Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMeer dan de moeite waard om er voor bij te betalen.Is er een manier op deze site om te testen of haar extra "tongzoenen" de moeite is om voor bij te betalen?
Voor zij die deze optie niet namen, staat ze dit echt niet toe?
Haar advertentie zegt 'Hasselt'. Is dat dan ook in Cupido?Is het toppertje van Hasselt!!!
Is it possible sex without condom with her?ik heb 180 euro betaald voor de full services...
NoIs it possible sex without condom with her?
Ja, das dus fucking hatelijk he, ook al een aantal malen ondervonden. Sommige dames snappen niet dat de meeste mannen gewoon werken en verlof/OV dienen te vragen een paar dagen op voorhand.wilde ik een afspraak inboeken voor later deze week. Kreeg gelijk als reactie: "I don't book appointments in advance"!
Kan blijkbaar enkel de dag zelf...
Ja! Dus gewoon de ochtend zelf contact opnemen...Ik zou het toch een kans geven. Ik heb haar al zeker 10 keer bezocht en nog nooit meegemaakt dat ik er de dag zelf niet terrecht kan. Vaak lukt het doorheen de dag onmiddellijk al. Ik denk dat we het aantal klanten overdag wel eens durven overschatten.... Dus rond in de voormiddag sturen en je komt namiddag zeker aan de beurt.