Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat lijkt mij niet, op het moment dat je aangifte hebt gedaan en je bijvoorbeeld je rijbewijs als vermist hebt opgegeven kun je daar echt geen abonnement mee afsluiten (voor zover ik weet). In de verificiatie/identificatiesystemen zou dan een error moeten verschijnen met dat er iets mis is met het rijbewijs, danwel verlopen is.
Nou, was dat bij mij maar gebeurd. Niet dus. Maar toegegeven, het is bij mij inmiddels al weer even geleden.

Ik heb onlangs in een ander topic daar wat over gezegd. Sommige DVP's vragen om Facebook/LinkedIn accounts ter verificatie. Ik had dat laatst bij Kiera in Amstelveen. Ik doe daar dus niet aan mee want ik wil dat soort zaken absoluut gescheiden houden. Wat mij opviel is dat er best nog wat mensen zijn die daar absoluut geen moeite mee hebben en het gewoon doorgeven. Tja… Als de zaken eens een keer slecht gaan met een bepaalde dame (laten we zeggen dat de tijd verstrijkt en daarmee hun USP ook minder wordt), wie weet wat ze dan ineens met die gegevens gaan doen. En ja, daarmee loop je wellicht bepaalde dames mis maar so be it. Ze zitten er in principe in voor het geld, dus wie zegt mij dat ze daar ook niet via andere wegen aan proberen te komen?
Ongeveer een half jaar geleden wilde ik een eerste afspraak maken met een dame die als goed en betrouwbaar bekend staat (ze heeft goede recensies hier). Ze vroeg me om mijn linked profiel! Uiteraard niet gegeven en dat was de reden dat ze me niet vertrouwde, de date ging niet door, zelfs na een video call.

Die Kiera zeker? Zag laatst wel dat het halve forum die vrouw op een voetstuk plaatst. Zelfs dan zou het een no-go zijn voor mij (als ik al linkedin zou hebben).

Die Kiera zeker? Zag laatst wel dat het halve forum die vrouw op een voetstuk plaatst. Zelfs dan zou het een no-go zijn voor mij (als ik al linkedin zou hebben).
Naam weet ik niet meer, het was een blonde dame die toen in Voorburg ontving. Ik wilde er toen niks over schrijven omdat het haar goed recht is om mij (of wie dan ook) te weigeren als ze het niet vertrouwde. Al gaf ik daar geen aanleiding voor.

Die vroeg dat ook aan mij. Geweigerd natuurlijk en daarna nooit meer wat van haar vernomen. En prima ook, ik ga mijn gegevens niet delen. Voor je het weet krijg je ineens een LinkedIn uitnodiging van Pjotr uit Moldavië met het verzoek om even centjes over te maken.

Kleine nuancering mijnerzijds: dat zou niet mogen want je RBW is ongeldig. Ik heb uiteindelijk een deurwaarder op mijn dak gehad die ik ook even zijn oren heb gewassen. Die clown had nl gewoon in de GBA kunnen zien dat dat rijbewijs (hij had gewoon het kopietje met nummer in bezit) gestolen was en het abonnement (en de bijbehorende schuld) dus niet van mij was. Maar blijkbaar zijn er dus onoplettende providers of tussenpersonen die zo'n rijbewijs accepteren. Ik zou je willen adviseren over een paar maanden gewoon even een BKR check te laten doen bij je bank. Dan zie je vanzelf of er gekke dingen op jouw naam zijn gebeurd. Maar zolang jij de aangifte hebt en de ongeldigverklaring heb je een stok achter de deur. Die aangifte formulieren waren bij mij in ieder geval goud waard (en wat zijn deurwaarders eigenlijk toch een nare vooringenomen klootzakken, want luisteren doen ze niet, ze plaatsen je meteen in het beklaagdenbankje).
Ik ben dol op incassobureaus ik weiger regelmatig te betalen. Dit weekend ga ik er weer een aanschrijven.
  1. geef nooit informatie of uitleg die je hun klant al hebt gegeven, je bent hun secretaresse niet verwijs naar de klant voor dossier vorming je kunt je alleen maar in de nesten werken door informatie te geven en ze moeten gewoon werken voor hun geld
  2. laat het incassobureau eerst de claim substantieren, dus eerst een rechtsgeldige overeenkomst produceren
  3. geef aan dat ze je tijd verspillen en dat je weet dat ze bewust je tijd verspillen en dat je vanwege het incasso process gedwongen bent te reageren en ze daarvoor 150 euro per uur afgerond op hele uren ex btw in rekening brengt per reactie en dat ze daarmee akkoord gaan door je verder lastig te vallen en dat door gebruik te maken van je tijd ze akkoord gaan met dat tarief
  4. verdubbel dat tarief in elke volgende reactie
  5. Begin meteen over een rechtszaak en geef aan dat ze beter zo snel mogelijk een rechtszaak aan kunnen gaan aangezien je toch niet gaat betalen, en dat je een rechtszaak met vertrouwen tegemoed ziet..... haalt de angel uit hun dreigementen :)
Let op, een incassobureau is niet hetzelfde als een deurwaarder.
En het is goed om overal schijt aan te hebben....ze zijn domme bange mensen gewend en het zijn allemaal (net) bontkraagjes bij de incassobureaus. Het verdienmodel van een incassobureau is niet gebaseerd op het beantwoorden van lastige brieven van mensen die schijt aan hen hebben. Ik zie het als mijn maatschappelijke verantwoordelijkheid om die ratten het leven moeillijk te maken..... nog nooit een rechtszaak gehad.

Het gaat vooral om de document nummer en bsn nummer op dat moment (en je foto's), daarom mogen ze er geen kopie meer van maken
Nooit een koipie van je paspoort laten maken. Een hotelbaas moet wel vastleggen wie er in de zaak zijn, dus inzien mag en je naam overschrijven ook. Als er toch een kopie gemaakt wordt (je bent moe van de reis en hebt geen zin in gedoe), vraag hem dan terug. Of maak zelf een paar kopietjes voor onderweg en knip de onderkant met je BSN nummer eraf

Dat kan in deze tijd niet meer; maar hij heeft toch een punt? Met gelijke munt gewoon betalen. Al dat bureuacratische en veranderen van BV om schuldeisers te ontlopen enz. Hoos had de reputatie ook dat men uiteindelijk betaalde ook.

Er loopt er nog eentje in NL rond, Big Frank. Ik heb daar 1x gebruik van gemaakt, en toegegeven je kunt niets zeggen over de kwaliteit van het werk dat ie levert. Echt. Tis alleen sommige maken de verkeerde keuzes helaas.

Eef hoos was nou juist de verkeerde. Het is niet voor niks dat niemand deze vent een paar hengsten verkocht heeft. En als iemand dat gedaan had dan was ook diegene zijn huis of auto de lucht ingegaan. Dit was niet de eerste de beste brulaap maar een keiharde beroepscrimineel.

Eef hoos was nou juist de verkeerde. Het is niet voor niks dat niemand deze vent een paar hengsten verkocht heeft. En als iemand dat gedaan had dan was ook diegene zijn huis of auto de lucht ingegaan. Dit was niet de eerste de beste brulaap maar een keiharde beroepscrimineel.

Maar in die periode in waarin hij actief was had je meerdere cowboys... Het was gewoon voor iets in die tijd. Hugo broers etc. Holleeder. Het was gewoon een gouden tijd voor velen.

Dat kan in deze tijd niet meer; maar hij heeft toch een punt? Met gelijke munt gewoon betalen. Al dat bureuacratische en veranderen van BV om schuldeisers te ontlopen enz. Hoos had de reputatie ook dat men uiteindelijk betaalde ook.

