Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb dit alleen nog maar meegemaakt na reacties op sexjobs-advertenties, en nog nooit als ik reageer op een advertentie op Kinky. Heb echt het idee dat dit vééél meer voorkomt bij sexjobs-ads dan bij bijvoorbeeld Kinky-advertenties. Klopt dat?

Ik heb dit alleen nog maar meegemaakt na reacties op sexjobs-advertenties, en nog nooit als ik reageer op een advertentie op Kinky. Heb echt het idee dat dit vééél meer voorkomt bij sexjobs-ads dan bij bijvoorbeeld Kinky-advertenties. Klopt dat?
Ik reageer alleen op shemales via kinky dus ik zou dat niet weten. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou weten om wie dit zou moeten gaan. Heb al een week of 6 niets gedaan dus het kwam vrij onverwacht

Ik reageer alleen op shemales via kinky dus ik zou dat niet weten. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou weten om wie dit zou moeten gaan. Heb al een week of 6 niets gedaan dus het kwam vrij onverwacht
Kans is groot zat een shemale jouw nummer heeft verkocht en die bondkraagjes proberen dan aan je te verdienen.
Het leukste is een dom gesprek met ze te houden, hun frustratie is dan goud waard. Op een goed moment blokkeren ze je omdat ze door hebben niets aan jou te kunnen verdienen

Jaa als je een keertje goed in de tijd zit is meespelen best wel komisch! Als ze nou nog enigszins NL zouden kunnen en echt een goede poging ondernamen zou ik ze voor de moeite nog wel willen sponsoren, maar de meeste begrijpen de kunst van het afpersen echt niet ;)

Gewoon blokken. Ze kunnen niks maken maar waarom ze op stang jagen? Brengt niks op. Ze verliezen vlug interesse. Dat is het verstandigste.
Brengt Wel wat op
1 maakt het werk minder aantrekkelijk voor de bontkraag
2 lachen joh een criminele bontkraag pesten
3 je frustraties botvieren op iemand die het verdient

Brengt Wel wat op
1 maakt het werk minder aantrekkelijk voor de bontkraag
2 lachen joh een criminele bontkraag pesten
3 je frustraties botvieren op iemand die het verdient
Ja maar dat zijn kleine winsten. Je weet immers nooit of dat er TOCH iets geweten is. En dan staat er iemand aan je deur.

Niet ingeven aan emoties. Dwz angst of wraak. Gewoon zakelijk doen en blocken.

Heb teveel meegemaakt om nog uit onrecht of eer risicos te nemen.

Geloof me jullie mannen zijn echt niet de enige die rare vage berichten krijgen .... Met meerdere doeleinden.
Ook krijg ik regelmatig de vraag of ik nummers wil verkopen !!!
Ik denk dat dat dus regelmatig helaas gebeurd.
Ik zelf reageer dan altijd wat denk jezelf !!!! Volgens mij voor 1000 nummers geven ze dan 300 euro gelijk .
Maar denk wel dat dat de rede is helaas dat er zo veel fake en oplichting is !
Helaas want de basis die we samen horen te hebben is als eerste discretie....
Helaas blijkt dat dus niet voor iedereen

Liefs

Geloof me jullie mannen zijn echt niet de enige die rare vage berichten krijgen .... Met meerdere doeleinden.
Ik zelf reageer dan altijd wat denk jezelf !!!! Volgens mij voor 1000 nummers geven ze dan 300 euro gelijk .

Liefs
En dit is nog het vriendelijkste bericht wat ik als dame van plezier krijg... .
Helaas

Liefs jessy

Ja maar dat zijn kleine winsten. Je weet immers nooit of dat er TOCH iets geweten is. En dan staat er iemand aan je deur.

Niet ingeven aan emoties. Dwz angst of wraak. Gewoon zakelijk doen en blocken.

Heb teveel meegemaakt om nog uit onrecht of eer risicos te nemen.
Ze hebben toch al iets tegen je wat ze denken tegen je te kunnen gebruiken anders benaderen ze je niet , en ze zullen je echt niet sparen omdat je lief voor hen bent hoor , als je er lol in hebt kan je ze gerust een beetje sarren
In de regel is je telefoonnummer het enige wat ze van je hebben , hoogstens nog een voornaam erbij en thats it , als je ze geen adres geeft hebben ze geen adres , als je geen facebook geeft kunnen ze niet bij je facebook en kennen ze je familie en vrienden niet
Wat kunnen ze je maken dan behalve een paar stoere berichtjes sturen?

Ja , en ? van mij zal je ze niet krijgen hoor en tegen wie het wel doet kan ik alleen maar zeggen dat ze ermee moeten stoppen , ik denk niet dat ze luisteren naar me
Maar hoezo heeft een ander dan makkelijk praten?
Denk dat je mij verkeerd begrijpt, of miss ik niet duidelijk was
Denk het laatste ha ha
Ik bedoel gewoon te zeggen dat niet alleen mannen hier mee te maken hebben maar ook vrouwen. Heel vervelend allemaal
Liefs Jessy

Denk dat je mij verkeerd begrijpt, of miss ik niet duidelijk was
Denk het laatste ha ha
Ik bedoel gewoon te zeggen dat niet alleen mannen hier mee te maken hebben maar ook vrouwen. Heel vervelend allemaal
Liefs Jessy
Maar dat maakt het niet makkelijk praten...
Als een van "mijn" meisjes bedreigd word ben ik er voor ze....en dat is helaas ook gebeurd. Heel triest.....

Liefs jessy
Jessy, geef even een seintje als je 1000 keer benaderd bent. Dan koop ik voor 300 euro de nummers en ga ik ze bang maken met aangifte tenzij ze bitcoins betalen.

We hebben weer een nieuwe met als whatsapp naam RIP
Nadat ik niet de juiste antwoorden gaf omdat ik hem verzocht netjes en fatsoenlijk Nederlands te praten zou hij ''mijn moeder neuken in de kamer waar ik derbij ben'' zoals hij het zelf schreef.
Aan zijn tekst te zien wederom een bontkraagje maar blokkeerde mij snel toen ik het hem moeilijk ging maken.
+31685400071, hij wilt aandacht bij deze staat zijn nummer online haha

Terug
Bovenaan Onderaan