Recensie Ella, Genk 4,75 ster(ren)

• Onderwerp starter Voormalig lid 3734
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee. Nog geen enkele.

Je hebt, zie ik, al wel wat feedback gegeven over ervaringen, maar een officiële 'Recensie' heb je nog niet gedaan. Hieronder de link hoe dat moet:

Je kan altijd meer ervaren leden of moderators hulp vragen (in PM) indien onduidelijk.

Je hebt, zie ik, al wel wat feedback gegeven over ervaringen, maar een officiële 'Recensie' heb je nog niet gedaan. Hieronder de link hoe dat moet:

Je kan altijd meer ervaren leden of moderators hulp vragen (in PM) indien onduidelijk.
Ik ga het proberen
Al meerdere keren bij Ella geweest ,ze ontvangt in cupido Genk.
Ze ontvangt je altijd spontaan met de vraag hoe gaat het met je?
je verbaast je telkens weer hoe klein ze is
Het financiële eerst regelen en was ik mijn intieme delen want ik wil zelf ook een proper poesje lijkt me meer dan logisch.
Ze begint met kussen maar al snel wil ze me pijpen (altijd zonder condoom ze zegt wel dat er niet veel verschil in zit met maar dat vind ik toch van wel)ze wordt zegt ze zelf lekker er nat van en ze zit dan met haar kontje zo dat we al snel in 69 bezig zijn.
Na een tijdje meestal komt ze op me zitten condoompje om en dat is zo geweldig die mooie tieten en dat geil mondje dat dan af en toe komt plagen en tongen ja dat is hemels pff.
Na een tijdje doggy is haar favoriete standje zegt ze en dan duurt het niet lang dat we komen dan kruipt ze eronder met haar mooie tieten jezus !!!
Daarna is het altijd wat knuffelen en kletsen over haar appartement en zus die in Londen woont en haar vader die ze financieel ondersteund.
Altijd een topdate en veruit de beste in Genk/Hasselt naar mijn mening jammer genoeg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan