Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wil het heel graag, maar ik haal het niet in mijn hoofd om het bij de dames te vragen of een dame te zoeken die het aanbied. Het knaagt enorm aan me dat ik dit nooit ga meemaken op een verantwoorde manier, maar deze heilige graal op onveilige manier bereiken is het mij nog altijd niet waard.

Geen haar op mijn hoofd die het ook maar zou overwegen om het bare te doen met een dvp. Heb ooit een keer meegemaakt bij een dvp dat ze zat teasen in cowgirl stand, ik had nog geen condoom om en ze zweefde steeds een beetje boven mijn pik langs en toen liet ze zich dus zakken en zat ik in haar.....ik schrok en wilde haar van mij af hebben, waarbij zij nogal verbaasd reageerde en zei "huh dit is toch lekker schat".

Uiteindelijk goed mee weg gekomen maar had ook zo maar kunnen zijn dat ik thuis in een keer iets uit te leggen had gehad!

Ja doe-hoooeeeeei. Never done and never will. We zijn niet allemaal gat achterlijk.
Net zoals niet iedere klant zulke domme vooroordelen heeft als jij
Misschien ben jij dan een uitzondering...maar dat blijft toch geloven op je woord. 🤣

Edit.

En mijn reactie was op iemand die aangaf niet te willen als de dvp het bare deed. Ik gaf als reactie dat ze altijd wel een vriend thuis hebben zitten, pimp, of klant doen....

Nu heb jij dus de vriend thuis...
En de zwangerschap is vast niet door de ooievaar gebracht....

Misschien gewoon eens beter lezen voor je zo'n reactie plaatst.

Laatst bewerkt:
Ja doe-hoooeeeeei. Never done and never will. We zijn niet allemaal gat achterlijk.
Net zoals niet iedere klant zulke domme vooroordelen heeft als jij
Is de kleine er al ?
Of krijgen we al een gender-reveal als voorproefje.
Geen haar op mijn hoofd die het ook maar zou overwegen om het bare te doen met een dvp. Heb ooit een keer meegemaakt bij een dvp dat ze zat teasen in cowgirl stand, ik had nog geen condoom om en ze zweefde steeds een beetje boven mijn pik langs en toen liet ze zich dus zakken en zat ik in haar.....ik schrok en wilde haar van mij af hebben, waarbij zij nogal verbaasd reageerde en zei "huh dit is toch lekker schat".

Uiteindelijk goed mee weg gekomen maar had ook zo maar kunnen zijn dat ik thuis in een keer iets uit te leggen had gehad!
Sommige vrouwen zijn net mannen, die houden ook niet van condooms.

Je moet niet zomaar alles geloven wat mensen schrijven. Er zijn koekwauzen die zichzelf de man vinden door op internet anoniem te liegen dat ze deze of deze bare geneukt hebben, of andere dingen gedaan. Ik heb zoiets al een paar keer gezien, gevallen waarvan ik weet (niet van 'ze heeft het me verteld', ik weet het zeker, maar ik ga de details van hoe ik het weet niet publiekelijk uit de doeken doen) dat er uberhaupt niet gebeurd is wat in de 'recentie' staat. Sneue figuren hoor, want sommige dames zitten echt in zak en as als zo'n lul zoiets doet. Maar ja daarom doen ze het natuurlijk.

Langs de andere kant, waarom zou je mij wel geloven, ik ben ook maar een anonieme lul op internet.

Ik geloof jou wel hoor. Maar in mijn geval, wil ik het nog sterker uitdrukken:
Ik denk ook dat de leiding van bepaalde privé-clubs meelezen op internet. Na dat die ene sukkel publiekelijk had gezegd dat die bare was gegaan, minder dan een week later was die dame voor 3 maanden met onmiddellijke ingang weg uit de club. Daarna is ze teruggekomen, maar ik heb haar nooit meer bezocht. Ik heb haar toen ze mij een bericht stuurde dat ze lang zou weg zijn uit de club nog haar ermee geconfronteerd dat iemand wat schreef op internet die ook bare was gegaan met haar. Ze heeft dat niet ontkent, het was allemaal warrig, de dame sprak alleen maar Spaans. Ik ben nog zo stom geweest om haar nog geld op te sturen ook, maar daarmee heb ik definitief haar laten gaan en ik heb die club meer dan 2 jaar niet meer bezocht. Ik kan maar 1 ding zeggen voor mezelf: word je verliefd op een dame en voel je meer en dit en dat, op tijd ermee stoppen. Er zijn zoveel andere dames.

Helemaal mee eens maar het schijnt dat er een hoop mannen zijn die thuis geen vrouw hebben en als dat wel zo is er gewoon schijt aan hebben dat zij een soa kunnen overdragen.

Helemaal mee eens maar het schijnt dat er een hoop mannen zijn die thuis geen vrouw hebben en als dat wel zo is er gewoon schijt aan hebben dat zij een soa kunnen overdragen.
maar dan zit je er zelf nog wel mee..
kun je denken ,ach antibioticaatje erin en we kunnen weer..
maar op gegeven moment werkt dat ook niet of nauwelijks meer..
en heel goed is het ook niet voor je..
er zijn er bij die Prep vreten..dat zijn geen vitamines hee jongens..
kom ik terug op dat motorrijden zonder pak of helm..
ken er eentje die even in korte broek en badslippers liet zien hoe je een wheelie trok..
had ie al dikwijls gedaan..stelde niks voor..
mist nu 2 tenen en zijn rug en kont zien er gedeeltelijk uit als korrel 80
elleboog zit gewoon een platte kant aan..
ik bedoel ...het hoeft maar 1x fout te gaan..

Ik ga je maar niet vragen hoe je over vaccinaties denkt. Prep is ook ter bescherming vooraf. Pre exposure prophylaxis. Voordat je er aan blootgesteld wordt bescherming, een beetje krom vertaalt.
dat is geen vergelijk..
je vaccineerd(e) om ziekte en ongemak te kunnen voorkomen ,dingen die je ongemerkt op kunt lopen..
Prep word gebruikt in de meeste gevallen om onbeschermde sex te hebben..dat doe je moedwillig met je (hoop ik) volle verstand

Misschien ben jij dan een uitzondering...maar dat blijft toch geloven op je woord. 🤣

Edit.

En mijn reactie was op iemand die aangaf niet te willen als de dvp het bare deed. Ik gaf als reactie dat ze altijd wel een vriend thuis hebben zitten, pimp, of klant doen....

Nu heb jij dus de vriend thuis...
En de zwangerschap is vast niet door de ooievaar gebracht....

Misschien gewoon eens beter lezen voor je zo'n reactie plaatst.
Nee inderdaad de zwangerschap is tot stand gekomen door een naald en veel wetenschap in het ziekenhuis. 🙃

Je berichten komen over alsof iedereen zo is. En niemand is hetzelfde dus veralgemenen heeft geen enkel nut.

Als we dan toch van edits houden. Jij zei dit: Een DVP komt in haar functie altijd wel een keer die klant tegen dat ze denkt: fuck it, die mag er zo in. Er zullen zeker wel zijn die het niet doen...maar daar kom je als klant toch nooit achter.

Dus ik maak hieruit dat jij denkt dat iedere dvp het ooit wel eens had willen doen of heeft gedaan met een klant. Klopt toch niet?
Hoe weet jij dit dan? Je bent toch geen dvp?

Van zulke uitspraken kan ik geïrriteerd geraken en daarop mag ik best antwoorden. Ik zie geen graten in mijn reactie?

Laatst bewerkt:
Ik doe maar met 1 vaste dvp sex zonder condoom. We testen elke 6 weken en zien elkaar 2x per maand. Ik weet dat ze het maar met 2 klanten zonder doet. Voor de rest is ze zeer correct en eerlijk. Want de meeste dvp zijn niet eerlijk. Ze komt ook bij mij thuis af en toe. Is intussen een goede vriendschap geworden. Ik blijf betalen omdat het zo goed geregeld blijft. Als vrijgezel heb ik zo liever dat het geregeld is en ik hoef geen relatie met een dvp.

Jawel hoor, de zaken zoals difterie, waarvoor je wellicht ingeënt bent, zijn overdraagbaar via bijvoorbeeld zoenen of zelfs huid op huid contact. Ook maar beschermd gaan doen dan? Ik ben overigens geen voorstander van onbeschermde seks en maar prep slikken hoor.
nogmaals dat KUN je niet weten..
Prep is een eigen keuze OMDAT je onveilige sex gaat hebben..
als ik bewust naar een land afreis waar malaria door muggen word verspreid en ik laat me niet inenten is dat net zo goed een vrijwillige keuze...

Nee inderdaad de zwangerschap is tot stand gekomen door een naald en veel wetenschap in het ziekenhuis. 🙃

Je berichten komen over alsof iedereen zo is. En niemand is hetzelfde dus veralgemenen heeft geen enkel nut.

Als we dan toch van edits houden. Jij zei dit: Een DVP komt in haar functie altijd wel een keer die klant tegen dat ze denkt: fuck it, die mag er zo in. Er zullen zeker wel zijn die het niet doen...maar daar kom je als klant toch nooit achter.

Dus ik maak hieruit dat jij denkt dat iedere dvp het ooit wel eens had willen doen of heeft gedaan met een klant. Klopt toch niet?
Hoe weet jij dit dan? Je bent toch geen dvp?

Van zulke uitspraken kan ik geïrriteerd geraken en daarop mag ik best antwoorden. Ik zie geen graten in mijn reactie?
En wat daarboven staat lees je niet? Selectief noemen we dat.

Dat je daar geïrriteerd van raakt, prima. Voel je aangesproken wanneer jij dat wilt.

Ik spreek btw vanuit eigen ervaring. DVP deed werkgerelateerd geen bare. Maar ze had paar fuckbuddy's, waaronder ik, die wel meer mochten.

Laatst bewerkt:
dat je medicijnen gaat toepassen op een gezond lichaam..
dat is toch niet zo moeilijk?..
ik zal het anders formuleren..
dat is niet goed voor je
Als je geen verstand hebt over bepaalde zaken dan zwijg je er best over. Dat jij (op basis van je post) tegen griep- en covidvaccins bent, en wellicht ook tegen mazelen en polio enzovoorts.... dat is jouw zaak. Maar vertel hier geen zever over zaken op basis van jouw vooroordelen....

Als je geen verstand hebt over bepaalde zaken dan zwijg je er best over. Dat jij (op basis van je post) tegen griep- en covidvaccins bent, en wellicht ook tegen mazelen en polio enzovoorts.... dat is jouw zaak. Maar vertel hier geen zever over zaken op basis van jouw vooroordelen....
gij bent wa zeg..
dus jij denkt dat dat goed is ja ,je volgooien met vanalles?..
puur om er in te kunnen zonder rubber ja?..
maar goed ik zit er niet in ,in dat wereldje..
mijn god gelukkig niet..niet op die manier..cuckold my ass

gij bent wa zeg..
dus jij denkt dat dat goed is ja ,je volgooien met vanalles?..
puur om er in te kunnen zonder rubber ja?..
maar goed ik zit er niet in ,in dat wereldje..
mijn god gelukkig niet..niet op die manier..cuckold my ass
Weer die vooroordelen. Zeg ik dat ik dat wil of doe? Neen. Ik zeg dat het ronduit belachelijk is dat jij een mening geeft over iets waar 1. Jij geen bal verstand van hebt en 2. Veel mensen iets aan hebben als proactieve bescherming.
Moest je hier leuteren over de mazelen-vaccinatie of anticonceptie zou ik volledig hetzelfde reageren.
En over je kleuter-opmerking ("cuckold my ass"): ik ging nog nooit bare bij een dvp en mijn hotwife neukt ook niet bare op feestjes of dates!
hopelijk stopt uw gezever nu.

ben jij arts dan?..
weet jij het wel dan..
bovendien vind ik jou manier van reageren nou niet echt plezant..
ben je in dagelijks leven ook zo bartje?
Ik stop met reageren. "Jij" vindt mijn manier van reageren niet plezant? Lees jij je eigen posts na dan?
Ik vraag jou om aub te stoppen met info van artsen en medische wereld hier af te raden.
Ik ben geen arts maar vertrouw wel op wat artsen, medische wereld, overheid en expertisecentra aanbevelen. Ik vind het inderdaad gewoon degoutant dat (mogelijk) risicogroepen geen proactieve bescherming zouden nemen omdat jij (ongeschoold en onkundig) hier wat loopt te beweren dat dat niet goed is.
Duidelijk? Of snap je het echt niet?
Verder reageer ik niet meer en hoop ik vooral dat mensen jouw adviezen niet volgen en wel vertrouwen op de wetenschap.
Groeten.

PS: Ja, zo ben ik ook in het dagelijkse leven.

Ik vind het inderdaad gewoon degoutant dat (mogelijk) risicogroepen geen proactieve bescherming zouden nemen

PS: Ja, zo ben ik ook in het dagelijkse leven.
risicogroepen die willens en weten onveilige sex hebben of perse willen?..

goed dat wij elkaar nooit tegen gaan komen gast..
zowat het enige wat je hier doet is alles zever en onzin noemen zogauw het je niet aanstaat..
ik zou zeggen doe je best..

risicogroepen die willens en weten onveilige sex hebben of perse willen?..

goed dat wij elkaar nooit tegen gaan komen gast..
zowat het enige wat je hier doet is alles zever en onzin noemen zogauw het je niet aanstaat..
ik zou zeggen doe je best..
Als je niet kan lezen en niet kan discuteren dan is elke reactie zinloos. Enkel jammer dat je bagger verspreidt....

Ik ga je maar niet vragen hoe je over vaccinaties denkt.
Vaccinatie is toch iets gans anders dan antibiotica.

En aan PrEP gebruikers wordt nog steeds aangeraden een condoom te gebruiken omdat PrEP geen effect heeft op iets anders dan HIV. PrEP heeft trouwens als mogelijke bijwerking problemen met de nieren

Terug
Bovenaan Onderaan