Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wil het heel graag, maar ik haal het niet in mijn hoofd om het bij de dames te vragen of een dame te zoeken die het aanbied. Het knaagt enorm aan me dat ik dit nooit ga meemaken op een verantwoorde manier, maar deze heilige graal op onveilige manier bereiken is het mij nog altijd niet waard.

Geen haar op mijn hoofd die het ook maar zou overwegen om het bare te doen met een dvp. Heb ooit een keer meegemaakt bij een dvp dat ze zat teasen in cowgirl stand, ik had nog geen condoom om en ze zweefde steeds een beetje boven mijn pik langs en toen liet ze zich dus zakken en zat ik in haar.....ik schrok en wilde haar van mij af hebben, waarbij zij nogal verbaasd reageerde en zei "huh dit is toch lekker schat".

Uiteindelijk goed mee weg gekomen maar had ook zo maar kunnen zijn dat ik thuis in een keer iets uit te leggen had gehad!

Ja doe-hoooeeeeei. Never done and never will. We zijn niet allemaal gat achterlijk.
Net zoals niet iedere klant zulke domme vooroordelen heeft als jij
Misschien ben jij dan een uitzondering...maar dat blijft toch geloven op je woord. 🤣

Edit.

En mijn reactie was op iemand die aangaf niet te willen als de dvp het bare deed. Ik gaf als reactie dat ze altijd wel een vriend thuis hebben zitten, pimp, of klant doen....

Nu heb jij dus de vriend thuis...
En de zwangerschap is vast niet door de ooievaar gebracht....

Misschien gewoon eens beter lezen voor je zo'n reactie plaatst.

Laatst bewerkt:
Ja doe-hoooeeeeei. Never done and never will. We zijn niet allemaal gat achterlijk.
Net zoals niet iedere klant zulke domme vooroordelen heeft als jij
Is de kleine er al ?
Of krijgen we al een gender-reveal als voorproefje.
Geen haar op mijn hoofd die het ook maar zou overwegen om het bare te doen met een dvp. Heb ooit een keer meegemaakt bij een dvp dat ze zat teasen in cowgirl stand, ik had nog geen condoom om en ze zweefde steeds een beetje boven mijn pik langs en toen liet ze zich dus zakken en zat ik in haar.....ik schrok en wilde haar van mij af hebben, waarbij zij nogal verbaasd reageerde en zei "huh dit is toch lekker schat".

Uiteindelijk goed mee weg gekomen maar had ook zo maar kunnen zijn dat ik thuis in een keer iets uit te leggen had gehad!
Sommige vrouwen zijn net mannen, die houden ook niet van condooms.

Je moet niet zomaar alles geloven wat mensen schrijven. Er zijn koekwauzen die zichzelf de man vinden door op internet anoniem te liegen dat ze deze of deze bare geneukt hebben, of andere dingen gedaan. Ik heb zoiets al een paar keer gezien, gevallen waarvan ik weet (niet van 'ze heeft het me verteld', ik weet het zeker, maar ik ga de details van hoe ik het weet niet publiekelijk uit de doeken doen) dat er uberhaupt niet gebeurd is wat in de 'recentie' staat. Sneue figuren hoor, want sommige dames zitten echt in zak en as als zo'n lul zoiets doet. Maar ja daarom doen ze het natuurlijk.

Langs de andere kant, waarom zou je mij wel geloven, ik ben ook maar een anonieme lul op internet.

Ik geloof jou wel hoor. Maar in mijn geval, wil ik het nog sterker uitdrukken:
Ik denk ook dat de leiding van bepaalde privé-clubs meelezen op internet. Na dat die ene sukkel publiekelijk had gezegd dat die bare was gegaan, minder dan een week later was die dame voor 3 maanden met onmiddellijke ingang weg uit de club. Daarna is ze teruggekomen, maar ik heb haar nooit meer bezocht. Ik heb haar toen ze mij een bericht stuurde dat ze lang zou weg zijn uit de club nog haar ermee geconfronteerd dat iemand wat schreef op internet die ook bare was gegaan met haar. Ze heeft dat niet ontkent, het was allemaal warrig, de dame sprak alleen maar Spaans. Ik ben nog zo stom geweest om haar nog geld op te sturen ook, maar daarmee heb ik definitief haar laten gaan en ik heb die club meer dan 2 jaar niet meer bezocht. Ik kan maar 1 ding zeggen voor mezelf: word je verliefd op een dame en voel je meer en dit en dat, op tijd ermee stoppen. Er zijn zoveel andere dames.

Terug
Bovenaan Onderaan