Voormalig lid 3509
Stamgast
Negeren, ze proberen van alles om jouw geld te ontfutselen(stelen) die etters.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen naam en geen profielfoto te zien van deze stakker. Heb ook niet gereageerdZag overigens geen brommer bij de profielfoto op WA... stond die er wel @Hihaho ?
Dikke primaGeen naam en geen profielfoto te zien van deze stakker. Heb ook niet gereageerd
Ik reageer alleen op shemales via kinky dus ik zou dat niet weten. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou weten om wie dit zou moeten gaan. Heb al een week of 6 niets gedaan dus het kwam vrij onverwachtIk heb dit alleen nog maar meegemaakt na reacties op sexjobs-advertenties, en nog nooit als ik reageer op een advertentie op Kinky. Heb echt het idee dat dit vééél meer voorkomt bij sexjobs-ads dan bij bijvoorbeeld Kinky-advertenties. Klopt dat?
Kans is groot zat een shemale jouw nummer heeft verkocht en die bondkraagjes proberen dan aan je te verdienen.Ik reageer alleen op shemales via kinky dus ik zou dat niet weten. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou weten om wie dit zou moeten gaan. Heb al een week of 6 niets gedaan dus het kwam vrij onverwacht
Ik zou terugschrijven dat ze eerst maar eens hun verzoek opnieuw, maar dan zonder taalfouten, moeten indienen. Anders wordt het niet in behandeling genomen.Gister dit berichtje ontvangen. In eerste instantie erg van geschrokken, maar blij dit topic te lezen. Wilde het toch even delen
Brengt Wel wat opGewoon blokken. Ze kunnen niks maken maar waarom ze op stang jagen? Brengt niks op. Ze verliezen vlug interesse. Dat is het verstandigste.
Ja maar dat zijn kleine winsten. Je weet immers nooit of dat er TOCH iets geweten is. En dan staat er iemand aan je deur.Brengt Wel wat op
1 maakt het werk minder aantrekkelijk voor de bontkraag
2 lachen joh een criminele bontkraag pesten
3 je frustraties botvieren op iemand die het verdient
En dit is nog het vriendelijkste bericht wat ik als dame van plezier krijg... .Geloof me jullie mannen zijn echt niet de enige die rare vage berichten krijgen .... Met meerdere doeleinden.
Ook krijg ik regelmatig de vraag of ik nummers wil verkopen !!!
Ik denk dat dat dus regelmatig helaas gebeurd.
Ik zelf reageer dan altijd wat denk jezelf !!!! Volgens mij voor 1000 nummers geven ze dan 300 euro gelijk .
Maar denk wel dat dat de rede is helaas dat er zo veel fake en oplichting is !
Helaas want de basis die we samen horen te hebben is als eerste discretie....
Helaas blijkt dat dus niet voor iedereen
Liefs
Ze hebben toch al iets tegen je wat ze denken tegen je te kunnen gebruiken anders benaderen ze je niet , en ze zullen je echt niet sparen omdat je lief voor hen bent hoor , als je er lol in hebt kan je ze gerust een beetje sarrenJa maar dat zijn kleine winsten. Je weet immers nooit of dat er TOCH iets geweten is. En dan staat er iemand aan je deur.
Niet ingeven aan emoties. Dwz angst of wraak. Gewoon zakelijk doen en blocken.
Heb teveel meegemaakt om nog uit onrecht of eer risicos te nemen.
Makkelijk praten! Ook wij vrouwen krijgen deze dreigingen etc, en dat gaat soms best ver helaasBrengt Wel wat op
1 maakt het werk minder aantrekkelijk voor de bontkraag
2 lachen joh een criminele bontkraag pesten
3 je frustraties botvieren op iemand die het verdient
Ja , en ? van mij zal je ze niet krijgen hoor en tegen wie het wel doet kan ik alleen maar zeggen dat ze ermee moeten stoppen , ik denk niet dat ze luisteren naar meMakkelijk praten! Ook wij vrouwen krijgen deze dreigingen etc, en dat gaat soms best ver helaas
Denk dat je mij verkeerd begrijpt, of miss ik niet duidelijk wasJa , en ? van mij zal je ze niet krijgen hoor en tegen wie het wel doet kan ik alleen maar zeggen dat ze ermee moeten stoppen , ik denk niet dat ze luisteren naar me
Maar hoezo heeft een ander dan makkelijk praten?
Maar dat maakt het niet makkelijk praten...Denk dat je mij verkeerd begrijpt, of miss ik niet duidelijk was
Denk het laatste ha ha
Ik bedoel gewoon te zeggen dat niet alleen mannen hier mee te maken hebben maar ook vrouwen. Heel vervelend allemaal
Liefs Jessy
Jessy, geef even een seintje als je 1000 keer benaderd bent. Dan koop ik voor 300 euro de nummers en ga ik ze bang maken met aangifte tenzij ze bitcoins betalen.Geloof me jullie mannen zijn echt niet de enige die rare vage berichten krijgen .... Met meerdere doeleinden.
Ook krijg ik regelmatig de vraag of ik nummers wil verkopen !!!
Ik denk dat dat dus regelmatig helaas gebeurd.
Ik zelf reageer dan altijd wat denk jezelf !!!! Volgens mij voor 1000 nummers geven ze dan 300 euro gelijk .
Maar denk wel dat dat de rede is helaas dat er zo veel fake en oplichting is !
Helaas want de basis die we samen horen te hebben is als eerste discretie....
Helaas blijkt dat dus niet voor iedereen
Liefs jessy
Doe ik nog even, heb via prive ook een gesprek met Pointer waar ik alle info deel, als hij bekend wilt worden dan helpen we dit bontkraagje evengemeld bij WHG?