Recensie Ella, Genk 4,68 ster(ren)

• Onderwerp starter Voormalig lid 3734
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naar aanleiding van al het leuks dat ik hier lees over Ella... wilde ik een afspraak inboeken voor later deze week. Kreeg gelijk als reactie: "I don't book appointments in advance"!
Kan blijkbaar enkel de dag zelf...

wilde ik een afspraak inboeken voor later deze week. Kreeg gelijk als reactie: "I don't book appointments in advance"!
Kan blijkbaar enkel de dag zelf...
Ja, das dus fucking hatelijk he, ook al een aantal malen ondervonden. Sommige dames snappen niet dat de meeste mannen gewoon werken en verlof/OV dienen te vragen een paar dagen op voorhand.
Bij de meeste dames die ik bezoek maak ik de afspraak een paar dagen op voorhand. Slechts zelden de dag zelf.
Ik zal mij verlof vragen en dan tot de conclusie komen dat de dame geen vrije momenten meer heeft op de dag zelf.
Tsja, dan niet he.

Ik zou het toch een kans geven. Ik heb haar al zeker 10 keer bezocht en nog nooit meegemaakt dat ik er de dag zelf niet terrecht kan. Vaak lukt het doorheen de dag onmiddellijk al. Ik denk dat we het aantal klanten overdag wel eens durven overschatten.... Dus rond in de voormiddag sturen en je komt namiddag zeker aan de beurt.

Ik zou het toch een kans geven. Ik heb haar al zeker 10 keer bezocht en nog nooit meegemaakt dat ik er de dag zelf niet terrecht kan. Vaak lukt het doorheen de dag onmiddellijk al. Ik denk dat we het aantal klanten overdag wel eens durven overschatten.... Dus rond in de voormiddag sturen en je komt namiddag zeker aan de beurt.
Ja! Dus gewoon de ochtend zelf contact opnemen...
Ben er trouwens zeker van dat... als ze dan 'ja' zegt, je daar ook gewoon op kan vertrouwen dat het goed komt.

De communicatie (WhatsApp) verliep trouwens vlot

Terug
Bovenaan Onderaan