Ja is wel heel aardig ben er geweest doet lekker mee! Extra's ? Niet gevraagd.!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat valt niet tegen hoormooie kamers vernieuwd. nu nog wat vernieuwende dames
Rachel is idd wel wat mollig, maar wel heel erg lekker, zowel qua uiterlijk als in wat ze doetWeet ik niet de blonde dame die meer vlees op de botten heeft de middelste is dun met sillys
alle 3 nieuwe dames heren ? en doen ze wat extras ?29k1 - Ella - blond, volgens mij siliconen, kijkt wat apart soms
29k2 - "de uitbundige dame", zonnebank gezicht, met opgespoten lippen, en siliconen
29k3, - Rachel, hierboven beschreven
Maar zag gisteren nu net weer een andere dame op 29k1. Irina is weer op 16k1 aangeland, zoals al verwacht.
Zara 27k2 is ook weer terug.
en hoe voelt het aan pzc bij rachel ?ze staan er al weer even, alle 3.
Rachel doet pzc (zonder CIM). Andere 2 niet bekend.
ik zie verder geen draadje van haar. is het een knappe dame ?hahaha, ja prima, dat kan ze wel goed
Zou het ook proberen als ik jou was
wow klinkt als een nieuwe aanwinstBegint dagelijks 16.30.
Meestal vrij op de maandag.
29k1 - Ella - blond, volgens mij siliconen, kijkt wat apart soms
29k2 - "de uitbundige dame", zonnebank gezicht, met opgespoten lippen, en siliconen
29k3, - Rachel, hierboven beschreven
Maar zag gisteren nu net weer een andere dame op 29k1. Irina is weer op 16k1 aangeland, zoals al verwacht.
Zara 27k2 is ook weer terug.
ruysdaelkade Amterdam inderdaad.Ze kwam dacht ik hier gelezen te hebben uit Amsterdam,,kan er naast zitten,,
zo zonde he ik snap zo n dame ook niet zulke looks en dan zo doen. als ze beetje relaxed doet dan staan er waarschijnlijk rijen.29K2- "de uitbundige dame" ben ik eens geweest. Wou een recensie tikken, maar wist haar naam niet meer. Onwijs aardig en lief. Maar doet geen extra's. Beetje standaard werk.
29K3 - Volgens mij is dat dus die Kim Kardashian look-a-like. Ze had toen van die X'en op haar borsten geplakt. Maar bij het starten van een gesprek begon ze meteen: 50 euro; 15 minutes. Dan ben ik er al klaar mee. En ze straalde ook uit dat ze een klokkenkijkster is.
Inderdaad ze gaan dan vanzelf weer weg als ik niks binnen komt eigen schuld. De tijdperk dat de dvp s het altijd voor het zeggen hebben is voorbij.De makkelijke gouden tijden zijn voorbij. als ze slim zijn pakken ze het anders aan. Wij wandelaars stappen gemakkelijk naar een ander.Wil je overleven op de achterdam moet je de Amsterdam praktijken snel afleren.
Heb er op zich geen moeite mee als een dame de prijs noemt aan de deur, als je erom vraagt. Als je er niet om vraagt komt het wel wat opdringerig over.
Maar altijd nog beter dan om extra geld te vragen, aan het begin of tijdens de daad.
De tijdperk dat de dvp s het altijd voor het zeggen hebben is voorbij.De makkelijke gouden tijden zijn voorbij. als ze slim zijn pakken ze het anders aan. Wij wandelaars stappen gemakkelijk naar een ander.
Herken haar van de Ruysdaelkade zat in de avond vaak in een van de bovenramen.Ze kwam dacht ik hier gelezen te hebben uit Amsterdam,,kan er naast zitten,,
Tijd zal het leren.Dat is wel de grootste canard in tijden op het forum.
De dames in de meeste raamgebieden hebben door gestegen kosten flinke moeite de eindjes aan elkaar te knopen of verdienen amper meer wat.
Resultaat: Er zijn er al veel definitief teruggekeerd naar het thuisland. Op Den Haag na hebben de raamgebieden fors ingeleverd qua aanbod tov voor corona.
Het aanbod is minder, er is nauwelijks aanwas van dames onder de 30 die er een beetje leuk uitzien en een goede mentaliteit hebben.
Alkmaar had voor corona een handvol echte toppers van 20-25 die voor drukte in de straat zorgden. Die categorie is helemaal weg. Er zijn nog steeds dames met goede service maar de bezetting is wel veranderd en dit geldt niet alleen voor Alkmaar. En het effect is minder klanten voor alle dames en daarmee gaan alle raambuurten langzaam maar zeker een onzekere toekomst tegemoet.
Dames hebben het niet meer voor het zeggen? Wij stappen makkelijk naar een ander? Wij hebben elke maand minder te kiezen, het aantal dames neemt af, de gemiddelde leeftijd stijgt. Ik heb hetzelde ook in Nijmegen zien gebeuren. Daar lopen ze een jaar of drie, vier voor op Alkmaar en is het straatje inmiddels op sterven na dood.
Er zijn in principe geen shifts in Alkmaar.Wat zijn de begin en eind tijd van de middag/ avond shifts?
is het de moeite om smiddags doordeweeks langs te komen?