Wat geef je per maand uit aan de hobby?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had een budget van rond € 200 per maand, maar dat lukt al een tijdje niet meer. Aangezien ik alleen ben en geen kinderen heb probeer ik even zoveel mogelijk van het leven te genieten. Best veel gespaard al in het verleden en is het gewoon even genieten geblazen en draai ik er veel te veel geld doorheen. Gelukkig verdien ik best goed en kan in nog steeds wat sparen.
Als ik heel eerlijk ben dan moet ik wel gaan minderen en mezelf meer gaan focussen op andere leuke en belangrijkere dingen. Beste lastig merk ik.
Herkenbaar. Hier moet de rem er ook op 🙁

Ik heb nog een huis en auto aan het af betalen voor de komende 20j waarvan de helft van mn loon al hiervoor gespendeerd wordt.

Hier wordt het eigenlijk al gezegd. Je inkomen is één ding, en daar zijn zeer grote verschillen tov het gemiddelde inkomen in, maar het gaat ook om je uitgaven. Als je lastenvrij bent, dan komt er een behoorlijk budget vrij, hier dus een half inkomen. Wat ook geldt: in de loop der jaren nemen door inflatie en loonopslag je afbetalingen een steeds kleinere hap uit je inkomen. En als je dan nog wat spaargeld hebt dat je ook kunt laten renderen, dan zit je helemaal goed.

Mensen die het niet kunnen betalen zitten hier ook niet op dit forum eh 🤷‍♂️ Ja er zijn veel mensen die 3000 verdienen, maar ook een boel die een veelvoud daarvan verdienen, dus tja...

Hier wordt het eigenlijk al gezegd. Je inkomen is één ding, en daar zijn zeer grote verschillen tov het gemiddelde inkomen in, maar het gaat ook om je uitgaven. Als je lastenvrij bent, dan komt er een behoorlijk budget vrij, hier dus een half inkomen. Wat ook geldt: in de loop der jaren nemen door inflatie en loonopslag je afbetalingen een steeds kleinere hap uit je inkomen. En als je dan nog wat spaargeld hebt dat je ook kunt laten renderen, dan zit je helemaal goed.
spaargeld rendeert niet , Spaargeld wordt opgeslokt door de inflatie en belasting als je wat veel hebt. De oudere mensen hebben vaak geen hypotheeklasten meer omdat het is afgelost . Dat is inderdaad een enorme uitgavenvermindering. Zelf heb ik een goed inkomen maar ben niet bereid om honderden euro s per maand uit te geven. Ik wandel zo 3 x per maand en dat blijf ik voorlopig doen.

Is wel n beetje heeeeeel veel voor de gewone werkende man ,ik moet veel minder besteden ,je bent een geluksvogel dat je dit allemaal kan betalen , genieter🤭
Ik weet dat het heel veel geld is
Maar ik 62 jaar
Ik mijn Hele Leven hard gewerkt
Geen hypotheek mijn bedrijf goed verkocht. En inderdaad een hoog in komen van mijn beleggingen.
Vandaar
En vergeet niet de prijzen van de ladies hier in Oz zijn veel hoger Dan in Nederland of Belgie

Laatst bewerkt:
We kunnen wel wat minder naar de dames ik 1x in de maand 200€ en soms sla ik ook weleens n maand over ,want ik moet nog andere zaken betalen ook ,en waarom zoude wij hier niks te zoeken hebben , om dat ons budget lager is
Dvps bezoeken is ook geen verplichting. Als het een dure maand was, of er nu gewoon geen dame is die je aanspreekt. Waarom zou je dan geld uitgeven aan een date.

Terug
Bovenaan Onderaan