Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
als kiki/calina terug komt dan kom ik snel weer naar de dam hehe. Raphaella terug huhh ? en zelf reageerde ze nog in Alkmaar algemeen nooit meer terug te komen. En ook nog sommige wandelaars afkraken ongelooflijk

Vandaag tijdens het wandelen een oude bekende dame gezien op 2P G1 K16.
Ben vergeten haar naam te vragen, maar was wel weer een leuke ontmoeting.
Misschien dat een medewandelaar haar ook heeft gezien, ben benieuwd hoe zij ook alweer heet. In ieder geval een mooie verschijning wel met diverse tattoos.

Vandaag tijdens het wandelen een oude bekende dame gezien op 2P G1 K16.
Ben vergeten haar naam te vragen, maar was wel weer een leuke ontmoeting.
Misschien dat een medewandelaar haar ook heeft gezien, ben benieuwd hoe zij ook alweer heet. In ieder geval een mooie verschijning wel met diverse tattoos.
De "oude" dame van p6/P5 is Terug (zat altijd op het pleintje) kamer die stond nu op 2PG1K2, misschien bedoel je die?

Zou ook wel willen weten waar dat gerucht vandaan komt.?
Zou leuk zijn als die Kiki terug komt.
Bij mij was ze vaak bezet , maar ben er af en toe geweest wat goed beviel.
Altijd jammer als leuke meiden stoppen maar zo zit het nou eenmaal.

Op P3 zit er een dame die het alarm had ingedrukt. Beveiliging er naar toe gerend. Bleek dat een klant 100 euro had betaald en na 11 minuten had ze er geen zin meer in. Hij vroeg zijn 50 euro van de 100 terug, maar daar bleek de dame niet erg veel zin in te hebben waardoor er een soort discussie, bonje was ontstaan. Als het waar is geef ik de klant groot gelijk. Geld hoor je te verdienen, en dit is in mijn ogen stelen.

Laatst bewerkt:
Op P3 zit er een dame die het alarm had ingedrukt. Beveiliging er naar toe gerend. Bleek dat een klant 100 euro had betaald en na 11 minuten had ze er geen zin meer in. Hij vroeg zijn 50 euro van de 100 terug, maar daar bleek de dame niet erg veel zin in te hebben waardoor er een soort discussie, bonje was ontstaan. Als het waar is geef ik de klant groot gelijk. Geld hoor je te verdienen, en dit is in mijn ogen stelen.
Deze discussie is wel vaker gevoerd hier. Wat ik vaak hoor is dat als je korter dan 10 min binnen zit en de klanten gaan ''klagen'' dat ze geld terug krijgen van ''the office'' en die het weer verrekenen met de kamerhuur. En bij meerdere klachten worden de dames/dame in kwestie weggestuurd. Al moet ik zeggen dat het probleem ook niet altijd bij de dames kan neerleggen.

op zichzelf genomen, als je voor langere tijd hebt betaald, bijv 100, 150, 200 euro, en je gaat op eigen initiatief eerder weg (of je komt al snel klaar), dan valt er niets terug te claimen (je kunt daarom beter minder betalen, en bijbetalen als je toch langer blijft, of je moet ongebruikte tijd niet erg vinden).

Stuurt de dame je eerder weg, en is er een kwartier of meer verschil met wat je betaalt hebt, dan zou er in mijn ogen terugbetaald moeten worden, naar rato van de ongebruikte tijd (in ieder geval in kwartieren uitgedrukt / per ongebruikt kwartier).

De beveiliging heeft weinig mogelijkheden om te checken wat er binnen gebeurt, en het is vaak woord tegen woord als er heibel is tussen een klant en een dame. Ze kunnen wel op de camera kijken hoe lang een klant binnen is, dat gebruiken ze dan ook vaak om te zien wat in hun ogen redelijk is.

Heb dit soort dingen zelf gelukkig nooit gehad. En als ik niet tevreden ben, is de straf dat ik niet meer terugkom. Uiteindelijk is dat heel duur voor de dame. Die paar tientjes geloof ik dan wel.

(je kunt daarom beter minder betalen, en bijbetalen als je toch langer blijft, of je moet ongebruikte tijd niet erg vinden).

Ja dit dus. Heb het al eens eerder geschreven. Mijn ervaring is dat 9/10 keer ze hetzelfde tempo aanhouden bij 15 minuten als bij 30 minuten. Ze beginnen met pijpen en na 2 minuten is het al: "okay... let's fuck". De meeste mannen willen beleefd blijven en gaan daar dan in mee.

Ik betaal standaard 50 (zonder extra's).... en als ik merk dat ze coulant was met de tijd dan geef ik nog een fooi (10 of 20). De volgende keer dat ik daar weer kom, dan weet ze dat klokkenkijken niet wordt gewaardeerd.

Haastwerk is voor mij een GIGANTISCHE afknapper. En dan ga ik ook echt NOOIT meer terug. Vraag maar aan die moldavische dame :p. Wel twintig keer geweest. Maar op een dag besloot ze me te haasten omdat ik geen extra's wou. Nu kijkt ze me sip aan als ik langs loop. Opgerot met dit soort wijven

"Ze beginnen met pijpen en na 2 minuten is het al: "okay... let's fuck"

dan heb je de verkeerde dame te pakken inderdaad. Heb daar zelf ook een broertje aan dood. Ik ga alleen naar dames die sowieso wat langer kunnen pijpen, omdat ik de leeftijd voorbij ben dat ik aan 1 a 2 minuten voorwerk genoeg heb, om de daad te kunnen verrichten.

Het voordeel van vaste dames die je regelmatig bezoekt is dat je van dit soort "problemen" geen last van hebt. Bij dames waar je regelmatig komt is als je voor 30 min betaald hebt ook minimaal 30 minuten. Dames zijn niet gek, een vaste klant die ze niet kwijt willen gaan ze geen risico mee nemen door deze veel te snel buiten te zetten.

Wat ik wel eens van een dame gehoord heb is dat als een dame echt geen klik heeft met een "nieuwe" klant, hem vervelend vind of er andere klachten zijn als bijv de hygiene je in no-time weer op straat staat.

Dat is een eindeloze discussie op het forum. Ik snap de oproepen niet om bepaalde dames te boycotten tenzij er sprake is van extreem slechte service. Dat komt zelden voor en dergelijke dames zijn ook zo weer weg want bouwen geen vaste klanten kring op.

Het idee van recensies, dat als een dame 10 klanten heeft gehad dat deze alle 10 dezelfde service krijgen voor het zelfde bedrag.... ik wandel lang genoeg om te weten dat dat onzin is. De dames zijn geen robots (nog niet) en er hangt veel af van of ze je graag terug zien komen of juist niet.

Deze discussie is wel vaker gevoerd hier. Wat ik vaak hoor is dat als je korter dan 10 min binnen zit en de klanten gaan ''klagen'' dat ze geld terug krijgen van ''the office'' en die het weer verrekenen met de kamerhuur. En bij meerdere klachten worden de dames/dame in kwestie weggestuurd. Al moet ik zeggen dat het probleem ook niet altijd bij de dames kan neerleggen.
Mijn vader heeft vroeger hoerenkasten gehad en als zoiets 3 keer voorkwam in een kort tijdsbestek dan kon mevrouw oprotten want is slecht voor je kast en ook voor haar collega's , ook was zoiets al snel bekend in de buurt dus konden dit soort mokels ook niet meer bij andere terecht dus was haar carrière snel verleden tijd.

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan