Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lijkt mij ook. Een deel van de dames is dan al lang naar huis, maar een ander deel werkt nog, en kan eventueel wat langer doorgaan als er goede klanten zijn.

Het is geen verkeerde zaak, om indien de mogelijkheid zich aandient wat meer rendement uit de dag te halen.
 
Ik ook. Vind het na 23:00 al grimmig worden op vrijdag en zaterdag. Laat staan het soort idioten wat daar om 02:00 nog rondloopt. Zou je de dames eigenlijk niet aan moeten doen. Maar ja ze kiezen er zelf voor.
Mwohh, viel altijd wel mee hoor met die grimmigheid, kan me niet voorstellen dat dat nu meer zou zijn dan 'vroegurrr' met 2x zoveel ramen. Toen het eerder ook tot 3 uur open was heb ik in die laatste uurtjes veel gewandeld en eigenlijk nooit rotzooi meegemaakt. De verhalen die je toen ook al had over unheimisch en grimmig vond ik nogal overdreven. Soms wel eens wat opgeschoten jongetjes of puberale twintigers, maar die lieten zich goed negeren. Eigenlijk meer vervelend voor de dames, wat sarderige koopjesjagers. Maar dreigend... nee... En er zijn ook dames die nu al vroeg weggingen omdat ze niet van dronken klanten houden. Gewoon vervelend, niet vanwege agressie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan