Levensgenieter20
Newbie
Ben er donderdagavond geweest. Kim heet ze, zei dat ze geen vaste kamer heeft. Ik vond het nogal een klokkenkijksterWie kent de blonde dame op d1 is nl staat op haar bordje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen er donderdagavond geweest. Kim heet ze, zei dat ze geen vaste kamer heeft. Ik vond het nogal een klokkenkijksterWie kent de blonde dame op d1 is nl staat op haar bordje.
Jammer genoeg is Laura er niet.Laura komt zaterdag terug en zal zondag weer op haar plek zijn.
Hoe is ze verder?Ben er donderdagavond geweest. Kim heet ze, zei dat ze geen vaste kamer heeft. Ik vond het nogal een klokkenkijkster
Ze zat er gister avond nog niet inderdaad.Jammer genoeg is Laura er niet.
Althans, ik krijg geen antwoord op mijn bericht.
Voor mij geen herhaling. Maar voor een ander misschien wel. Weet dat ze er morgen weer is. Alleen zal ze op een andere kamer staanHoe is ze verder?
Dat is nogal een overgang qua damesIk heb vrijdag 5 dames bezocht en bij alle 5 tot een hoogtepunt gekomen
Dit waren de dames:
Anna 17k2
Andrea 2pgk6
Andrea 2pgk2
Dame op t5
Dame op 23k4
Wat had ik zin die dag.
oud hollandsch gezegde, verandering van spijs doet eten. Blijkbaar werkt dat nog steeds.Dat is nogal een overgang qua dames
Van de week Rachel bezocht op 29k3 pijpen was best lekker, maar haar klokje loopt sneller dan die van mij, had betaald voor 30 min maar daar maakt zij ongeveer 20 van en zegt dan dat het er 30 zijn.. Die ziet mij niet meer terug.
Scherp. Aangepast@DePastoor zowel Julia als Laura op A19 k2?
Ik hoor en zie het te weinig om het te zeggen, weet wel dat de dame op 2PG2K4 het doet, en de attributen heeft. Meeste dames hebben enkel een zweepje en wat speeltjes, tis niet meer dat er een Luci Lux staat oid…hoi hoi .
de laatste week van juni ga ik in de buurt zijn .
zijn er ook dames die aan soft sm doen .
bedoel hierbij vastbinden en edgen en speeltjes gebruiken op mij .