Recensie Ella, Genk 4,73 ster(ren)

• Onderwerp starter Voormalig lid 3734
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je hebt, zie ik, al wel wat feedback gegeven over ervaringen, maar een officiële 'Recensie' heb je nog niet gedaan. Hieronder de link hoe dat moet:

Je kan altijd meer ervaren leden of moderators hulp vragen (in PM) indien onduidelijk.
Ik ga het proberen
Al meerdere keren bij Ella geweest ,ze ontvangt in cupido Genk.
Ze ontvangt je altijd spontaan met de vraag hoe gaat het met je?
je verbaast je telkens weer hoe klein ze is
Het financiële eerst regelen en was ik mijn intieme delen want ik wil zelf ook een proper poesje lijkt me meer dan logisch.
Ze begint met kussen maar al snel wil ze me pijpen (altijd zonder condoom ze zegt wel dat er niet veel verschil in zit met maar dat vind ik toch van wel)ze wordt zegt ze zelf lekker er nat van en ze zit dan met haar kontje zo dat we al snel in 69 bezig zijn.
Na een tijdje meestal komt ze op me zitten condoompje om en dat is zo geweldig die mooie tieten en dat geil mondje dat dan af en toe komt plagen en tongen ja dat is hemels pff.
Na een tijdje doggy is haar favoriete standje zegt ze en dan duurt het niet lang dat we komen dan kruipt ze eronder met haar mooie tieten jezus !!!
Daarna is het altijd wat knuffelen en kletsen.
Altijd een topdate en veruit de beste in Genk/Hasselt naar mijn mening jammer genoeg

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella.html
Totale kosten (in euro)
200
(Bij deze mijn eerste review)
Is echt de dame van de foto's, een heel knap, klein ding. Kan goed Engels.
Vlot afgesproken.
Begonnen met een douchke. Eerst een beetje gekust (kust echt fantastisch).
Waarna ze me begon te pijpen.
Pijpt zeer lekker (kan ook deepthroaten). Neemt ook haar tijd.
Na haar gebeft te hebben ging ik op haar zitten en liet mijn pik tussen haar borsten glijden.
Toen ging ik ietsje hoger zitten waardoor ik haar kon facefucken. Echt top.
Dan was het haar beurt om op mij te komen zitten (gebruikt glijmiddel, wat mij niet stoort)
Ze bereed mij en kuste mij en zo kwam ronde 1 tot een einde.
Beetje gebabbeld, en ze nam het initiatief voor ronde 2.
69 gedaan, meerdere standjes gedaan, geen gejaag.

Ik kom nooit een tweede keer klaar, maar wel absoluut van genoten.
De extras dat je betaalt (20 tongzoenen en 30 pzc) zijn zeker de moeite bij haar.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag Ella nog eens bezocht,

Is echt het beste wat je in regio hasselt kan krijgen vind ik persoonlijk.
Binnengekomen, klein babbeltje gedaan, het financiële afgehandeld, kleren uit en op bed.
Ze begint steeds met een blowjob en dit kan ze dus fantastisch goed, is met condoom steeds , tenzij je anders wenst en bijbetaald maar aangezien ik ze steeds na een paar minuten al moet afremmen is dit voor mij geen enkel probleem.
Daarna komt ze on top zitten en leunt ze lekker achterover en elke keer kom ik zwaar schokkend klaar met die 2 prachtige borsten in je handen 😍
Beetje opfrissen beide en volgt er terug een babbeltje of massage wat ook zeer leuk is want het is er eentje met brains.
Ronde 2 begint hetzelfde maar daarna is het doggystyle, je kan lekker hard stoten en wederom kom ik superhard klaar.
Ella is een van de weinige die dit voor mekaar krijgt.
Tis een toppertje dat we met respect moeten behandelen want je krijgt er echt veel voor terug in vergelijking met anderen!!!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Vorige donderdag eerste keer Ella bezocht. Rond 15:00 bericht gestuurd om dag erna af te spreken maar no booking in advance. Dan maar die dag zelf gevraagd en dat lukte prima. Aangekomen en wat een leuk pretpakketje is die vrouw. Fantastische borsten, kleine maar ronde billen die perfect in 1 hand passen en heel vriendelijk en goedlachs. Ik ben zelf nogal groot en dubbel haar gewicht en vroeg me af of dit wel goed kon werken. Boy did she prove that. Na korte douche want ik kwam van het werk samen op bed. Heerlijk begonnen met kussen en tongen terwijl zij al met haar handen op verkenning ging. Daarna lekker afgezakt naar haar grote zachte borsten en verder naar beneden. Na effe lekker beffen condoom erom en begonnen met oraal. No problem om mij vlot te deepthroaten. Omdat ik nogal heet stond dan maar richting intiem maar ik had moeite om hard te blijven met het condoom om zonder constante stimulatie (gebeurt me soms). Geen enkel probleem, condoom eraf en lekker verder met haar handen en tussen haar borsten voor een eerste hoogtepunt. Very powerful pressure zei ze 😉 en dat klopte wel. Ik kwam heerlijk klaar. Dan ging zij effe afdouchen en dan samen wat op bed liggen babbelen. Toffe meid die heel open en zonder taboe spreekt over haar job. Daarna terug gestart op zelfde manier met kussen, beffen en dan een hele lange 69 waarbij ik haar befte en vingerde en zij me heerlijk aftrok. Toch wel wat echte kreuntjes gehoord denk ik. Toen de tijd bijna om was moest ik zelf even helpen om me voor de tweede keer over de streep te krijgen. Daarna nog effe douchen en hartelijk afscheid genomen. Zeker de moeite waard om terug te gaan maar er lijkt ook nog zoveel te ontdekken want ik wandel nog maar pas.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Paar weken geleden ook naar ella gegaan. Ga hier nu ook een recencie over schrijven.. had een kamer met jacuzzi geboekt en aangezien Nicole er niet was wou ik na de goede reviews toch eens voor ella gaan. Heb er geen spijt van gehad!! Voor mij niet de perfecte ervaring maar zeker voor herhaling vatbaar. Na afgerekend te hebben eerst gekust, haar toen opgetilt en verder gekust. Ze is echt zeer Klein en mooi! Toen in de jacuzzi met elkaar wat gespeeld, zij mij zonder condoom gepijpt, toen haar in bed geneukt en toen wat gepraat over haar dat ik had gelezen dat ze ook achter de Ramen stond in gent dacht ik en ze vertelde mij uitgebreid hoe ze wist de klanten verleiden om meer dan die 50 te betalen.. en ik kan haar geloven ik zou haar aan iedereen aanraden ze is een van de beste van de streek.

In welke straat staat ze? Je mag ook via PM reageren

Terug
Bovenaan Onderaan