Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe oud zou ons topwijffie zijn ?Even snel gerekend en ik bezoek haar al sinds 2008 . En ik vind het nog steeds een topwijf! Kinky, normaal, eender hoe.... ze blijft elke euro waard. En wat een lijf/gezicht voor die leeftijd...
Ik ben een dagwandelaar. Ik heb Anna ooit één keer bezocht, en ben niet direct van plan om haar te gaan bezoeken. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe het nu precies zat. Ik heb voor de komende weken al aardig wat plannen in de dag, en zelfs als ik eens in de avond ga, heb ik al enkele dames hoger op het lijstje staan dan Anna.Vandaag zou ze terug komen waarschijnlijk laat in de avond. Mocht ze vanavond gaan werken dan zal ze waarschijnlijk al afspraken hebben met haar vaste klanten. Zaterdag zal dat vermoedelijk ook zo zijn. Als je haar nummer niet hebt dan maak je vanaf maandag de meeste kans vrees ik
Ja, ik ben er binnen geraak om 20u toen ze nog in haar dagelijkse kleren stond. Zag al wat sloebers staan aan de overkant, maar was ze door deze move te snel af.Ze is inderdaad terug. Ik heb haar kussentje ook zien liggen gisteren, maar niet binnen geraakt. Het was weer aanschuiven bij Anna... bij Cindy op SS23 trouwens ook. Constant bezet deze twee toppers.
Ja, ik ben er binnen geraak om 20u toen ze nog in haar dagelijkse kleren stond. Zag al wat sloebers staan aan de overkant, maar was ze door deze move te snel af.
Na mij glipte er al weer direct een ander binnen.
Drukke tijden voor haar denk ik.
Vorige week dinsdag was ze er niet. Ook gisteren, maandag was ze er niet.Tot hoe laat werkt ze? Wil ze vanavond eens bezoeken.
Deze hele maand in verlofVorige week dinsdag was ze er niet. Ook gisteren, maandag was ze er niet.
Weet niet wat er aan de hand was (is), want was niet volgens haar planning die ze me meedeelde en die meestal 100% klopt.
Ik vermoed ziekte.
Best dat medewandelaars signaliseren als ze er terug is.
Ik ga pas volgende week terug langs.
Januari ook al verlof én ook heel februari!? Of is ze toch inmiddels aan het werk?Deze hele maand in verlof
Nog even tot 3 maart geduld hebben!
Graag gedaan, al zal iemand anders hier vinden dat dit onnodige promopraatjes zijnStaat dus weer op mijn lijstje voor volgende week