Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJammer ,spreken we anders af bij Climax maar dan ergens in oktober?Maandag met een koppeltje naar de Eroxx. Wij 18/25, zij 23/27. Ik ben eens benieuwd
Wij gaan alleen met koppels op onderzoek in deze clubs. Tenzij de man mij ervoor vergoedJammer ,spreken we anders af bij Climax maar dan ergens in oktober?
Sorry ik doe niet aan deze gedoe .... is schandalig trouwens en verpest drastisch de sfeer van een club...Wij gaan alleen met koppels op onderzoek in deze clubs. Tenzij de man mij ervoor vergoed than i'm all yours!
in een club nog geld durven vragen is een schandeSorry ik doe niet aan deze gedoe .... is schandalig trouwens en verpest drastisch de sfeer van een club...
Er zijn altijd huis dames aanwezig. En sommige koppels nemen er ook wel is een man bij.Ik ben van plan te gaan. Nog nooit geweest. Dus erg benieuwd of de leeg naar huis garantie wordt waargemaakt
En gaan jullie dan gratis binnen als zogezegde actieve koppels???Maandag met een koppeltje naar de Eroxx. Wij 18/25, zij 23/27. Ik ben eens benieuwd
Sauna in een speedoIn kom ook je kunt mij herkennen in een witte speedoo
Wij zijn als actief koppel binnengegaan en hebben inderdaad ook seks met andere koppels ;-) Te maandag een leuk koppeltje leren kennen zo.En gaan jullie dan gratis binnen als zogezegde actieve koppels???
Ik vraag absoluut geen geld aan de mannen in de club. Eenmaal binnen gaan mijn vriend en ik op ontdekking bij koppels / vrouwen. Tegen de single mannen zeg ik absoluut een neen. Als een date mij ooit meeneemt naar een club en daarvoor betaald zal ik met hem meegaan. Het is nu eenmaal mijn job. Los daarvan zal ik nooit de sfeer verpesten voor de single mannen om ineens te zeggen 'hey het is zoveel voor een uur'. Zal ik nooit doen.in een club nog geld durven vragen is een schande
Je kunt op een dag eens pech hebben dat er weinig koppels zijn. Als jullie puur voor koppels komen dan is het verstandiger op een zaterdag te gaan, omdat er dan geen singel mannen toegelaten worden. Op alle andere dagen zullen er ook singel mannen zijn, zo is het concept daar nu eenmaal.Vorige week maandag in Eroxx geweest als koppel. Heel weinig koppels en enkel onderling bezig. De verhouding mannen-vrouwen was disproportioneel... Jammer, volgende keer gaan wij vooraf afspraak proberen te maken met een ander koppel.