Zou ik niet weten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenoke goed verhaalals kiki/calina terug komt dan kom ik snel weer naar de dam hehe. Raphaella terug huhh ? en zelf reageerde ze nog in Alkmaar algemeen nooit meer terug te komen. En ook nog sommige wandelaars afkraken ongelooflijk
De "oude" dame van p6/P5 is Terug (zat altijd op het pleintje) kamer die stond nu op 2PG1K2, misschien bedoel je die?Vandaag tijdens het wandelen een oude bekende dame gezien op 2P G1 K16.
Ben vergeten haar naam te vragen, maar was wel weer een leuke ontmoeting.
Misschien dat een medewandelaar haar ook heeft gezien, ben benieuwd hoe zij ook alweer heet. In ieder geval een mooie verschijning wel met diverse tattoos.
Deze discussie is wel vaker gevoerd hier. Wat ik vaak hoor is dat als je korter dan 10 min binnen zit en de klanten gaan ''klagen'' dat ze geld terug krijgen van ''the office'' en die het weer verrekenen met de kamerhuur. En bij meerdere klachten worden de dames/dame in kwestie weggestuurd. Al moet ik zeggen dat het probleem ook niet altijd bij de dames kan neerleggen.Op P3 zit er een dame die het alarm had ingedrukt. Beveiliging er naar toe gerend. Bleek dat een klant 100 euro had betaald en na 11 minuten had ze er geen zin meer in. Hij vroeg zijn 50 euro van de 100 terug, maar daar bleek de dame niet erg veel zin in te hebben waardoor er een soort discussie, bonje was ontstaan. Als het waar is geef ik de klant groot gelijk. Geld hoor je te verdienen, en dit is in mijn ogen stelen.
Dit zijn de verhalen die ze vertellen, Ze controleren de camera beelden en als je er korter zit geven ze je het geld terug. En zoals Pieter zegt is het einde verhaal bij een slechte ervaringKun je je geld terugkrijgen als je binnen 10 minuten klaarkomt? Good to know![]()
(je kunt daarom beter minder betalen, en bijbetalen als je toch langer blijft, of je moet ongebruikte tijd niet erg vinden).
Mijn vader heeft vroeger hoerenkasten gehad en als zoiets 3 keer voorkwam in een kort tijdsbestek dan kon mevrouw oprotten want is slecht voor je kast en ook voor haar collega's , ook was zoiets al snel bekend in de buurt dus konden dit soort mokels ook niet meer bij andere terecht dus was haar carrière snel verleden tijd.Deze discussie is wel vaker gevoerd hier. Wat ik vaak hoor is dat als je korter dan 10 min binnen zit en de klanten gaan ''klagen'' dat ze geld terug krijgen van ''the office'' en die het weer verrekenen met de kamerhuur. En bij meerdere klachten worden de dames/dame in kwestie weggestuurd. Al moet ik zeggen dat het probleem ook niet altijd bij de dames kan neerleggen.