Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Ook deze dame nu eens gezien , ik kende haar niet.Al beweerde ze stellig dat ik al bij haar was , jaren geleden. Deze dame zie je ook nooit achter het raam , maar gisteravond wel, op 2 momenten zelfs en zag er heerlijk uit in een zwart classy jurkje maar ook als dat uitgaat mag het er allemaal zijn.
Anna lokte me binnen dus , en ze heeft me voor 50€ goed verwend , en doet ook aan klantenbinding. Ze ziet me wel eens vaker lopen zegt ze , dus weet dat ze kan proberen.
Anna zit namelijk niet graag vrij zei ze nog.
De aangeboden diensten waren goed , het is misschien allemaal wat ruim daar van onder , maar wat wil je na 12 jaar serviceverlening.
Ze spreekt heel goed Vlaams dat is ook fijn ,niet op cursus geleerd maar gewoon een talent voor taal.
Niet haar enige talent ook, maar staat boven volop beschreven.
Anna lokte me binnen dus , en ze heeft me voor 50€ goed verwend , en doet ook aan klantenbinding. Ze ziet me wel eens vaker lopen zegt ze , dus weet dat ze kan proberen.
Anna zit namelijk niet graag vrij zei ze nog.
De aangeboden diensten waren goed , het is misschien allemaal wat ruim daar van onder , maar wat wil je na 12 jaar serviceverlening.
Ze spreekt heel goed Vlaams dat is ook fijn ,niet op cursus geleerd maar gewoon een talent voor taal.
Niet haar enige talent ook, maar staat boven volop beschreven.