Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
:)
I'm also going to Eroxx for the first time. I think I can be there 1 hour after opening time. I hope I don't have to wait at the entrance :rolleyes:

PS: There may be translation errors because I wrote with a translator.

Hi,
If you come around 21:00 you don't have to wait in line.
Normally you can just walk in.

xxx
Kitana.jpg
 
Wij gaan as vrijdag(6e), dan maandag(9e) en donderdag(12e) naar Eroxx
We gaan vandaag, dan morgen waarschijnlijk niet. Donderdag blijft staan.
We gaan vandaag, dan morgen waarschijnlijk niet. Donderdag blijft staan.
maar...ze heeft zich gisteren zo goed vermaakt, werd aan de lopende band verwend...dat ze vanmiddag toch nog wil gaan...
 
Laatst bewerkt:
nu vrijdag in Club Goesting in De Klinge... Hotwife Britney

Haar oproep hier even geplakt: "Na een lange zomer zonder clubbezoek, kan ik niet wachten om nog eens langs te komen in de club. Hopelijk veel piemels tegelijk, terug genieten pur sang. Mijn cuckje komt opnieuw met gekooide piemel mee en daar zal ook voor nog lange tijd in vernederd worden. Ik stak hem speciaal in een kleinere kooi. We vieren dat hij een jaar vast zit trouwens. Pijpen, neuken, muilen, zaad op mijn lijfje en in mijn mondje,.... wat kijk ik er naar uit!"
 
Laatst bewerkt:
Wij - Stag Dick en Grace Cumslut - komen vrijdag naar Diest. Zie onze profielen op SDC en Fetlife; nicelovecouple. Grace is gretig en spermageil, neukbaar met condoom in haar kutje en kontje en heel graag DP. Pijpen doet ze diep en nat - sloppy - en ze slikt graag je zaad in of spuit het op haar geile tieten. Grace is altijd classy, kinky gkleed (al heeft dat niet veel om het lijf) want in onze ogen slaat bloot dood. De cadeauverpakking en de stiletto hakken blijven aan. Grace begint met een grote buttplug die en er dus later uit mag! Grace heeft ook toys te bij zich en geeft graag een dildo en vibrator show terwijl ze met haar tieten speelt om met een zaaddouche ondergespoten te worden. Tot vrijdag in Diest.
 
Wij - Stag Dick en Grace Cumslut - komen vrijdag naar Diest. Zie onze profielen op SDC en Fetlife; nicelovecouple. Grace is gretig en spermageil, neukbaar met condoom in haar kutje en kontje en heel graag DP. Pijpen doet ze diep en nat - sloppy - en ze slikt graag je zaad in of spuit het op haar geile tieten. Grace is altijd classy, kinky gkleed (al heeft dat niet veel om het lijf) want in onze ogen slaat bloot dood. De cadeauverpakking en de stiletto hakken blijven aan. Grace begint met een grote buttplug die en er dus later uit mag! Grace heeft ook toys te bij zich en geeft graag een dildo en vibrator show terwijl ze met haar tieten speelt om met een zaaddouche ondergespoten te worden. Tot vrijdag in Diest.
Hey Dick, tot morgen avond dan. Je Grace ziet er veelbelovend uit!! :love::love::love:
 
En, heeft Britney topavond gehad??
🤪🥳🤤
Zeker wel. Er was veel volk speciaal voor haar gekomen. Ze is, in vier rondes, meer dan twintig keer goed doorgeneukt geweest en ontving met plezier zaad in haar mond en op haar borstjes. Pijnlijkste was toen ze op haar rug door 6 man om beurt werd genomen in de gynaecologenstoel en tegelijk mijn ballen kneedde (in mijn metalen kooi).
 
Terug
Bovenaan Onderaan