Niet via het nummer maar via mijn naam en profiel foto van whatsapp. Voor en achternaam stonden daarin en een herkenbare foto. Dus met reverse searches e.d. is dat te traceren en te achterhalen wie mijn vrouw of werkgever is en via deze weg te blackmailen. Ik hoop echt dat ik het voor mezelf groter maak. Is mijn eerste ervaring met een prostitue en voel me er al zo enorm slecht over en schuldig dus word helemaal gek in mijn bovenkamer
Inderdaad heb je wat domme keuzes gemaakt , de voornaamste is natuurlijk je eigen telefoonnummer gebruiken.
Als je op het SOA deel van het forum leest [zie de antwoorden Piet] , is het feitelijke risico om een SOA van
PZC te krijgen (als man) gewoon niet zo groot. Als vrouw (of beter : als pijper) is het risico ietwat groter maar bij gewoon
PZC zonder keelneuken/CIM nog steeds vrij beperkt.
Maar natuurlijk had je daar vooraf over na moeten denken, en niet achteraf schrikken van waar je om gevraagd had.
En je vraag zul je in je paniek ook niet geweldig gesteld hebben. Plus - wat wou je met een eventueel antwoord van zoveel weken of maanden geleden, of "nooit" ? Je enige keuze is gewoon zelf ook een SOA test doen als je je veel zorgen maakt , en daar heb je haar antwoord niet voor nodig.
Het belangrijkste wat je nu moet doen is - niks overhaasten.
Het is een bijzonder kleine kans dat je een SOA gekregen zou hebben, en ook, zo ingeschat, dat je echt afgeperst gaat worden.
De "ongerichte" bulk afpersings appjes kun je negeren, of aangifte doen - ze komen vaak genoeg voor ( meer als email spam, die mailtjes dat ze zogenaamd je webcam gehacked hebben en je rukkend gefilmd hebben ) dat ze niet eens een hint zijn dat je ook echt bij een dame geweest bent.
Ga niet in paniek zitten biechten. Probeer om niet als een stresskip van alles te doen , te laten, te roepen of met een enorm verhaal je afwezigheid of "omweg" te verklaren toen je naar die dame ging . Het valt alleen maar op.
Natuurlijk kan het geen kwaad om een aannemelijke verklaring te hebben voor de tijd die je weg was of het geld dat je hebt uitgegeven. Beter om die tevoren te verzinnen dan, als er een keer een vraag zou komen, met de mond vol tanden te staan.
Je keuze om met een relatie naar een dame te gaan is aan jou - je kunt elders op het forum ook veel verhalen vinden van andere wandelaars en hoe die daar mee omgaan. (bij sommigen weet de partner het, en veel anderen zeggen het niet.) .
Misschien blijft het eenmalig ding bij jou, misschien blijf je het doen - maar hoe dan ook - slaap een paar nachten voordat je dingen gaat doen die je niet terug kunt draaien.
telefoonnummer wijzigen is niet verkeerd - maar moet je ook al een verhaal voor verzinnen waarom opeens..