericht sturen en hopen dat er iemand betaalt. Je maakt het volgens mij groter als dat het is...

Nee nooit betalen. Ze gaan dit echt niet allemaal zo uitzoeken. Een louche dvp verkoopt de nummers. Is al heel laag om te doen, maar ja ze zitten er tussen.
Maar ze gaan niet 1 nummer verkopen. Minimaal 100, maar denk nog veel meer 1000. Dus dat duurt een tijdje. Denk je dat die dvp een nette spreadsheet gaat maken met jouw foto, je naam en je nummer? En deze vervolgens doorsturen?

Nee. Het nummer wordt gewoon opgeslagen en zo ook honderden andere nummers zonder naam of iets erbij. Als je een dreigmailtje krijgt zul je niet je naam boven aan de app zien staan. Nee gewoon een standaardapp die aan al die nummers gestuurd wordt. Maak je er niet druk over. Bij je vrouw gaan ze al helemaal niet komen. Haar nummer hebben ze zeker niet. Hoe moeten ze bij haar komen dan?

Maar nooit betalen, doe je dit wel dan hebben ze heel veel gegevens van je. En dan kunnen ze natuurlijk gewoon doorgaan.

Nooit betalen! Zodra je geld overmaakt dan hebben ze je waar ze je willen hebben. Ik heb eens gekeken wat je probleem precies is maar geloof maar dat je hier helemaal niks van gaat horen. Laat dit een les zijn en neem gewoon een prepaid telefoon als je hiermee door wil gaan.

Ze gaan voor de quick buck en als die luie honden ergens moeite voor moeten doen....laten ze het meestal schieten...maar....ik volg alleen even niet hoe ze via jouw nummer achter de gegevens van je vrouw kunnen komen. Die nummers die doorverkocht worden zijn slechts dat....dan gaan ze een paar honderd mensen zo'n bericht sturen en hopen dat er iemand betaalt. Je maakt het volgens mij groter als dat het is...
Niet via het nummer maar via mijn naam en profiel foto van whatsapp. Voor en achternaam stonden daarin en een herkenbare foto. Dus met reverse searches e.d. is dat te traceren en te achterhalen wie mijn vrouw of werkgever is en via deze weg te blackmailen. Ik hoop echt dat ik het voor mezelf groter maak. Is mijn eerste ervaring met een prostitue en voel me er al zo enorm slecht over en schuldig dus word helemaal gek in mijn bovenkamer

Nee nooit betalen. Ze gaan dit echt niet allemaal zo uitzoeken. Een louche dvp verkoopt de nummers. Is al heel laag om te doen, maar ja ze zitten er tussen.
Maar ze gaan niet 1 nummer verkopen. Minimaal 100, maar denk nog veel meer 1000. Dus dat duurt een tijdje. Denk je dat die dvp een nette spreadsheet gaat maken met jouw foto, je naam en je nummer? En deze vervolgens doorsturen?

Nee. Het nummer wordt gewoon opgeslagen en zo ook honderden andere nummers zonder naam of iets erbij. Als je een dreigmailtje krijgt zul je niet je naam boven aan de app zien staan. Nee gewoon een standaardapp die aan al die nummers gestuurd wordt. Maak je er niet druk over. Bij je vrouw gaan ze al helemaal niet komen. Haar nummer hebben ze zeker niet. Hoe moeten ze bij haar komen dan?

Maar nooit betalen, doe je dit wel dan hebben ze heel veel gegevens van je. En dan kunnen ze natuurlijk gewoon doorgaan.
Dit stelt me wel gerust merci

Ja dan kom ik uit bij een bericht geplaats door mijn vrouw.. kan lastig vragen of ze die eraf wilt halen.. wat voor reden moet ik daarbij geven, was een vakantie foto
Okee maar zoals eerder gesteld.... zou me er niet al te druk over maken. Als ze het nummer al verkoopt is het puur en alleen het nummer , geen naam en toenaam. Het enige is dan dat je het standaard dreigappje krijgt. Nummer blokkeren en klaar....

Terug
Bovenaan Onderaan