Me vrouw vraagt al de hele tijd wat er is waarom ik niet kan slapen en onrustig doe..
No shit - die indruk krijgen wij al van je berichtenstroom, en dan zien en kennen we je niet eens...
Het is dat ik iemand ken die (op een ander vlak) jouw soort van zenuwen heeft, anders zou ik gaan twijfelen of je wel echt bent - (of me af gaan vragen of degene die ik ken eventjes stout geweest is ) .
Zoals je schrijft , het lijkt wel alsof je narigheid WILT hebben, als een soort "straf" voor je "zonde" .
Het is je al vaak gezegd- het is een extreem kleine kans dat je een persoonlijke afpersing of wat dan ook gaat krijgem.
(dat is misschien anders als je een BNer zou zijn - dan herkennen mensen je gezicht, en als ze een hekel aan je hebben , of willen scoren bij een juice kanaal kun je hangen ).
Ook zo'n 13-in-dozijn afpers appje of mailtje kun je net zo hard weggooien als de nigeriaanse erfenissen, of de Indiase 'calling from Microsoft for a problem with your computer sirrr´ , of de WhatsApp kinderen die met een nieuw nummer vragen of je geld naar een nieuwe rekening wilt sturen .
Laat je zorgen over afpersing of foute DVPs varen - daar ga je geen probleem van krijgen.
Nu wat ideeen - waar je iets of niets mee kunt doen .
Ik ken je niet - en je kent mij niet . Maar misschien haal je er wat uit .
Je hebt nu een ervaring en een stuk inzicht over jezelf gekocht :
Dat, voor jou , sex of gepijpt worden door een hoer niet zo lekker/geil/leuk is als je dacht .
Misschien pech dat iets wat mogelijk een levenslange jongensdroom was zo tegenviel, Maar zie de _ervaring_ positief , je _hebt_ het geprobeerd, en het was niet wat je dacht voor jou - nu weet je dat .
Er zijn massa's ruim-na-middelbare mannen die gewoon op dat vlak totaal geen levenservaring hebben en blijven dagdromen als een puber - of hopeloos gefrusteerd omdat ze zoiets het nooit hebben durven proberen.
Ik gok dat je - op andere vlakken in het leven - misschien ook iemand bent die erg in de stress schiet als hij buiten het bekende pad iets moet doen met een beetje risico .
Ik weet niet of je je daarin herkent - maar zo kom je met deze serie van zorgen-postings over .
Ook dat kan een stukje zelfinzicht zijn - en wie weet is daar een vorm van coaching wel iets waar je naar zou kunnen kijken .
Niet om zorgeloos naar een DVP te leren gaan - maar als je vergelijkbaar in de stress schiet van andere situaties in werk/familiekring/hobby/sport denk ik dat je daar in je leven wel hinder van hebt .
En meer wilde gok : als je het bent gaan proberen omdat je met je vrouw weinig of heel saaie seks hebt : er zijn mensen die daar , laten we zeggen , therapeutisch aan werken - ook met stellen . En ook praktijkgericht . (btw - eerst je zenuwen laten bezinken voordat je dit soort suggesties zou gaan doen aan je vrouw)