Keesvizzer
Wandelaar
- 58
- 28/08/21
- 10
Kent iemand het nieuwe dame op 5 k1?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenook recencies schrijven kerelKent iemand het nieuwe dame op 5 k1?
Zag haar van de week, maar qua werktijd en dagen is geen touw aan te knopen, voor 9 a 10 uur heb je kans, als je op de bonnefooi gaatIemand Sara nog gespot laatst van t7?
Wanneer kom jij weer eens richting alkmaar? Allemaal schone vrouwen tegenwoordigook recencies schrijven kerel
En......was ze er?Als ik haar een keer aantref zal ik wat schrijven… loop haar telkens mis namelijk.
Als ik terug ben in Nederland. Ik zit al enige tijd nu in het buitenland.Zag haar van de week, maar qua werktijd en dagen is geen touw aan te knopen, voor 9 a 10 uur heb je kans, als je op de bonnefooi gaat
Wanneer kom jij weer eens richting alkmaar? Allemaal schone vrouwen tegenwoordig
Enige ervaring met haar? Als ik binnen ga wil ik wel een recensie schrijven"het dame" zit er vandaag gewoon!
ze begon al vroeg vandaag
Helaas…En......was ze er?
Vanavond bij een dame geweest die had afspraak met haar vriendin dat als ze €500 omzet haalde ze dronken zou worden, heb even een fles Lambrusco voor haar gehaald met mijn bijdrage had ze haar doel bereikt
chapeau voor deze dame. De meeste halen dit soort omzet echt niet.Vanavond bij een dame geweest die had afspraak met haar vriendin dat als ze €500 omzet haalde ze dronken zou worden, heb even een fles Lambrusco voor haar gehaald met mijn bijdrage had ze haar doel bereikt.
Raphaella?Vanavond bij een dame geweest die had afspraak met haar vriendin dat als ze €500 omzet haalde ze dronken zou worden, heb even een fles Lambrusco voor haar gehaald met mijn bijdrage had ze haar doel bereikt.
Die halen zulke omzetten toch niet met zulke belabberde service.Dame kan echt niet pijpen echt waardeloos en der kut voelt aan alsof je in de coentunnel zit.Raphaella?
Ik dacht hier ook aan, maar die drinkt volgens mij alleen bierRaphaella?
Niks mis mee om het te vieren, zijn al slechte tijden voor hen. Deze Pastoor drinkt geen wijn maar krijgt altijd wijn, de dames zijn er altijd blij meeVanavond bij een dame geweest die had afspraak met haar vriendin dat als ze €500 omzet haalde ze dronken zou worden, heb even een fles Lambrusco voor haar gehaald met mijn bijdrage had ze haar doel bereikt.
Vind haar service prima, kom er zeer regelmatig. En ze is knap.Die halen zulke omzetten toch niet met zulke belabberde service.Dame kan echt niet pijpen echt waardeloos en der kut voelt aan alsof je in de coentunnel zit.
Enige ervaring met haar? Als ik binnen ga wil ik wel een recensie schrijven
gereedschap is niet klein gewoon normaal. nou heb het alleen bij haar dus ja. en als jij vind dat ze kan pijpen ben je nog nooit goed gezogen. En als je zo vaak daar bent geweest. schrijf dan een keer is recensie jaren lid nul recensies.Vind haar service prima, kom er zeer regelmatig. En ze is knap.
Misschien is je gereedschap te klein.
ow ja je hebt gelijk R1127 zie ik is een bekende veel info deelt ook in alkmaar algemeen.Geen recensies, maar R1127 beschrijft genoeg in Alkmaar algemeen, en is ook behulpzaam in de draadjes van dames. Hij voegt hier genoeg toe, deed iedereen dat maar.
Het blijft toch persoonlijk wat je wel of niet goed vindt. Elena 11k2 werd destijds gezien als een van de beste pijpsters van de Dam. Maar vond het zelf niet zo geweldig. Liever met condoom door een van de andere dames waar ik kom, die het beter kunnen dan dat zij het zonder condoom kon. Voor een andere wandelaar kan het weer anders zijn.. De penis en de mond moeten ook goed bij elkaar passen zeg maar, naast de techniek en het uithoudingsvermogen van de dame.
ja ik weet dat sommige gewoon meelezen met google translatorAls je recensies schrijft kun je ook 'gepakt' worden door de dames. Sommige dames stellen het niet op prijs, kom je niet meer binnen als ze weten dat jij over ze schrijft, en er iets instaat wat hen niet bevalt.
Apart .......ze was wel aan het werk begreep ikHelaas…
Verbaast me niks. Was vannacht overal rumoerig in de stadOverigens, raam van kleine Erika is ingeslagen zag ik
Denk dat die niet zo vrolijk is vanwege het tegen vallen omzet.Je zou toch zeggen dat de dames het drukker gaan krijgen meeste hebben weer salaris einde maand.Op 2P/G1/T5 bevind zich een petit dametje. Op zich trekt mij dit aan,
maar ze zag er niet zo vrolijk uit.
Wie heeft echter ervaring met deze dame en is het wel waard ?
Reacties welkom
Oh, dus de mondhoeken gaan omhoog als ik binnenstap en tot een deal kom ?Denk dat die niet zo vrolijk is vanwege het tegen vallen omzet.Je zou toch zeggen dat de dames het drukker gaan krijgen meeste hebben weer salaris einde maand.