Anna is altijd aan het werk geweest, maar vanaf vandaag start ze weer overdag, en doet ze dus niet meer alleen de avond/nacht. Zoals tot een paar maanden geleden dus.Vrijdag 17 mei was ze ook aan het werk, dus zaterdag is niet haar startdatum!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAnna is altijd aan het werk geweest, maar vanaf vandaag start ze weer overdag, en doet ze dus niet meer alleen de avond/nacht. Zoals tot een paar maanden geleden dus.Vrijdag 17 mei was ze ook aan het werk, dus zaterdag is niet haar startdatum!
Woensdag al in den dag bezocht best knap lichaam ook al is het een milf en vrijdag was der inderdaad ook super rustig geen haast en geen condoom rond nen slappe jongen opwarmen met wat olieVrijdag 17 mei was ze ook aan het werk, dus zaterdag is niet haar startdatum!
in ieder geval, haar winkeltje draaide gisteravond op volle toeren.Ze gaat met den auto naar haar thuisland. Dus plannen kunnen inderdaad snel veranderen.
vrijdag stond ze in de nachtWeet iemand of Anna nog steeds de 2 shiftem combineert of is ze terug op enkel de nachtshift overgeschakeld?
Gisterenavond ook aanwezigNeen, ze is er gewoon, althans vorig weekend toch.
Oke . Weer een recensie van een DVP waar van al lang en breed bekend is dat ze goede service geeft.Gisteren terug bij anna geweest, ze heeft wederom bewezen waarom ze 1 van mijn favorieten is, seks was top, je kan en ook conversatie mee voeren. Massage erbij nog wat naar mijn menig zeer goed was. Ze blijf in mijn ogen en topper.