Er loopt er nog eentje in NL rond, Big Frank. Ik heb daar 1x gebruik van gemaakt, en toegegeven je kunt niets zeggen over de kwaliteit van het werk dat ie levert. Echt. Tis alleen sommige maken de verkeerde keuzes helaas.
gelijk heb je helaas gebeurd dit soort rugpulls/exit scams nog redelijk wat en is justitie erg langzaam om dit aan te pakken, verder vond ik hem wel een mooi mens.
Dat begrijp ik, maar sommige mensen die rondlopen op deze planeet zijn niet helemaal 100% en volledig bereid om de boel te escaleren.
Als ik kijk naar mijzelf zo een 15 jaar geleden was ik er zo een. altijd aan de drugs heel het jaar door op verschillende anabolen (met kleine pauzes er tussen) als er ook maar iets kleins gebeurde was ik net een hondsdolle gorilla. Ik fantaseerde heel de dag door over geweld. Dat er consequenties aanhingen zouden mij op dat moment niet hebben geboeid, ik zou ze uberhaupt toen niet eens kunnen inzien.

ADVIES Gebruik prepaid nummer. En als kan vpn. Gebruik een andere Foto van een dier of zo op Whats app account.

ben al zo vaak bedreigd of afgeperst, dan ga ik in gesprek met ze en vraag of ze een klote jeugd hebben gehad en zo van die Trent.
of gaat het wel nog samen na een DOKTOR toe gaan haha, zetten ze je snel op de blok.
BETAAL NOOIT KOM NOOIT EEN EINDE AAN

ADVIES Gebruik prepaid nummer. En als kan vpn. Gebruik een andere Foto van een dier of zo op Whats app account.

ben al zo vaak bedreigd of afgeperst, dan ga ik in gesprek met ze en vraag of ze een klote jeugd hebben gehad en zo van die Trent.
of gaat het wel nog samen na een DOKTOR toe gaan haha, zetten ze je snel op de blok.
BETAAL NOOIT KOM NOOIT EEN EINDE AAN
dus je profielfoto hier dat ben je niet zelf?

Kleine nuancering mijnerzijds: dat zou niet mogen want je RBW is ongeldig. Ik heb uiteindelijk een deurwaarder op mijn dak gehad die ik ook even zijn oren heb gewassen. Die clown had nl gewoon in de GBA kunnen zien dat dat rijbewijs (hij had gewoon het kopietje met nummer in bezit) gestolen was en het abonnement (en de bijbehorende schuld) dus niet van mij was. Maar blijkbaar zijn er dus onoplettende providers of tussenpersonen die zo'n rijbewijs accepteren. Ik zou je willen adviseren over een paar maanden gewoon even een BKR check te laten doen bij je bank. Dan zie je vanzelf of er gekke dingen op jouw naam zijn gebeurd. Maar zolang jij de aangifte hebt en de ongeldigverklaring heb je een stok achter de deur. Die aangifte formulieren waren bij mij in ieder geval goud waard (en wat zijn deurwaarders eigenlijk toch een nare vooringenomen klootzakken, want luisteren doen ze niet, ze plaatsen je meteen in het beklaagdenbankje).
sinds wanneer komt er uit een gba(tegenwoordig brp) dat je een rijbewijs hebt danwel niet?

Haha goede middag lachen deze kreeg ik net binnen.
heb gevraagd wie ze zijn.
helaas geen antwoord. Ben benieuwd wat ze willen van me.

Bijlagen

• D9937EF2-AFC2-44C2-8469-9314CC40930C.jpeg
    D9937EF2-AFC2-44C2-8469-9314CC40930C.jpeg
    86,7 KB · Weergaven: 146
volgens mij probeert hij je gewoon te versieren. Dit is overduidelijk een schreeuw om aandacht van een jongen die in de knoop zit met zijn gevoelens.
Stuur deze link eens naar hem en lach je gek om zijn reactie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan