Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, zo wordt dat verkocht aan het volk. Maar die duizenden pinautomaten worden rond 23.00 niet tijdelijk leeggehaald, zitten gewoon nog vol, met wat ik weet althans.

De bedoeling is dat cash geld straks helemaal gaat verdwijnen, en dat zal in stappen gaan, als opmaat naar het CBDC systeem.

Ja, zo wordt dat verkocht aan het volk. Maar die duizenden pinautomaten worden rond 23.00 niet tijdelijk leeggehaald, zitten gewoon nog vol, met wat ik weet althans.

De bedoeling is dat cash geld straks helemaal gaat verdwijnen, en dat zal in stappen gaan, als opmaat naar het CBDC systeem.
Precies dat.
Iedereen die nog denkt dat dit met plofkraken of destijds met die zgn griep te maken heeft, daar is het kwartje nog niet gevallen...

Op zich wel handig, een geld automaat ter plekke, maar de 'stiekeme' wandelaars onder ons zullen daar dan weer geen gebruik van durven maken misschien, ivm wat er op een afschrift te zien zou kunnen zijn..

Scherp, helemaal waar!

Best wel wat dames bieden via Tikkie betalen e.d. al aan.
Maar doe er zelf niets mee. Betaal toch het liefst contant, zo lang het nog kan dan...

Ben ooit een keer los gegaan in een erotische bar. Daar flink lopen uitgeven.

Ik dacht nog dat gaan we terug zien op de afschriften, maar daar stond een andere bar op genoemd, een normale bar, elders in die stad. Discreet opgelost:)

Precies dat.
Iedereen die nog denkt dat dit met plofkraken of destijds met die zgn griep te maken heeft, daar is het kwartje nog niet gevallen...
Begrijp deze opmerking niet zo goed.
Kan mij eigenlijk best voorstellen dat ze uit veiligheidsoverwegingen de boel sluiten en dan zeker voor pinnende mensen.
Plofkraken ook begrijpelijk maar zijn ze dan leeg????
Voor de dames op de Dam inderdaad een gemis van inkomsten voor de late bezoeker die zich niet voor heeft bereidt (zoals ik deze avond)
Maar wat Corona er mee te maken heeft begrijp ik niet in deze context.
Het blijkt weer dat de ontkenners van deze pandemie na jaren nog steeds hun gelijk willen halen.

Je hebt gelijk, haalde haar door met een andere. Deze heet Bianca, kan goed dat ze Zuid Amerikaans is. Ze zit er wel al wat jaren, ook op die kamer. Flink van omvang, voor de liefhebbers.

Vanavond weer op een stuk of wat kamer wel de lichten aan en gordijnen dicht maar geen dames, bezetting en drukte viel tegen.
Wel lekker gefinished bij Anna van 17k2

Wie heeft ervaring of kan meer vertellen over de donkere dame die gisteren (vrijdag) in de middag en avond op 3 of 5 k4 stond. Klein van stuk, eind 20 (?) maar een passievolle dame en best veel aanloop.

Sorry ik weet nooit of dan 3 of 5 is, ik bedoel het gangetje met de 4 kamers in de buurt bij het kantoortje. Laatste kamer dus.

Wie heeft ervaring of kan meer vertellen over de donkere dame die gisteren (vrijdag) in de middag en avond op 3 of 5 k4 stond. Klein van stuk, eind 20 (?) maar een passievolle dame en best veel aanloop.

Sorry ik weet nooit of dan 3 of 5 is, ik bedoel het gangetje met de 4 kamers in de buurt bij het kantoortje. Laatste kamer dus.
Dit is Lisa, is een draadje van.
Pzc zlatina, rachel meer?
Laura, Erika, Maria pzc maar geen cim.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan