GroteHarry
Vaste klant
Maat van me was geweest en had goede ervaringen met een Oekrainse dame. Klein en chubby gaf hij aan. Is dit een bekende?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren17K1, volgens mij?Maat van me was geweest en had goede ervaringen met een Oekrainse dame. Klein en chubby gaf hij aan. Is dit een bekende?
Klopt, was op meerdere plekken in Alkmaar het geval..Probleem met de geldautomaten speelt niet alleen in het weekend. Zowel gistermiddag als vanmiddag waren ze buiten gebruik.
Maat van me was geweest en had goede ervaringen met een Oekrainse dame. Klein en chubby gaf hij aan. Is dit een bekende?
Weet iemand waar de kamer is en welke diensten deze biedt?
Weet iemand waar de kamer is en welke diensten deze biedt?
Kan iemand mij details geven over Oana?Weet iemand waar de kamer is en welke diensten deze biedt?
Jazeker! Afgelopen week nog gezien.Weet iemand nog of Rumyana op de Achterdam werkt. Vorig jaar bij haar geweest voor het laatst. Eigenlijk sindsdien niet meer gezien. Mis haar een beetje.
Top dank je wel. Ik ga morgenavond een kijkje nemen! Hopelijk zie ik haar. Vond het altijd een leuke dame. Verbaasd me dat ze geen topic heeft.
Oh goed dat je het zegt! Zometeen loop ik mijn 'maatschappij geinteresseerde' buurvrouw tegen het lijf.... Sla vandaag dan maar even overVandaag is er een open dag tot 14 uur.
Afgelopen donderdag om half 9 nog gezien op p4!!Hallo,
Is Alex nog aan het werk op P2G1P4? Ik ben nu 4x langs geweest op verschillende dagen en de kamer is steeds leeg/donker.
Heb Catelina maar weer eens bezocht.
Als er een wip-tegoed tegenover stond had ik ook wel meegedaan, misschien wel samen met de buurvrouw.Ik ga de volgende keer ook maar eens meedoen met die speurtocht.
Die dame staat hier beschreven en kan je beter overslaan, je mag het proberen schrijf er dan even over dan hebben we er weer een mening bij.Afgelopen donderdag om half 9 nog gezien op p4!!
Weet iemand trouwens wie de (jonge) Nederlandse dame is op 2pG1T6. Ik was net te laat toen ging ze al naar binnen met een ander. Benieuwd of er recensies zijn