Heel wat jaren geleden had ik Anna al eens bezocht. Toen was ik niet zo heel tevreden. De seks was prima, maar ik voelde niet echt een klik. Daardoor, en ook door het feit dat ik door omstandigheden meer een dagwandelaar geworden was, is het nooit tot een herhaling/herkansing gekomen. Nu Anna ook de dag doet heb ik haar een maand of 2 geleden wel die herkansing gegeven, en die is me prima bevallen. Ik heb haar sindsdien dan ook al een viertal keren bezocht. De laatste keer was afgelopen woensdag toen ik haar laatste klant was voordat ze op verlof vertrok.
Anna weet je goed op te geilen door staande naast het bed je al flink te teasen. zowel naast als op het bed weet Anna het spel heel goed te spelen, en brengt ook heel veel variatie aan in het spel. Zij pijpt echt geweldig en heel gevarieerd, en ook het neuken doet ze met veel overgave en variatie. Ze laat zich ook graag beffen, en ze heeft een heerlijk poesje wat ik dan ook met alle plezier uitgebreid bef. Anna houdt ook van kinky spelletjes en ook hier is ze heel goed in. Iedere date is dan ook totaal anders, wat het allemaal spannend en interessant houd.
Anna is één van mijn beste ontdekkingen van het afgelopen jaar. Of in haar geval herontdekking. Ik heb de afgelopen 12 maanden een tiental (nieuwe) dames bezocht, en Anna staat in de top 3 van deze dames. Van deze 10 dames was er maar eentje die niet aan mijn verwachtingen voldaan heeft.