Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit zet me aan het denken. Kan een dame zomaar DNA testen afdwingen mij één of meerdere mannen via de rechter?
dat zal niet eenvoudig zijn. Waarschijnlijk maakt het kind meer kans in een procedure als die wil weten wie de vader is, mits daar natuurlijk sterke aanwijzingen voor zijn. Je kunt niet lukraak 25 man dwingen tot een test.

Ik wil het heel graag, maar ik haal het niet in mijn hoofd om het bij de dames te vragen of een dame te zoeken die het aanbied. Het knaagt enorm aan me dat ik dit nooit ga meemaken op een verantwoorde manier, maar deze heilige graal op onveilige manier bereiken is het mij nog altijd niet waard.

Dit is dan een ander verhaal, het vragen zou ik ook nooit doen, is een stukje respect, ze moeten het wel aanbieden of je moet heeel veel geluk hebben dat ze zeggen "mag wel zonder hoor" ook 1 keer meegemaakt en met een stelletje die er niet eens aan dachten zelfs.

tevens als je met stelletje date en een goede klik hebt, is het na een SOA test vaak ook prima ( als je geen zwemmers meer hebt ).
Wat is schoon..de buitenkant...al gaan ze 10 keer per dag in bad...zegt nog niets over een SOA..

zeker waar, ben ik me ook van bewust...het zegt weinig.
Goede vriend van me heeft in Thailand hiv opgelopen. Is toch voor het leven getekend icm z'n werk. Zou toch oppassen.

het is niet fijn maar HIV is heel goed te behandelen tegenwoordig, zelfs beter dan sommige andere SOA's

Ik bestel eens in de zoveel tijd een potje Prep. Dat geeft een veilig gevoel, 2 uur van te voren 2 pilen en daarna nog een paar dagen 1 pil per dag. Je kunt ook permanent 1 pil per dag nemen voor volledige berscherming tegen HIV. Ik heb echt nul bijwerkingen. Ideaal spul.

Het beschermt niet tegen HIV en Gonoroe etc, maar daar bestaan goede kuurtjes voor. Je gaat er niet dood aan in tegenstelling tot hiv.

Ik maak overigens bijna altijd gebruik van een condoom. Maar soms als ik weet dat een dame het bij mij doet kan ik het niet laten en gebruik ik dus Prep.
Je draait je een rad voor je ogen

De laatste keer dat ik niet Bare durfde was bij een Thaise massage met priveontvangst. De belangrijkste reden was dat ze niet aan anticonceptie deed. Dus keurig het condoom erom.

Eerlijk gezegd voelde het gewoon hetzelfde als bare neuken. Ook zei had dat gevoel totdat ik klaarkwam. Ze voelde de warme gloed in haar buikje. Pas toen had ik door dat de condoom allang was gescheurd.

Inmiddels is dit verhaal van juli '24. December voor het laatst getest en alles is in orde. Dame inmiddels onvindbaar. Nog wel whatsapp gestuurd, maar telefoon niet meer in gebruik.

De laatste keer dat ik niet Bare durfde was bij een Thaise massage met priveontvangst. De belangrijkste reden was dat ze niet aan anticonceptie deed. Dus keurig het condoom erom.

Eerlijk gezegd voelde het gewoon hetzelfde als bare neuken. Ook zei had dat gevoel totdat ik klaarkwam. Ze voelde de warme gloed in haar buikje. Pas toen had ik door dat de condoom allang was gescheurd.

Inmiddels is dit verhaal van juli '24. December voor het laatst getest en alles is in orde. Dame inmiddels onvindbaar. Nog wel whatsapp gestuurd, maar telefoon niet meer in gebruik.
eind Maart zal ze je wel bellen 🤪

Hier ook aan de PREP, goed spul. Daarvoor altijd stressen om HIV, terechte angst.

Kosten vallen ook mee, tests zijn voor mij gratis via de GGD omdat ik bisexueel ben. Pakje met 30 pillen kost ongeveer 12 - 20 euro op recept.

Ook gevaccineerd tegen hepatitis B en HPV. Was ook allemaal gratis.

Alleen herpes is nog eng, hopelijk komt daar ooit iets voor. Misschien een vaccinatie.

Rest van de soa's zo weg met een kuurtje.

Er is veel dat je kan doen om risico's te mitigeren. Voor mij is de volgende stap een vasectomie (nog geen toegang tot helaas ivm jonge leeftijd).

Bare sex is allang niet eng meer met de huidige technologieën. Maar je moet wel stappen nemen om de risico's te mitigeren. Genoeg alternatieve maatregelen naast de condoom (welke naar mijn mening de sex totaal verpest).

Laatst bewerkt:
Nou in mijn geval in 3 dates dan 5x geschoten.... Ze ging er wel echt voor....😜

Als het dan toch raak zou zijn, weet ik in elk geval dat het kind een mooie moeder heeft. En ik hoop dan ook dat hij/zij haar uiterlijk meekrijgt 🤣🤣

Terug
Bovenaan Onderaan