hahahah mooi gezegd succes kerelOh, dus de mondhoeken gaan omhoog als ik binnenstap en tot een deal kom ?
Als niemand geweest is, ga ik het wel tzt uit proberen en kom ik met recensie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhahahah mooi gezegd succes kerelOh, dus de mondhoeken gaan omhoog als ik binnenstap en tot een deal kom ?
Als niemand geweest is, ga ik het wel tzt uit proberen en kom ik met recensie.
Op 2P/G1/T5 bevind zich een petit dametje. Op zich trekt mij dit aan,
maar ze zag er niet zo vrolijk uit.
Wie heeft echter ervaring met deze dame en is het wel waard ?
Reacties welkom
Alina zit op K4, al jaren.......die op T5 zit er pas enkele maandenRecensie - 2PG1T5 - Alina
Heren, Wandelaars, ik meen al eens een topic over deze dame geopend te hebben maar kan deze nergens vinden, Helaas. Heeft vaker gestaan, ook in Amsterdam en onlineā¦ Alina, Klein, āpetiteā te noemen, of gewoon erg slank tis hoe we het noemen. Kleine borsten, kleine billen. Is erg kieskeurig, zit...www.girlsreview.nl
Mijn eigen recensie toen Denk dat je deze wel bedoelt
Dat is weer een andere AlinaAlina zit op K4, al jaren.......die op T5 zit er pas enkele maanden
Erika zat laats 2PG1K4 omdat haar raam ingeslagen was... Zlatina vertrekt meestal al eerderDeze dinsdag avond geweest was Erika 17-4 donker denk ik loop door naar zlatina ook donker zijn deze dames er nog om te bewonderen en meer.,! Of zijn ze op vakantie?
Oh hahahaha.....is geen touw meer aan vast te knopen.Dat is weer een andere Alina
Erika zat laats 2PG1K4 omdat haar raam ingeslagen was... Zlatina vertrekt meestal al eerder
Rosy in gang 3 en in de straat zag ik gister een nieuw gezicht type bbw.Heren van het goede leven, zijn er doorgaans ook bbw dvp's te vinden in Alkmaar? Hwt liefst met grote billen
Sandra g2k3Heren van het goede leven, zijn er doorgaans ook bbw dvp's te vinden in Alkmaar? Hwt liefst met grote billen
Welk nr in de straat?Rosy in gang 3 en in de straat zag ik gister een nieuw gezicht type bbw.
Beetje hetzelfde als met Koningsdag, en de week ervoor. Enkele dames erbij en weer op vakantie.Hoe is de bezetting vandaag na een wilde koningsdag? Zijn er nog wandelaars die vandaag een rondje hebben gemaakt?
ergens bij 11-17.Sandra g2k3
Welk nr in de straat?
Ga je je filmpjes nog delen? Volgens mij vinden je mede wandelaars dat ook leuk.Wie is toch die dame op 28/1, ik kan niets over haar vinden, iemand ervaring met haar ?
Dat was niet mijn vraagGa je je filmpjes nog delen? Volgens mij vinden je mede wandelaars dat ook leuk.
Bedoel je die vrouw met Jutta Leerdam eye liner ?Op g1 2p p5 zit een dame , die nieuw voor mij is 50ā¬ betaald en ze pijpte me zo zonder condoom.
Nog een paar standjes gedaan en goed diep klaargekomen in doggy.
Naam kan ik nu niet op komen.
Wil je haar hier omschrijven of recensie maken, heeft ze goed lijf en borsten? Beffen ?Bedoel je die vrouw met Jutta Leerdam eye liner ?
Haar naam is dus zo goed als zeker Monique. Zou je een recensie kunnen/willen schrijven met formulier dan is er een mooi overzicht.slank normaal lichaam , slappe tieten.
Wel een strakke kont beffen niet gedaan ook niet gevraagd.
Likte mijn pik helemaal af ballen ook niet vergeten! Dat was goed!
Sex was ook goed vond mijn pik niet te groot kon gewoon mijn gang gaan.
Weet haar naam niet anders had ik een topic geopend over haar.!