Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welke mannen gaan er Maandag naar eroxx? Ik en mijn vriend hebben besloten om voor de 1ste keer op een maandag te gaan. (waarschijnlijk de hele dag). Hopelijk zijn er genoeg single mannen rond de 35 (mijn leeftijd) die me geil genoeg maken om een keer anaal of zelfs een dp te proberen tijdens een gangbang!!

Mid 50er zoekt senioren - bij voorkeur 60+ of 70+ - die goed voorzien zijn en er graag mee spelen of showen in de sexcinema. Kijken en bekeken worden en als het klikt elkaar lekker een handje helpen. Uiterste hygiëne en discretie gevraagd en geboden, en geen marginale of opdringerige types, maar rustige senioren die wat te vertellen hebben. Enkel deftige reacties met foto worden beantwoord. Afspraak kan morgen al in sexcinema te Hulst, en de bedoeling is om daar op regelmatige basis met iemand te kunnen afspreken.

Slanke Trav heeft zin om straks naar cinema blue vision in schelle te gaan.
Iedereen mag kijken. Voor neuken gelieve aan te schuiven van dunne penis naar dik. Geen pijpen of gepijpt worden. Strelen mag. Enkel safe: condoom. Graag reactie.... vanaf 19u kan ik daar zijn... xxx

Bijlagen

• Screenshot_20240724-003831_Photos.jpg
    Screenshot_20240724-003831_Photos.jpg
    82,9 KB · Weergaven: 60
Terug
Bovenaan Onderaan