• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo lijkt er op dat de meerderheid van de dames op vakantie zijn, niks te vinden momenteel in Achterdam.

Iemand een idee wanneer de dames terug zijn?
Bezetting was niet verkeerd vrijdag/zaterdag.
Vandaag is de EK finale, en mogelijk dat er dames om die reden een vrije dag in geschoten hebben...
Volgens diverse dames was het toch wel rustiger ten tijde van voetbal wedstrijden, ook als NL zelf niet speelde.
 
Handig hè, die loze kreten van bepaalde figuren...
eerder regel dan uitzondering bij sommigen...
__

Ik wilde morgen naar Irina, maar zij blijkt weer op vakantie te zijn. Kleine Erika gaat ook snel op vakantie. Denk dat zij dit weekend mijn target wordt:) Die zag er ook weer prima uit dat ik haar de laatste keren zag.

Ze heeft het ook wel naar haar zin op de Dam zo te zien, ze neemt deel aan allerlei theekransjes met andere dames in de straat. Buiten dat ook druk bezet, ze is ook erg geliefd onder de wandelaars.
 
Laatst bewerkt:
Hoe vol ongeveer? Heeft ze hier een draadje? Ik ga even zoeken

Een oud-draadje 😉
 
Elena is ook veel afgevallen, g2k9. Zij is een van de knapste dames van +40 op de Dam, althans mijn mening dan:)

De algemene lijn is inderdaad wel dat de dames gemiddeld genomen aan kilo's hebben gewonnen, in de afgelopen 5, 10, 15 jaar. Vroeger kookten ze zelf op de Dam. Nu laten de meeste dames maaltijden bezorgen, en dat is bijna allemaal ongezonde troep. De meeste dames bewegen ook weinig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan