Oftewel...wie het heeft..mag het houden...zeggen wij hier..Of zoals de Romeinen reeds zegden "Mater semper certa est".
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOftewel...wie het heeft..mag het houden...zeggen wij hier..Of zoals de Romeinen reeds zegden "Mater semper certa est".
dat zal niet eenvoudig zijn. Waarschijnlijk maakt het kind meer kans in een procedure als die wil weten wie de vader is, mits daar natuurlijk sterke aanwijzingen voor zijn. Je kunt niet lukraak 25 man dwingen tot een test.Dit zet me aan het denken. Kan een dame zomaar DNA testen afdwingen mij één of meerdere mannen via de rechter?
Als ik het zo lees is niemand er vies van om bare te neuken.
Ik wil het heel graag, maar ik haal het niet in mijn hoofd om het bij de dames te vragen of een dame te zoeken die het aanbied. Het knaagt enorm aan me dat ik dit nooit ga meemaken op een verantwoorde manier, maar deze heilige graal op onveilige manier bereiken is het mij nog altijd niet waard.
Wat is schoon..de buitenkant...al gaan ze 10 keer per dag in bad...zegt nog niets over een SOA..
Goede vriend van me heeft in Thailand hiv opgelopen. Is toch voor het leven getekend icm z'n werk. Zou toch oppassen.
Fantastisch……succes ermee.
Je draait je een rad voor je ogenIk bestel eens in de zoveel tijd een potje Prep. Dat geeft een veilig gevoel, 2 uur van te voren 2 pilen en daarna nog een paar dagen 1 pil per dag. Je kunt ook permanent 1 pil per dag nemen voor volledige berscherming tegen HIV. Ik heb echt nul bijwerkingen. Ideaal spul.
Het beschermt niet tegen HIV en Gonoroe etc, maar daar bestaan goede kuurtjes voor. Je gaat er niet dood aan in tegenstelling tot hiv.
Ik maak overigens bijna altijd gebruik van een condoom. Maar soms als ik weet dat een dame het bij mij doet kan ik het niet laten en gebruik ik dus Prep.
Je hebt gelijk, is een vrij land dus je mag doen waar je zin in hebt of verheerlijken wat onveilig isreageer dan gewoon niet, dat kan ook he
eind Maart zal ze je wel bellenDe laatste keer dat ik niet Bare durfde was bij een Thaise massage met priveontvangst. De belangrijkste reden was dat ze niet aan anticonceptie deed. Dus keurig het condoom erom.
Eerlijk gezegd voelde het gewoon hetzelfde als bare neuken. Ook zei had dat gevoel totdat ik klaarkwam. Ze voelde de warme gloed in haar buikje. Pas toen had ik door dat de condoom allang was gescheurd.
Inmiddels is dit verhaal van juli '24. December voor het laatst getest en alles is in orde. Dame inmiddels onvindbaar. Nog wel whatsapp gestuurd, maar telefoon niet meer in gebruik.
Geen enkele vrouw wil een kind dat op mij lijkt. Dus daar ben ik niet zo bang voor.Ergo - zorg dat je altijd condooms op zak hebt . Kan namelijk ook de andere kant op gaan: dat ze een tijdje later aanbelt met een baby op de arm met jouw kleur haar. Het is niet alleen ziektes waar je voor moet uitkijken.