Recensie Ella, Genk 4,75 ster(ren)

• Onderwerp starter Voormalig lid 3734
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vantevoren alles goed afgesproken. Ze had haar glimmend rode setje aan. Wow, wat een aanblik, ze is heel tenger en geweldig mooi geproportioneerd en knap en fris gezicht (alles mooier dan op de foto's). Na betalen en douchen met handdoek om, zij voor mijn neus, nou ja ik wel een kop groter, en dan stond zij nog op plateau-hakken.
Als zij 45 kg zou zijn zou ik haar wel op kunnen tillen, ze zei dat ze nog wel een kg lichter was en ja hoor. Ik haar tillen, zij benen om mijn middel. Toen was haar gezicht recht voor mij, lippen voor mijn lippen 👄, gelijk heerlijk tongen. Hoewel licht, toch maar een stoel gevonden om zittend verder te gaan. Heerlijk flexibel is ze, haar benen op de stoelleuning, mijn benen onder haar, hakken op bed. Verder zoenen en toen wilde ik die borsten ook wel ontbloot zien. 😍 Fantstisch, zacht en mooi gevormd, tepels tussen mijn lippen.
Verder ontkleden en op het bed verder gegaan.
Haar lekkere poes gelikt, van onder van boven, kontgaatje moet je niet teveel aan zitten (only exit). Pijpen, cowgirl, ik kwam snel. Schoonmaken, kort douchje en weer op bed.
Beetje kletsen, knuffelen, weer zoenen. En ik wilde nog wel een keer. Langzaam op sterkte gekomen. Allerlei standjes, uiteindelijk uur voorbij, was heerlijk, helaas niet 2e keer gekomen (misschien wel als haar kutje nog wat strakker was).

Het is voor mij helaas ruim meer dan een uur rijden, als ze om de hoek woonde, zou ze me zeker weer zien.

Terug
Bovenaan Onderaan