• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Slanke Trav heeft zin om straks naar cinema blue vision in schelle te gaan.
Iedereen mag kijken. Voor neuken gelieve aan te schuiven van dunne penis naar dik. Geen pijpen of gepijpt worden. Strelen mag. Enkel safe: condoom. Graag reactie.... vanaf 19u kan ik daar zijn... xxx
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240724-003831_Photos.jpg
    Screenshot_20240724-003831_Photos.jpg
    82,9 KB · Weergaven: 54
Wij gaan as. donderdag na een paar weekjes afwezig te zijn geweest ivm vakantie, de sfeer nog maar eens proeven in de Eroxx.

Dan zaterdag de 10e naar de PartyPlayers, maar dat is (helaas) alleen voor koppels.
 
Vandaag na ruim 4 jaar weer eens bij devils & angels in Susteren geweest, het feestje heet femmilicious, maar heeft dezelfde organisator die in het verleden de gangbang bij devils & angels organiseerde. En hetzelfde recept: vlaamse/Nederlandse vrouwen die van geen ophouden weten en het zelf ook geil vinden.

Er waren 6 dames aanwezig, een amateur en 5 dames van de organisatie (denk ik er stonden er maar 4 in de advertentie). Allen even geil, ze maken erg werk van het pijpen, daarnaast alle meisjes geneukt, waarvan een met dp en dpv. Het meest geile was om met drie andere kerels door twee dames in de gloryhole afgezogen te worden. Na een tijdje maar eens aan de andere kant van de muur gekeken, daar zag ik twee heerlijke kontjes deze om de beurt(uiteraard met condoom wissel) geneukt. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan