Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beetje hypocriete reactie, niet?

Jezelf voordoen als supervoorzichtig, maar pijpen zonder kan dan 'soms wel eens' blijkbaar.

Ik begrijp trouwens al die reacties niet goed. Zelf ben ik zeker geen NZC voorstander. Ik zoek het niet, ik vraag het niet of betaal er helemaal niet extra voor.

Tongzoenen, PZC en beffen hoort er wel bij voor mij, en ik besef goed dat dit enige vorm van risico met zich meebrengt. En heb ik in mijn leven al losse dates gehad zonder condoom? Zeer zeker. De doorsnee niet-DPV date is doorgaans zonder. En heb ik de voorbije 30 jaar al DVP's gehad die er plots zonder condoom op gaan zitten? Dat is al voorgevallen. Zelden, maar het gebeurt.

Principeel ben ik dus tegen NZC, maar ik ben ook niet heiliger dan de paus. Iets wat vele tegenstanders blijkbaar wel pretenderen te zijn.

Ik vraag me af waarom al die extreme anti wandelaars uberhaupt wandelen of daten? De enige manier om 100% safe te zijn is om gewoon GEEN sex te hebben. Niet met een DVP en ook niet met losse dates.

Principeel ben je er op tegen maar wanneer het gebeurt moet je dit accepteren. Jij zou een goede politicus kunnen zijn.

Maar argument dat er geen 100% veilige sex klopt maar dit is toch hoger risico als dit met een prostituee dan je vriendin. En een keiharde rode lijn is bare seks met een prostituee. Als jij dit risico wilt nemen moet je dat doen. PZC heb ik me ooit aan gezondigd en zelden is niet meer thuisontvangst/ramenbuurten maar met fwb of scharrels. Ik vind dit toch een groot verschil met sekswerkers die dagelijks meerdere klanten hebben. Ook wil je fwb/scharrel geen ongewenste kadootje geven.

Maar zoals terecht opmerkt is niemand heiliger dan de paus. Wat wel geinig is aangezien zij de grootste viespeuken waren. 😅

Ik heb ook gezondigd, maar behoed me er nu toch voor.
Geen enkele bare beurt is een soa waard.
Het is je vergeven, zoon. 100% en zelf een soa test is een vreselijke ervaring 😅

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan