Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En gaan jullie dan gratis binnen als zogezegde actieve koppels??? 🤔
Wij zijn als actief koppel binnengegaan en hebben inderdaad ook seks met andere koppels ;-) Te maandag een leuk koppeltje leren kennen zo.
in een club nog geld durven vragen is een schande
Ik vraag absoluut geen geld aan de mannen in de club. Eenmaal binnen gaan mijn vriend en ik op ontdekking bij koppels / vrouwen. Tegen de single mannen zeg ik absoluut een neen. Als een date mij ooit meeneemt naar een club en daarvoor betaald zal ik met hem meegaan. Het is nu eenmaal mijn job. Los daarvan zal ik nooit de sfeer verpesten voor de single mannen om ineens te zeggen 'hey het is zoveel voor een uur'. Zal ik nooit doen.
 
Hoi, wij zijn nieuw hier en willen maandag 19 aug. naar de gangbang komen bij errox in Balen in de hoop dat er genoeg mannen zijn voor geile sex. In de tijd van bukkake party"s al eens willen komen maar is er steeds niet van gekomen.
Nu dus maandag naar de gangbang in de hoop om haar lekker vol te spuiten op lichaam en mondje door veel geile mannen zodat het zaad overal zit.
Zij 50 jr. volle borsten D-Cup pijpt zeer graag mooie verzorgde respectvolle mannen.
Is er animo voor het gevraagde gaarne jullie reacties. XXX
 
Laatst bewerkt:
Hoi, wij zijn nieuw hier en wilden al langer een keer naar errox gaan. Na het lezen van de vele reacties zakken we maandag a.s. 19 aug. af naar errox vanuit nederland. We houden van geile sex buiten met meerdere verzorgde mannen maar dat zal wel goed komen zoals we hier lezen. We zijn erg benieuwd naar errox..
 
Vorige week maandag in Eroxx geweest als koppel. Heel weinig koppels en enkel onderling bezig. De verhouding mannen-vrouwen was disproportioneel... Jammer, volgende keer gaan wij vooraf afspraak proberen te maken met een ander koppel.
 
Vorige week maandag in Eroxx geweest als koppel. Heel weinig koppels en enkel onderling bezig. De verhouding mannen-vrouwen was disproportioneel... Jammer, volgende keer gaan wij vooraf afspraak proberen te maken met een ander koppel.
Je kunt op een dag eens pech hebben dat er weinig koppels zijn. Als jullie puur voor koppels komen dan is het verstandiger op een zaterdag te gaan, omdat er dan geen singel mannen toegelaten worden. Op alle andere dagen zullen er ook singel mannen zijn, zo is het concept daar nu eenmaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan