Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is gewoon over de zeik door de vraag over die test. Ik heb het vermoeden dat het leven als wandelaar je maar weinig rust en ontspanning zal opleveren als ik je reactie zie. Waarschijnlijk ben je voor haar gewoon die lul met z'n stomme vraag. 99.9% kans dat ze al geen idee meer heeft wie je bent. Laat staan je nummer verkoopt of je gaat chanteren.

Ze is gewoon over de zeik door de vraag over die test. Ik heb het vermoeden dat het leven als wandelaar je maar weinig rust en ontspanning zal opleveren als ik je reactie zie. Waarschijnlijk ben je voor haar gewoon die lul met z'n stomme vraag. 99.9% kans dat ze al geen idee meer heeft wie je bent. Laat staan je nummer verkoopt of je gaat chanteren.
Ik weet wel zeker dat dit niets voor mij is 😅 heb haar via K inky nog een bericht gestuurd met mijn excuus en het aanbod dat ik een goede review zou schrijven als ze me met rust zou laten maar hier geen reactie op gekregen dus nu ook maar verwijderd en account verwijderd.

Niet via het nummer maar via mijn naam en profiel foto van whatsapp. Voor en achternaam stonden daarin en een herkenbare foto. Dus met reverse searches e.d. is dat te traceren en te achterhalen wie mijn vrouw of werkgever is en via deze weg te blackmailen. Ik hoop echt dat ik het voor mezelf groter maak. Is mijn eerste ervaring met een prostitue en voel me er al zo enorm slecht over en schuldig dus word helemaal gek in mijn bovenkamer

Inderdaad heb je wat domme keuzes gemaakt , de voornaamste is natuurlijk je eigen telefoonnummer gebruiken.

Als je op het SOA deel van het forum leest [zie de antwoorden Piet] , is het feitelijke risico om een SOA van PZC te krijgen (als man) gewoon niet zo groot. Als vrouw (of beter : als pijper) is het risico ietwat groter maar bij gewoon PZC zonder keelneuken/CIM nog steeds vrij beperkt.
Maar natuurlijk had je daar vooraf over na moeten denken, en niet achteraf schrikken van waar je om gevraagd had.

En je vraag zul je in je paniek ook niet geweldig gesteld hebben. Plus - wat wou je met een eventueel antwoord van zoveel weken of maanden geleden, of "nooit" ? Je enige keuze is gewoon zelf ook een SOA test doen als je je veel zorgen maakt , en daar heb je haar antwoord niet voor nodig.

Het belangrijkste wat je nu moet doen is - niks overhaasten.

Het is een bijzonder kleine kans dat je een SOA gekregen zou hebben, en ook, zo ingeschat, dat je echt afgeperst gaat worden.

De "ongerichte" bulk afpersings appjes kun je negeren, of aangifte doen - ze komen vaak genoeg voor ( meer als email spam, die mailtjes dat ze zogenaamd je webcam gehacked hebben en je rukkend gefilmd hebben ) dat ze niet eens een hint zijn dat je ook echt bij een dame geweest bent.

Ga niet in paniek zitten biechten. Probeer om niet als een stresskip van alles te doen , te laten, te roepen of met een enorm verhaal je afwezigheid of "omweg" te verklaren toen je naar die dame ging . Het valt alleen maar op.
Natuurlijk kan het geen kwaad om een aannemelijke verklaring te hebben voor de tijd die je weg was of het geld dat je hebt uitgegeven. Beter om die tevoren te verzinnen dan, als er een keer een vraag zou komen, met de mond vol tanden te staan.

Je keuze om met een relatie naar een dame te gaan is aan jou - je kunt elders op het forum ook veel verhalen vinden van andere wandelaars en hoe die daar mee omgaan. (bij sommigen weet de partner het, en veel anderen zeggen het niet.) .
Misschien blijft het eenmalig ding bij jou, misschien blijf je het doen - maar hoe dan ook - slaap een paar nachten voordat je dingen gaat doen die je niet terug kunt draaien.

telefoonnummer wijzigen is niet verkeerd - maar moet je ook al een verhaal voor verzinnen waarom opeens..

Inderdaad heb je wat domme keuzes gemaakt , de voornaamste is natuurlijk je eigen telefoonnummer gebruiken.

Als je op het SOA deel van het forum leest [zie de antwoorden Piet] , is het feitelijke risico om een SOA van PZC te krijgen (als man) gewoon niet zo groot. Als vrouw (of beter : als pijper) is het risico ietwat groter maar bij gewoon PZC zonder keelneuken/CIM nog steeds vrij beperkt.
Maar natuurlijk had je daar vooraf over na moeten denken, en niet achteraf schrikken van waar je om gevraagd had.

En je vraag zul je in je paniek ook niet geweldig gesteld hebben. Plus - wat wou je met een eventueel antwoord van zoveel weken of maanden geleden, of "nooit" ? Je enige keuze is gewoon zelf ook een SOA test doen als je je veel zorgen maakt , en daar heb je haar antwoord niet voor nodig.

Het belangrijkste wat je nu moet doen is - niks overhaasten.

Het is een bijzonder kleine kans dat je een SOA gekregen zou hebben, en ook, zo ingeschat, dat je echt afgeperst gaat worden.

De "ongerichte" bulk afpersings appjes kun je negeren, of aangifte doen - ze komen vaak genoeg voor ( meer als email spam, die mailtjes dat ze zogenaamd je webcam gehacked hebben en je rukkend gefilmd hebben ) dat ze niet eens een hint zijn dat je ook echt bij een dame geweest bent.

Ga niet in paniek zitten biechten. Probeer om niet als een stresskip van alles te doen , te laten, te roepen of met een enorm verhaal je afwezigheid of "omweg" te verklaren toen je naar die dame ging . Het valt alleen maar op.
Natuurlijk kan het geen kwaad om een aannemelijke verklaring te hebben voor de tijd die je weg was of het geld dat je hebt uitgegeven. Beter om die tevoren te verzinnen dan, als er een keer een vraag zou komen, met de mond vol tanden te staan.

Je keuze om met een relatie naar een dame te gaan is aan jou - je kunt elders op het forum ook veel verhalen vinden van andere wandelaars en hoe die daar mee omgaan. (bij sommigen weet de partner het, en veel anderen zeggen het niet.) .
Misschien blijft het eenmalig ding bij jou, misschien blijf je het doen - maar hoe dan ook - slaap een paar nachten voordat je dingen gaat doen die je niet terug kunt draaien.

telefoonnummer wijzigen is niet verkeerd - maar moet je ook al een verhaal voor verzinnen waarom opeens..
Bedankt voor dit onderbouwde advies! Het geld , mijn afwezigheid en telefoonwijziging leveren geen problemen op. Heb het gedaan omdat ik gewoon enorm benieuwd was hoe het zou zijn meer niet. Vond het niet geweldig, alles behalve. Enorm bittere nasmaak aan over gehouden. Hoop dat het hiermee klaar is.

* iedereen bedankt voor de berichten , fijne oprechte en open community! *

Ik weet wel zeker dat dit niets voor mij is 😅 heb haar via K inky nog een bericht gestuurd met mijn excuus en het aanbod dat ik een goede review zou schrijven als ze me met rust zou laten maar hier geen reactie op gekregen dus nu ook maar verwijderd en account verwijderd.
"Niet wrijven in een vlek" zeggen ze toch. Geen aandacht meer aan besteden en doorgaan met leven

Naar je omgeving toe alles ontkennen. "De een krijgt zgn. een belletje van de bank, de ander moet zgn. onder tijdsdruk een boete voor z'n kind betalen en ik kreeg dit nepbericht. Laat ze opzouten".

Als je daadwerkelijk afgeperst wordt nergens op ingaan, alles blokkeren, berichten weggooien en nergens op klikken.

Laatst bewerkt:
PS ik schrok de eerste keer dat een dvp mij pijpte zonder condoom ook wel. Daarna gewoon test gedaan bij https://onedayclinic.nl/ en niks aan de hand. Ook een keer zomaar nzc door een masseuse, aangenaam verrast maar toch ook na 2 weken test gedaan, eveneens clean. Ik heb haar de uitslag gestuurd, was ze ook tevreden mee. De enkele keer dat ik wat opliep was van 'gewone' dates. Gewone burgers zijn veel onhandiger in die dingen dan mensen uit het vak.

Gistere en vandaag opnieuw poging tot afpersing.
26981648 zijn de laatste nummer. Door gegeven aan wie heeft er gebeld nummer was al gemeld.
als je hele gesprek wilt hebben stuur bericht stuur ik via pb.moest de app litebit app installeren en 1250 overmaken.
natuurlijk niet gedaan gevraagd na rekening. Even paar keer video gebeld nemen ze niet op.
toen deze gestuurd en meteen ging ik op de blok .
maar ik denk dat ze zo lijst gekocht hebben want ik heb nieuw prepaid nummer.
kijk allemaal uit. En betaal nooit gr

Bijlagen

• E254C2EE-E7F3-49FD-972F-63575A83012A.jpeg
    E254C2EE-E7F3-49FD-972F-63575A83012A.jpeg
    68,6 KB · Weergaven: 138
Kleine update:
Ik heb nog niks gehoord. Helaas bedenk ik me nu dat ik bij binnenkomst op de bank een scherm met daarop camera beeld van de deur zag. Ik heb 3 a 4 min voor de deur gewacht zonder aan te bellen omdat ze me dit vroeg. Nu ben ik bang dat ik gefilmd ben (zeker weten) en dat ik via deze weg gechanteerd kan worden.. het was in een gewoon rijtjes huis die volgens haar alleen word gebruikt door dames en ze hem huurde en elke paar maand ergens anders zat. Hoe groot is de kans dat ik alsnog gedoe krijg? Gefilmd bij de deur, wellicht ook in de kamer? Stress hem nogsteeds twijfel zelfs om het op te biechten bij mijn vrouw omdat ik zo bang ben dat het uitkomt..

Kleine update:
Ik heb nog niks gehoord. Helaas bedenk ik me nu dat ik bij binnenkomst op de bank een scherm met daarop camera beeld van de deur zag. Ik heb 3 a 4 min voor de deur gewacht zonder aan te bellen omdat ze me dit vroeg. Nu ben ik bang dat ik gefilmd ben (zeker weten) en dat ik via deze weg gechanteerd kan worden.. het was in een gewoon rijtjes huis die volgens haar alleen word gebruikt door dames en ze hem huurde en elke paar maand ergens anders zat. Hoe groot is de kans dat ik alsnog gedoe krijg? Gefilmd bij de deur, wellicht ook in de kamer? Stress hem nogsteeds twijfel zelfs om het op te biechten bij mijn vrouw omdat ik zo bang ben dat het uitkomt..
Je maakt je echt teveel zorgen. Je moet hier gewoon niet meer over nadenken. Denk je dat ze iedere klant die daar voor de deur is geweest met filmbeelden gaan chanteren? Je hebt je telefoonnummer veranderd. Je facebook dichtgegooid. Ze hebben je adres niet. Hoe gaan ze jou ooit nog bereiken. Niet stressen, gewoon leven. Niets vertellen ook aan je vrouw als je geen problemen wil krijgen. Want dan krijg je ze zeker als je wat verteld. Ieder persoon heeft het recht op zijn geheimen. Good Luck!

Het valt mij op hoeveel mannen als een grote jongen durven naar de meisjes gaan, maar als een bibberend bang ree reageren op allerlei pogingen tot intimidatie en oplichting, die trouwens ook in totaal andere sectoren circuleren.
Victim blaming much? Zullen we afspreken dat we ons hier niet meer gedragen als toetsenbord ridders en we elkaar met raad en daad helpen ipv afbranden? Grapje en grolletje kan best, maar dat moet het dan ook zijn...een grapje of een grolletje

Je maakt je echt teveel zorgen. Je moet hier gewoon niet meer over nadenken. Denk je dat ze iedere klant die daar voor de deur is geweest met filmbeelden gaan chanteren? Je hebt je telefoonnummer veranderd. Je facebook dichtgegooid. Ze hebben je adres niet. Hoe gaan ze jou ooit nog bereiken. Niet stressen, gewoon leven. Niets vertellen ook aan je vrouw als je geen problemen wil krijgen. Want dan krijg je ze zeker als je wat verteld. Ieder persoon heeft het recht op zijn geheimen. Good Luck
I know maak mezelf helemaal gek maar heb er echt oprechte spijt van en had dit nooit moeten doen. Ik maak mezelf echt van kant als ik uitkomt en ik alles kwijtraak..

No shit.. Wat kunnen wij zeggen dat jij van ons aanneemt dat er helemaal niks aan de hand is? Want dat is dus precies het geval. Jij gaat hier helemaal niks van horen. Er zitten hier alleen maar hoerenlopers die (in de meeste gevallen) een stuk meer dames bezoeken dan jij doet. En ik heb hier van helemaal niemand gelezen over echte hardcore chantage zoals jij verwacht. Het enige wat we weleens treffen is het berichtje in slecht Nederlands waarin ze je geld afhandig proberen te maken door te dreigen met niks. Dit zijn mensen die een lijst met honderden nummers kopen en op de gok iedereen dat bericht sturen in de hoop dat iemand (die zo zenuwachtig is zoals jij) hapt.

No shit.. Wat kunnen wij zeggen dat jij van ons aanneemt dat er helemaal niks aan de hand is? Want dat is dus precies het geval. Jij gaat hier helemaal niks van horen. Er zitten hier alleen maar hoerenlopers die (in de meeste gevallen) een stuk meer dames bezoeken dan jij doet. En ik heb hier van helemaal niemand gelezen over echte hardcore chantage zoals jij verwacht. Het enige wat we weleens treffen is het berichtje in slecht Nederlands waarin ze je geld afhandig proberen te maken door te dreigen met niks. Dit zijn mensen die een lijst met honderden nummers kopen en op de gok iedereen dat bericht sturen in de hoop dat iemand (die zo zenuwachtig is zoals jij) hapt.
Amen, helemaal niks meer aan toe te voegen.

Victim blaming much? Zullen we afspreken dat we ons hier niet meer gedragen als toetsenbord ridders en we elkaar met raad en daad helpen ipv afbranden? Grapje en grolletje kan best, maar dat moet het dan ook zijn...een grapje of een grolletje
Een mug is een mug, en een olifant is merkbaar veel groter. Maak dus van een mug geen olifant. Ik begrijp niet hoe je over die dingen zo kan reageren DD 0182.

Elke mens van deze tijd wéét intussen toch dat alle digitale platformen meer en meer geviseerd worden door gewiekste oplichters die op die manier vanuit hun zetel menen geld te kunnen verdienen, ipv met zaklamp, koevoet en valse sleutels in het holst van de nacht huizen te gaan bezoeken. Dat is echt niet typisch voor de sekssector. Ik kan zelfs niet meer opsommen hoeveel berichtjes ik ooit al gekregen heb om weet ik veel welke 'gegevens' allemaal aan te passen enz. Is altijd nep. Geen enkele officiële instantie of onderneming werkt op die manier. Negeren dus.

Verder zou toch elke wandelaar die wat met zijn tijd mee is, VOORAF wel eens moeten nadenken hoe hij zijn anonimiteit wil beschermen, zeker als hij daar overdreven angstig voor is, zoals ik hier lees. Als je je smartphone niet vertrouwt met al zijn akefietjes, dan zet je hem uit. En als iemand iets daarover opmerkt, was je batterij plat. Bijvoorbeeld. En gebruik voor je contacten met sekswerkers een of ander antiek telefoontje dat enkel kan bellen en smsen. Ook weer een voorbeeld.

Dus ja, grapje of grolletje of victim blaming (als het Engels is, bekt het beter zeker he?) : volgens mij is heel veel van wat ik hier lees in dit topic gewoon simpel te vermijden, en/of te negeren. En dus zeg ik: grote jongen om naar de meisjes te gaan, stoer op een forum schrijven, en dan bibberen als er eens een of andere dokus een dreigberichtje stuurt of als je nog maar denkt dat je gefilmd bent en dat iemand daar iets gaat mee doen.

Weet je waar in de praktijk de meeste wandelaars zich mee "verraden"? Aan parkeerboetes en snelheidsovertredingen op plaatsen waar je niet geweest bent. Zogezegd. :ROFLMAO:

Een mug is een mug, en een olifant is merkbaar veel groter. Maak dus van een mug geen olifant. Ik begrijp niet hoe je over die dingen zo kan reageren DD 0182.

Elke mens van deze tijd wéét intussen toch dat alle digitale platformen meer en meer geviseerd worden door gewiekste oplichters die op die manier vanuit hun zetel menen geld te kunnen verdienen, ipv met zaklamp, koevoet en valse sleutels in het holst van de nacht huizen te gaan bezoeken. Dat is echt niet typisch voor de sekssector. Ik kan zelfs niet meer opsommen hoeveel berichtjes ik ooit al gekregen heb om weet ik veel welke 'gegevens' allemaal aan te passen enz. Is altijd nep. Geen enkele officiële instantie of onderneming werkt op die manier. Negeren dus.

Verder zou toch elke wandelaar die wat met zijn tijd mee is, VOORAF wel eens moeten nadenken hoe hij zijn anonimiteit wil beschermen, zeker als hij daar overdreven angstig voor is, zoals ik hier lees. Als je je smartphone niet vertrouwt met al zijn akefietjes, dan zet je hem uit. En als iemand iets daarover opmerkt, was je batterij plat. Bijvoorbeeld. En gebruik voor je contacten met sekswerkers een of ander antiek telefoontje dat enkel kan bellen en smsen. Ook weer een voorbeeld.

Dus ja, grapje of grolletje of victim blaming (als het Engels is, bekt het beter zeker he?) : volgens mij is heel veel van wat ik hier lees in dit topic gewoon simpel te vermijden, en/of te negeren. En dus zeg ik: grote jongen om naar de meisjes te gaan, stoer op een forum schrijven, en dan bibberen als er eens een of andere dokus een dreigberichtje stuurt of als je nog maar denkt dat je gefilmd bent en dat iemand daar iets gaat mee doen.

Weet je waar in de praktijk de meeste wandelaars zich mee "verraden"? Aan parkeerboetes en snelheidsovertredingen op plaatsen waar je niet geweest bent. Zogezegd. :ROFLMAO:
Touche, mijn eerste bezoek in jaren had ik gelijk een boete te pakken..gelukkig hoef ik het verder aan niemand uit te leggen 🤣

Maar on topic: jij snapt mijn reactie niet, en ik vind de jouwe ietswat gechargeerd. Dat kan, we zijn allemaal mensen en hebben allemaal een mening. Schrijver van het stukje maakt zich (al dan niet terecht ) zorgen over zijn bezoek. Waar iemand dan volgens mij niet naar zoekt is dat een van de forumleden extra zout in de wonden strooit. Dat gezegd hebbende : een tijdje terug was er een forumbezoeker die vermoedelijk een DVP zwanger had gemaakt. Heel veel heisa maar naderhand nooit meer wat van gehoord. Conclusie: laten we het een beetje gezellig houden. Adieu en welterusten

Laatst bewerkt:
Ik zou het bijvoorbeeld geruststellend vinden als er meerdere mannen naar haar zijn geweest en ik niet bijvoorbeeld de enige ben in de afgelopen halve week. Als meerdere mannen daar zijn geweest of haar eerder bezocht hebben en geen nare ervaringen hebben of haar iets neter kennen iets in die trans. Dat zou me geruststellen maar dat is niet zo helaas..

No shit.. Wat kunnen wij zeggen dat jij van ons aanneemt dat er helemaal niks aan de hand is?
Er is ook niets aan de hand. Evenmins als met virtuele seks over het internet, waarbij je vooraf moet betalen. Je leest dat, je lacht daar eens mee, je gaat daar uiteraard niet op in, en voila, case closed. Natuurlijk, ik weet het wel, er zijn nog altijd mensen die daar inlopen blijkbaar. Want anders zouden die grapjassen hun oplichterijen wel staken.
Want dat is dus precies het geval. Jij gaat hier helemaal niks van horen. Er zitten hier alleen maar hoerenlopers die (in de meeste gevallen) een stuk meer dames bezoeken dan jij doet.
Da's dan wel een wat zinloze uitspraak toch? Hoe kan je nu weten welke hoerenloper er meer of minder dames bezoekt dan iemand anders Sir camelot? Misschien is het wél zo dat onervaren wandelaars sneller bang worden van dergelijke praktijken, en dat ervaren mensen al jaren bezig zijn en al weten dat je anonimiteit gewoon in je eigen handen ligt.
En ik heb hier van helemaal niemand gelezen over echte hardcore chantage zoals jij verwacht.
Dat wou ik dus ook aan halen. Bv iemand denkt dat hij gefilmd werd. Ok, dat gebeurt meer dan je denkt, en in veel gevallen komt dat onze veiligheid als wandelaar zeer ten goede. Maar dan direct gaan veronderstellen, weer zoals ik hier las, dat "men" daar iets gaat mee doen? Wat gaat men daar mee doen?

Ik denk dat sommigen hier beter een keer meer naar de meisjes zouden gaan ipv op TV allerlei crimi-programmaatjes te zitten bekijken. :ROFLMAO:
Het enige wat we weleens treffen is het berichtje in slecht Nederlands waarin ze je geld afhandig proberen te maken door te dreigen met niks. Dit zijn mensen die een lijst met honderden nummers kopen en op de gok iedereen dat bericht sturen in de hoop dat iemand (die zo zenuwachtig is zoals jij) hapt.

Inderdaad.

Ik zou het bijvoorbeeld geruststellend vinden als er meerdere mannen naar haar zijn geweest en ik niet bijvoorbeeld de enige ben in de afgelopen halve week. Als meerdere mannen daar zijn geweest of haar eerder bezocht hebben en geen nare ervaringen hebben of haar iets neter kennen iets in die trans. Dat zou me geruststellen maar dat is niet zo helaas..
Maar Jameswereld toch, je mag niet paranoïa gaan worden. Je weet toch dat je tegenwoordig op tal van plaatsen gefilmd wordt, dat je nummerplaat onderweg herkend wordt, dat heel toevallig mensen met een smartphone lopen rond te filmen, enz.

Maar Jameswereld toch, je mag niet paranoïa gaan worden. Je weet toch dat je tegenwoordig op tal van plaatsen gefilmd wordt, dat je nummerplaat onderweg herkend wordt, dat heel toevallig mensen met een smartphone lopen rond te filmen, enz.
Gefilmd worden random op straat of waar ik rij heb ik geen probleem mee.. wel als er een video is waarbij ik bij een hoer binnenloop of naakt op bed lig en dat beeld word getoond of gedreigd ..

Terug
Bovenaan Onderaan