Wat geef je per maand uit aan de hobby?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Meestal in de zomerperiode bezoek ik de ramen en ik spendeer gemiddeld zo'n 300-500€ per maand. Ik moet hierbij wel zeggen dat ik alleen aan dates van een uur doe aangezien ik niet vaker dan 1x terugga naar de desbetreffende dame ivm mijn borderline persoonlijkheidsstoornis. Vaak geef ik ook extratjes voor als het ze lukt om me te laten klaarkomen (dit lukt altijd maar ze doen meer hun best als je meer geld geeft is mn ervaring) of voor wat rollenspel.

Vraag is wanneer je spreekt van 'veel spenderen'. Dit hangt ook van je inkomen af. Zit je in de bijstand, dan is 1x per jaar een vluggertje bij de ramen al een behoorlijke uitgave. Zit je aan de Balkenendenorm, dan kan 1000 per maand naar de dames er prima af.
Van sommige bedragen die leden hier noemen, schrik ik wel, maar ik weet niet wat ze verdienen. Als dit veel is, vallen de wandeluitgaven relatief mee.

Stel je hebt niet veel te besteden en alle zorg en huurtoeslagen (opgehoest door de hard werkende belastingbetaler) gaan direct naar de pros.
Voor de rest zit je op een houtje te bijten..dan doe je het niet goed.
Zolang je alle kosten betaald en normaal kan leven.
En wat je daarvan overhoud aan je hobby's besteed...
Dan doe je het goed.

Laatst bewerkt:
Stel je hebt niet veel te besteden en alle zorg en huurtoeslagen (opgehoest door de hard werkende belastingbetaler) gaan direct naar de pros.
Voor de rest zit je op een houtje te bijten..dan doe je het niet goed.
Zolang je alle kosten betaald en normaal kan leven.
En wat je daarvan overhoud aan je hobby's besteed...
Dan doe je het goed.
Ik vind dat er ook Wandeltoeslag moet komen. Mooie bestemming van je belastingcenten voor je minder bedeelde medemens.

Ik merk dat ik zonder enige moeite 200-300€ aan een raamdame geef maar dat ik wel liever in de Aldi/ Lidl boodschappen doe en dan van het basic aldi/ lidl merk etenswaren koop ipv de merkitems terwijl ik een dvp wel makkelijk €50,- extra geef als ze me zoent terwijl ik haar neuk. Hebben jullie dit ook?
Wel die 50€ maar wel goede merken daar bespaar ik ook niet op D E koffie of echte pindakaas goei bier eigenlijk alleen maar merken ( ligt aan mij ) misschien zijn de thuis merken net zo goed 🤷

Maar... voor maart staat de agenda al vol! Inclusief 2 -voor mij- nieuwe dames!
Poehh. Neuken op afspraak…
Niks voor mij, heb nl. niet op elk moment vd. dag zin.
Heb dit ooit eens noodgedwongen gedaan om een gewild exemplaar te daten. Ik kijk er ook niet naar uit zeg maar. Als ik zin heb wil ik een date.
Als ik honger heb eet ik ook direct.

Poehh. Neuken op afspraak…
Niks voor mij, heb nl. niet op elk moment vd. dag zin.
Heb dit ooit eens noodgedwongen gedaan om een gewild exemplaar te daten. Ik kijk er ook niet naar uit zeg maar. Als ik zin heb wil ik een date.
Als ik honger heb eet ik ook direct.
Bij sommigen kan het echt niet anders. Eén van mijn huidige favoriete dames heb ik jaren niet benaderd omdat het op afspraak ver van tevoren moest, ook al was ik heel benieuwd naar haar. Uiteindelijk me daar overheen gezet en toch maar gedaan, paar weken van tevoren geboekt. Het bleek niet zo onoverkomelijk als ik vooraf gedacht had.

Bij sommigen kan het echt niet anders. Eén van mijn huidige favoriete dames heb ik jaren niet benaderd omdat het op afspraak ver van tevoren moest, ook al was ik heel benieuwd naar haar. Uiteindelijk me daar overheen gezet en toch maar gedaan, paar weken van tevoren geboekt. Het bleek niet zo onoverkomelijk als ik vooraf gedacht had.
Precies! Ik boek -bij m'n vaste dames- regelmatig 3-4 weken op voorhand. En dan 24uur voor de afspraak bevestigen. Werkt (meestal) prima hoor!

En als je dan toch een keertje moet wijzigen... gewoon tijdig melden!

In plaats van (dwangmatig) elke week... sla een keertje over!
Blijft ook leuk en je bespaart 25%
Idd het mag nooit een dwang zijn. Ik heb ook wel heel graag sex. Maar het kan ook te veel zijn.

Je betaald er ook voor ( met een dvp). Dan zou ik het jammer vinden om (bijna ) alles wat ik over heb per maand daar aan uit te geven. Ik hou ook graag iets over voor andere dingen en voor later.

Ik zit momenteel op ca 750 euro per maand met een wekelijkse date met een DVP.
Kan het me best lastig veroorloven, maar de drang naar sex wint het bij mij.
Ben maar voorzichtig dat je niet in de problemen komt , is het niet waard (geef er maar een rukje aan ) en sla n keer over ,ik denk dat de date daar ook leuker van word ,want raak je verslaafd heb je straks niet genoeg geld meer voor de andere dingen in je leven ,dus ik denk wees wijs en kijk in de spiegel en vraag je zelf waar ben ik mee bezig
Ik snap het, ik heb dit jaar al 13x een dvp bezocht en ga dinsdag weer. De rem moet erop, maar dat lukt niet echt.
Mannen blijf met bijden benen op de grond en denk na ,en laat die kleine niet voor jou denken ,wat je krijgt problemen en dan is het te laat ,en kan je dadelijk helemaal niet meer naar een dvp,en dan ga je je zelf in aller lij bochten wringen om aan geld te komen ,blijf na denken wat je aan het doen bent .spijt komt na de zonden en dan is het te laat

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan