Denk dat die weer voor een aantal weekjes in haar thuisland is..Goedenavond, weet iemand of (dikke) Zara volgende week er nog is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDenk dat die weer voor een aantal weekjes in haar thuisland is..Goedenavond, weet iemand of (dikke) Zara volgende week er nog is?
Rachel doet ook aan bdsm, ze staat op 29k3 en start vaak rond 16.00 uurDank voor je bericht.
Damn, das wel jammer.....ik had een leuk bezoekje bij haar gehad en wil zeker vaker op herhaling. Ik was helemaal blij dat er weer een dame op de dam is die bdsm aanbied. Maar helaazzzzz.
Ik heb haar naam niet onthouden.
Als iemand mij aan haar naam en of nummer kan helpen, graag!
Al dan niet via dm.
Carmen schijnt na Pasen weer aanwezig te zijn HenkIs Carmen alweer gespot op Dam 15 ?
Carmen is er weer kreeg vanochtend het verlossende berichtje van haar.Is Carmen alweer gespot op Dam 15 ?
Dank je Pastoor, recensie geplaatst.Recensie - Demi 2pg2k6
vandaag viel me oog op een nieuwe dame. Stond in kort spijkerbroekje en top waar tieten onderuit steken. Na onderhandelen voor elkaar gekregen om voor €100 pzc te doen. Was overal wel prima niks bijzonders Heeft een piercing boven der mondwww.girlsreview.nl
Dat is jammer heb eigenlijk wel zin om vrijdag avond weer eens even te kijken op de AchterdamDenk dat die weer voor een aantal weekjes in haar thuisland is..
Dat kan toch evengoed.Dat is jammer heb eigenlijk wel zin om vrijdag avond weer eens even te kijken op de Achterdam
Waar is de beveiliging gebleven ?Spijtig om te horen, maar dat onveilig gevoel is niet alleen op de Dam. In de grote steden zie je meer zwervers, daklozen, asielzoekers en dronken oost blokkers op straat zwerven. Het veilig gevoel op straat is ver te zoeken door het falen van de prutsers in Den Haag. Loop niet graag meer op het dam maar misschien is dat bedoeling zodat alles uit sterft.
moguh pieter laat je even weten hoe die vriendin was ook als je er bent geweest? nieuwe dame dus ?ja, Nicole was er gewoon de afgelopen dagen. 23k3
ze heeft ook een leuke vriendin, op 23k1. ziet er een beetje hetzelfde uit van een afstandje. moet er nog heen.
schijnt een kookwekker te hebben… Maar dat hoor ik wel vaker van jonge gasten die maar 10 min binnen zitten…ja, Nicole was er gewoon de afgelopen dagen. 23k3
ze heeft ook een leuke vriendin, op 23k1. ziet er een beetje hetzelfde uit van een afstandje. moet er nog heen.
Hoog tijd dus weer eensIk ben al vanaf november niet meer op de achterdam geweest.
Jep. Maar of het zo is bij deze geen idee, Velen zeggen het ook omdat ze niet willen afgaan bij vriendenpfff, wekkers die afgaan... vind dat zo'n afknapper als dvp's die gebruiken
yep voorheen toen het nog echt leuk was elke week. soms 2 keer in de week.schijnt een kookwekker te hebben… Maar dat hoor ik wel vaker van jonge gasten die maar 10 min binnen zitten…
Hoog tijd dus weer eens
yep zit al enige tijd in het buitenland. Denk over 1,5 maandje terug in Nederland dan weer even de straten bezoeken.maar je bespaart wel veel knaken
Mijn vuistregel is doet de dame de wekker aan meteen eerste en laatste keer.Ik heb dat 1x mee gemaakt dat een wekker afging ,dat ik vroeg wat zit er in de magnetron (wat eten we)
bedoel je voeten kussen e.d., dat kan bij veel dames wel. heb er genoeg over gehoord in de loop der jaren. neem het zelf niet af, en wordt hier ook maar weinig beschreven. Echt een niche zeg maar.Kent iemand bij achterdam die aan voetfetisj doet?
Het mag weer van je vrouw? ;-)Jaren niet meer op de achterdam geweest. Nu kan ik wat vaker gaan. Wie geeft een goede pijpbeurt(het liefst zc)? Hoor graag de tips