vrijdag stond ze in de nachtWeet iemand of Anna nog steeds de 2 shiftem combineert of is ze terug op enkel de nachtshift overgeschakeld?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenvrijdag stond ze in de nachtWeet iemand of Anna nog steeds de 2 shiftem combineert of is ze terug op enkel de nachtshift overgeschakeld?
Gisterenavond ook aanwezigNeen, ze is er gewoon, althans vorig weekend toch.
Oke . Weer een recensie van een DVP waar van al lang en breed bekend is dat ze goede service geeft.Gisteren terug bij anna geweest, ze heeft wederom bewezen waarom ze 1 van mijn favorieten is, seks was top, je kan en ook conversatie mee voeren. Massage erbij nog wat naar mijn menig zeer goed was. Ze blijf in mijn ogen en topper.
Frutoos, waar lees je dit?Heb je haar anaal mogen nemen? En ze heeft ook je kontje gelikt, zoals je aanduidt?
Dat heeft ze bij mij nog nooit gedaan… moet ik haar is op attent maken als dat klopt![]()
Efkes bericht #134 lezen jongens… het stond initieel zo op het recensie formulier maar werd aangepast naar de correcte services!Frutoos, waar lees je dit?
Anaal bij klant. Volgens mij is "Woman Fan" de klant....
Vanwaar je illusie dat hij Anna anaal heeft genomen?
En kontlikken door klant is volgens mij ook een duidelijke omschrijving...
Denk dat dit wishful thinking is van je kant.
Ken Anna meer dan 15 jaar. Denk ni dat ze door jou gewenste services levert.
Maar....