Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week maandag in Eroxx geweest als koppel. Heel weinig koppels en enkel onderling bezig. De verhouding mannen-vrouwen was disproportioneel... Jammer, volgende keer gaan wij vooraf afspraak proberen te maken met een ander koppel.
Maandag, en ook donderdag, is voor koppels/vrouwen die sex met alleen mannen willen. Als jullie alleen sex met koppels willen kunnen jullie beter op een zaterdag gaan. Lees eerst hun site eens goed door.
 
Ik ga morgen samen met mijn vriend naar eroxx voor de gangbang middag van 12:00 tot uur of 3. Hij vindt het super geil om toe te kijken hoe ik lekker verwend wordt. Het liefst door zoveel mogelijk mannen!!! Dus als je morgen ook komt, niet toekijken met je pik in de hand maar me lekker hard neuken aub.

Ik ben zelf 35 jaar oud en het meeste te vinden achter op de grote poef in mooie lingerie!
 
Ik ga morgen samen met mijn vriend naar eroxx voor de gangbang middag van 12:00 tot uur of 3. Hij vindt het super geil om toe te kijken hoe ik lekker verwend wordt. Het liefst door zoveel mogelijk mannen!!! Dus als je morgen ook komt, niet toekijken met je pik in de hand maar me lekker hard neuken aub.

Ik ben zelf 35 jaar oud en het meeste te vinden achter op de grote poef in mooie lingerie!
Ik zal er zijn man 32j met rode boxer 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan