7 jaar is lichtjes gelogen van haar.Vorige week bezocht ik wou al lang bezoeken maar het was al één jaar geleden dat ik s avonds gewandeld had en daarvoor was ze steeds bezet of op vakantie .Maar ze stond er in een strak kleedje en krullen allemaal plus punten. Voor mij heeft ze wat een strenge uiterlijk maar binnen Was ze super vriendelijk . Wat me wel opviel is dat haar tepels heel mijn bezoek recht stonden. En voor de rest staat ze correct beschreven. Nadien mocht wat relaxen en moest niet direct naar buiten . Maar na tijdje begon ze wel wat reclame maken voor haar eigen door haar uren uit te leggen en ze begint inderdaad al om 12 uur 's middags voorlopig ging ze dat proberen . Knappe dame zeker voor haar leeftijd mooie borsten met wat hulp mooie rondingen perfect Engels wat moet er meer zijn . Ik lees dat hier al 12 jaar zou werken maar tegen mij zij ze 7 jaar .
Ik denk zelfs dat het langer is dan 12 jaar.
Was een klein piepkonijntje toen ik ze de eerste keer bezocht in de Vingerling, het pand naast de peepshow, rechterkant als je er voor staat. Stond met een zedig kleedje en soort sandalen die met koordjes rond haar benen omhoog.
Toen was ze nog echt een beginnertje.
Nu is het een echte vamp die een echte topper is.
Dus, ik denk dat ze er al langer is dan 12 jaar.