Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik doe het in principe niet. Ik probeer ook de Dames te mijden die het actief aanbieden.

Het is ij echter weleens gebeurd dat ik tijdens de sex verblind was door Geilheid datik het wel gedaan heb. Zonder gevolgen, maar toch met spijt.

Ik wil het heel graag, maar ik haal het niet in mijn hoofd om het bij de dames te vragen of een dame te zoeken die het aanbied. Het knaagt enorm aan me dat ik dit nooit ga meemaken op een verantwoorde manier, maar deze heilige graal op onveilige manier bereiken is het mij nog altijd niet waard.

Geen haar op mijn hoofd die het ook maar zou overwegen om het bare te doen met een dvp. Heb ooit een keer meegemaakt bij een dvp dat ze zat teasen in cowgirl stand, ik had nog geen condoom om en ze zweefde steeds een beetje boven mijn pik langs en toen liet ze zich dus zakken en zat ik in haar.....ik schrok en wilde haar van mij af hebben, waarbij zij nogal verbaasd reageerde en zei "huh dit is toch lekker schat".

Uiteindelijk goed mee weg gekomen maar had ook zo maar kunnen zijn dat ik thuis in een keer iets uit te leggen had gehad!

Terug
Bovenaan Onderaan