Volgens mij ging het hier om het wekkertje. Dat is gewoon vervelend. In Den Haag is nog genoeg keus. succes met wandelen .Dat is wel de grootste canard in tijden op het forum.
De dames in de meeste raamgebieden hebben door gestegen kosten flinke moeite de eindjes aan elkaar te knopen of verdienen amper meer wat.
Resultaat: Er zijn er al veel definitief teruggekeerd naar het thuisland. Op Den Haag na hebben de raamgebieden fors ingeleverd qua aanbod tov voor corona.
Het aanbod is minder, er is nauwelijks aanwas van dames onder de 30 die er een beetje leuk uitzien en een goede mentaliteit hebben.
Alkmaar had voor corona een handvol echte toppers van 20-25 die voor drukte in de straat zorgden. Die categorie is helemaal weg. Er zijn nog steeds dames met goede service maar de bezetting is wel veranderd en dit geldt niet alleen voor Alkmaar. En het effect is minder klanten voor alle dames en daarmee gaan alle raambuurten langzaam maar zeker een onzekere toekomst tegemoet.
Dames hebben het niet meer voor het zeggen? Wij stappen makkelijk naar een ander? Wij hebben elke maand minder te kiezen, het aantal dames neemt af, de gemiddelde leeftijd stijgt. Ik heb hetzelde ook in Nijmegen zien gebeuren. Daar lopen ze een jaar of drie, vier voor op Alkmaar en is het straatje inmiddels op sterven na dood.
wow Den Haag ook sterk achteruit dus. Ja ben al maanden niet meer in de straten geweest.Tijd zal het leren.
Vooralsnog zijn er sinds die 'fake griep' periode langzaam aan meer dames van rond de 25 bijgekomen als minder in Alkmaar.
En weet niet of je recent nog in Den Haag (Doubletstraat)geweest bent, maar ik denk dat het daar procentueel gezien qua aantallen harder achteruit gegaan is als in Alkmaar..
Laatst bewerkt: