Wat geef je per maand uit aan de hobby?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Meestal in de zomerperiode bezoek ik de ramen en ik spendeer gemiddeld zo'n 300-500€ per maand. Ik moet hierbij wel zeggen dat ik alleen aan dates van een uur doe aangezien ik niet vaker dan 1x terugga naar de desbetreffende dame ivm mijn borderline persoonlijkheidsstoornis. Vaak geef ik ook extratjes voor als het ze lukt om me te laten klaarkomen (dit lukt altijd maar ze doen meer hun best als je meer geld geeft is mn ervaring) of voor wat rollenspel.

Vraag is wanneer je spreekt van 'veel spenderen'. Dit hangt ook van je inkomen af. Zit je in de bijstand, dan is 1x per jaar een vluggertje bij de ramen al een behoorlijke uitgave. Zit je aan de Balkenendenorm, dan kan 1000 per maand naar de dames er prima af.
Van sommige bedragen die leden hier noemen, schrik ik wel, maar ik weet niet wat ze verdienen. Als dit veel is, vallen de wandeluitgaven relatief mee.

De Balk-ellende norm was rond de 140 k. Daar kan nog wat meer dan 1 k af voordat het pijn gaat doen.
Dat wad toen. Nu 230 k. 🫵😏
OK, villa in Bloemendaal onderhouden en warmstoken geeft wel wat meer maandlasten dan de huur van een sociaal huurflatje, maar inderdaad heeft een topmanager wel wat duizendjes om aan het nodige plezier te besteden.

Stel je hebt niet veel te besteden en alle zorg en huurtoeslagen (opgehoest door de hard werkende belastingbetaler) gaan direct naar de pros.
Voor de rest zit je op een houtje te bijten..dan doe je het niet goed.
Zolang je alle kosten betaald en normaal kan leven.
En wat je daarvan overhoud aan je hobby's besteed...
Dan doe je het goed.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan