Recensie Ella, Genk 4,69 ster(ren)

• Onderwerp starter Voormalig lid 3734
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er een manier op deze site om te testen of haar extra "tongzoenen" de moeite is om voor bij te betalen?

Voor zij die deze optie niet namen, staat ze dit echt niet toe?

Naar aanleiding van al het leuks dat ik hier lees over Ella... wilde ik een afspraak inboeken voor later deze week. Kreeg gelijk als reactie: "I don't book appointments in advance"!
Kan blijkbaar enkel de dag zelf...

wilde ik een afspraak inboeken voor later deze week. Kreeg gelijk als reactie: "I don't book appointments in advance"!
Kan blijkbaar enkel de dag zelf...
Ja, das dus fucking hatelijk he, ook al een aantal malen ondervonden. Sommige dames snappen niet dat de meeste mannen gewoon werken en verlof/OV dienen te vragen een paar dagen op voorhand.
Bij de meeste dames die ik bezoek maak ik de afspraak een paar dagen op voorhand. Slechts zelden de dag zelf.
Ik zal mij verlof vragen en dan tot de conclusie komen dat de dame geen vrije momenten meer heeft op de dag zelf.
Tsja, dan niet he.

Ik zou het toch een kans geven. Ik heb haar al zeker 10 keer bezocht en nog nooit meegemaakt dat ik er de dag zelf niet terrecht kan. Vaak lukt het doorheen de dag onmiddellijk al. Ik denk dat we het aantal klanten overdag wel eens durven overschatten.... Dus rond in de voormiddag sturen en je komt namiddag zeker aan de beurt.

Ik zou het toch een kans geven. Ik heb haar al zeker 10 keer bezocht en nog nooit meegemaakt dat ik er de dag zelf niet terrecht kan. Vaak lukt het doorheen de dag onmiddellijk al. Ik denk dat we het aantal klanten overdag wel eens durven overschatten.... Dus rond in de voormiddag sturen en je komt namiddag zeker aan de beurt.
Ja! Dus gewoon de ochtend zelf contact opnemen...
Ben er trouwens zeker van dat... als ze dan 'ja' zegt, je daar ook gewoon op kan vertrouwen dat het goed komt.

De communicatie (WhatsApp) verliep trouwens vlot

Ja, das dus fucking hatelijk he, ook al een aantal malen ondervonden. Sommige dames snappen niet dat de meeste mannen gewoon werken en verlof/OV dienen te vragen een paar dagen op voorhand.
Bij de meeste dames die ik bezoek maak ik de afspraak een paar dagen op voorhand. Slechts zelden de dag zelf.
Ik zal mij verlof vragen en dan tot de conclusie komen dat de dame geen vrije momenten meer heeft op de dag zelf.
Tsja, dan niet he.

Theoretisch gezien is ze de hele dag van jou als je de 1e bent die beld op de dag .......

😜😜

Ja, totdat ze je 15min voor begin (was al 30min onderweg) afmeldt via WA en daarna niet meer laat horen, helaas bij haar meegemaakt (na meerdere succesvolle afspraken)
Als er een dikkere vis zich meldt, zien ze $€-tekens ;)

Vanmiddag dus m'n eerste ontmoeting met Ella. Afspreken de ochtend zelf lukt dus best. Prima locatie trouwens met ruime parking en degelijke kamers met aansluitende badkamer.

Ella zelf is een echt snoepje! Wat een leuke lekkere kleine meid! Als man kom je echt wel aan je trekken. Grrrrrrr! En betaal die 30,- extra voor pzc. Je zal het je niet beklagen! OMG!
9_11.png
En... dit standje is dus wel degelijk mogelijk met haar! Wat een pluimgewicht! Haha!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-2.html
Totale kosten (in euro)
330
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag dus m'n 1ste​ bezoekje bij Ella. Waw! Wat een mooie vrouw! En wat een leuke lekkere kleine meid! Ze draagt een van die doorzichtige topjes en een string. Wat een figuur! Die fraaie vrouwelijke lijnen! En die leuke plateau heels! Zo sexy! 'Beautiful things come in small packages' Indeed!

Na de financiële afrekening een snelle douche. En dan meteen op bed. Begin meteen haar ranke hals te kussen. Oh! Wat heeft ze dat graag! Dan vinden onze lippen elkaar. Wat zoent ze lekker! Al snel doe ik haar topje af... Ja ik wil die borsten zien! Man! Waw! Christmas is coming early this year! M'n handen, lippen, tong zijn overal! En wat vind zij het lekker als je met een hand onder haar rug grijpt terwijl je haar tepels zuigt! Dan ga ik met kleine kusje naar haar platte buik. Ok, now you on top! En... ik ga meteen opnieuw voor die uitnodigende borsten! En weer dat heerlijke zoenen! Man! Dit wordt nog een heel leuke namiddag! Dan doe ik -met plezier!- ook haar string uit. Man! Heerlijk als je zo'n sexy vrouw mag uitkleden! Oh! Wat een mooi 'pink pussy' Haha! En dat is nu (even) allemaal voor mij! Grrrrrrr! M'n pik pulst alvast van anticipatie!

Kom hier! Sit on my face! Mmmmmh! Wat een lekker kutje om te likken! Ik grijp haar bij haar heupen... laat haar m'n tong 'rijden'... streel haar buik... grijp haar borsten... terwijl m'n tong diep in dat lekkere kutje is. Wat een feest! En wat gaat zij enthousiast mee in het spel! I love it! Ok, nu '69' en meteen vind m'n tong opnieuw dat uitnodigende kutje. Maar... pijpen doet ze dus niet (had geen condoom om!) Maar... wat heeft die magische handen! Man! Zo intens! M'n pik pulst van genot. Ik word nu nog geiler... en gulzig lik ik haar lekkere kutje!

Ok, now suck me off without condom! 'Yes! But that is 30,- extra' Sure! Ik zit nog op m'n knieën als ze zich (een eerste keer) enthousiast op m'n harde pik stort! Man! Wat kan die meid lekker pijpen! Ze heeft duidelijk al jaren ervaring met harde pikken... en weet precies wat mannen lekker vinden! Grrrrrrr! Wait! I'l take my cockring! En... dan word het zowaar nog lekkerder! Haha! Nu krijgen ook m'n opgespannen ballen een heerlijke beurt... Ze likt en zuigt... en dan met haar scherpe nagels over m'n ballen... terwijl ze met brede stroken m'n harde schacht likt! Man! Dan zuigt ze m'n eikel...en dan weer haar lippen diep om die schacht! M'n pik pulst van genot! Ik leg me op m'n rug 'Yes! More comfortable for you'! En enthousiast gaat ze nog een hele tijd verder met die fenomenale pijpbeurt. Ik kronkel van genot!

Nu sta ik natuurlijk zo scherp dat ik wil neuken! Get me a condom! En voorzichtig glij ik in dat uitnodigende kutje.. Oh! What a tight pussy! En al snel zitten we in een lekker ritme. En wat een fraai zicht op die mooie borsten! I'm in heaven! En dan heerlijk haar tepels likken en zuigen... terwijl je diep in haar bent! En die passionele zoenen! Man! Dan haar benen in m'n nek... maar ik merk dat ik voorzichtig moet stoten. Dus traag in-en-uit terwijl zij gefascineerd naar die harde pik in haar kutje kijkt! Die blik! Man! Zo geil! Dan ga ik natuurlijk voor haar mooie voetjes... Maatje 35! Stel je voor! En gelukkig is Ella helemaal niet 'ticklish'. Dus eindelijk mag ik nog een keertje naar hartelust haar tenen likken en zuigen! Ik leef me uit! Eerst één-voor-één haar tenen zuigen. Dat ene voetje... daarna het andere. En dan... dat hele voetje in m'n mond... terwijl ik diep in haar ben! Zo geil! En dan weer heerlijk energiek neuken! Mmmmmh!

Even rust en wat water drinken. Het wordt ook al aardig warm op de kamer. Dus het raam gaat op een kier. Maar... Ella houdt echt niet van kou! Dus is het mijn taak om haar zeker 'warm' te houden. Een taak waar ik me wat graag aan kwijt! Haha!

En al snel zitten we opnieuw in een erg lekker ritme. Haar temperatuur helemaal op peil! Wat is het toch heerlijk neuken met deze sexy meid! Ok, kom nu hier... en ik neem plaats op de rand van het bed. Come and sit on top! En voorzichtig schuift ze op m'n harde pik. Heerlijk om haar zo dicht tegen je aan te trekken, passioneel zoenen... terwijl ik diep in haar ben! Now hold on! Yes! Like that! Ik neem haar bij haar billen... sta op... draag haar de kamer rond en plaats haar tegen de muur. Enkele lekkere stoten (dit is niet echt een comfortabel standje) en dan plaats ik haar opnieuw op bed... en neem haar diep in missio! Geweldig! Niet veel vrouwen waar je dat mee kan! Ella is dan ook een echt vlindergewicht! Haha!

Ok, now suck me off again! En terwijl ik comfortable op m'n rug op bed lig... met haar over me heen... krijg ik daar (weer!) een pijbeurt van m'n leven! Man! Die meid weet wat mannen lekker vinden! OMG! En wat gaat ze lekker lang door! Tuurlijk sta ik nu weer behoorlijk hitsig! I want to fuck you again! Doggy! Zij neemt plaats op bed… tegenover de spiegel. Staand naast het bed neem ik haar. Lekker diep stoten... terwijl ik haar bij haar heupen hou. En... Man! Hoe je die borsten ziet slingeren in de spiegel! Zo geil! Maar... dan houdt ze plots haar borsten vast. 'They are heavy'! Geen paniek... hou ik ze wel vast voor jou! En ik grijp haar borsten... terwijl ik stevig verder stoot! Dan duw ik haar op haar buik op bed... zit schrijlings over haar... en neem haar diep terwijl ik haar billen masseer. Zo lekker! En dan haar nek en schouders likken en bijten... terwijl ik diep in haar ben. Grrrrrrr! Zo geil! Wat sta ik hard!

Weer even een korte pauze.

Nu is het tijd om af te ronden. Opnieuw penetreer ik haar in missio. En al snel zitten we weer in een lekker ritme... Wat heeft die meid toch een lekker strak kutje! Heerlijk! Ik stoot diep... terwijl zij me aankijkt en m'n borsthaar streelt! Grrrrrr! Zo sexy! Dan opnieuw haar benen in m'n nek... en binnen de kortste keren lik en zuig ik opnieuw haar tenen! Man! Wat sta ik geil! Ja! Zo wil ik komen! En met trage diepe stoten kom ik krachtig diep in haar klaar! OMG! Zo intens!

We hebben nog even tijd... en naakt vleidt zij zich tegen me aan... I'm in heaven! Wat een heerlijke beleving! Dan nog een douche... want ben toch behoorlijk bezweet. En met een (erg) brede smile neem ik weer afscheid.

Ella, thanks again for that wonderful afternoon!

Terug
Bovenaan Onderaan