Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag sinds zeer lange tijd op de Achterdam. Was erg rustig en helaas waren Erika, Oana, Andreea en Demi allemaal niet aanwezig. Barbara en Carmen trokken me niet aan. Onverrichter zake huiswaarts gekeerd.
 
Vreselijk nieuws, Frans was de man die altijd klaar stond voor voor de dames, van de Gemeente tot politiek Den Haag. Laten we de herinneringen koesteren. Frans, Rust in vrede, en niet stiekem een bordeel beginnen daarboven.

In nomine Patris et filii et spiritus sancti, Amen.
 
Frans was een hele markante kerel, die veel heeft betekend voor de dames en voor de Achterdam. Hij gaf vaak zijn ongezouten mening over dingen. Was het vaak met hem eens.

We zullen de herinneringen koesteren, en het hofje van 03-05 blijft toch altijd wel herinneren aan hem, ook al is zijn naamplaatje al even weg daar.
 
geen idee, maar volgens mij was ze er afgelopen dagen gewoon. dus goede kans van wel:)
Dank je!
Laura is er tot 10 of 11 augustus. Het was weer als vanouds. Ik moet oppassen niet een beetje verliefd te worden, maar ws ben ik dat al. Maar goed, dat is wat het is en laat ik voor wat het is. Maar wat is het een leuke vrouw!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan