200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ongetwijfeld zullen er mannen blijven die die meiden bezoeken, maar het kan niet anders dan dat die groep stukje bij beetje kleiner wordt.
Ook al zitten bij sommigen de hersenen een halve meter lager, hun portemonnee gaat toch een keertje praten.
Volgend jaar zal het een financieel moeilijk jaar worden voor veel Nederlanders, ik kan me dus niet voorstellen dat er meer gewandeld zal worden dan dit jaar. Er is zelfs een kans dat sommige dames gaan zakken met de prijzen vanwege minder klanten. Let op ik zeg sommige dames de niet populaire dames omdat zij de klanten niet voor het uitkiezen hebben. De populaire dames gaan denk ik wel stijgen. Dit is een aanname van mij dus ga straks niet klagen ik ben geen waarzegger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgend jaar zal het een financieel moeilijk jaar worden voor veel Nederlanders, ik kan me dus niet voorstellen dat er meer gewandeld zal worden dan dit jaar. Er is zelfs een kans dat sommige dames gaan zakken met de prijzen vanwege minder klanten. Let op ik zeg sommige dames de niet populaire dames omdat zij de klanten niet voor het uitkiezen hebben. De populaire dames gaan denk ik wel stijgen.
Er zijn forumleden die dat kennelijk opvalt, ik heb nog één of twee dames op het oog die ik zou willen bezoeken, tegen de tijd dat het voor mij mogelijk is, kijk ik wel hoe de vlag er bijhangt. Zijn ze dan duurder, gaat het feest misschien gewoonweg niet door.

Gezien de hoeveelheid aan mensen die bij de voedselbank moet aankloppen is dat al een tijdje gaande.
Voor het overige is het koffiedik kijken, we leven in onzekere tijden en volgens zwartkijkers is het een kwestie van tijd voordat de oorlog zich verder gaat uitbreiden in onze richting.

Voor het overige is het koffiedik kijken, we leven in onzekere tijden en volgens zwartkijkers is het een kwestie van tijd voordat de oorlog zich verder gaat uitbreiden in onze richting.
Laten we hopen van niet! Maar een 'escalatie-ongeluk' is natuurlijk nooit uitgesloten...

Voor de rest denk ik niet dat Rusland snel een Nato land zal aanvallen. Daar zijn drie dingen belangrijk: macht, macht en macht. En ze weten verdomd goed dat ze de Nato militair niet aankunnen! Dus... veel geroep en 'posturing'... maar verder... NIETS!

Klagen kunnen wij als Nederland als 1 van de beste.
Maar zolang ik zie dat winkels en restaurants goed vol zit.......
De restaurants gaan al spannende tijden tegemoet. Ik hoorde van een kameraad dat een goed Chinees/ Indisch restaurant bij hem in de buurt onlangs de deuren heeft gesloten.
(Veel hebben te maken met geen opvolger)
Daarnaast hebben een aantal nog te maken met het terugbetalen van de coronasteun en anders komt het probleem van tekort personeel om de hoek kijken.

De restaurants gaan al spannende tijden tegemoet. Ik hoorde van een kameraad dat een goed Chinees/ Indisch restaurant bij hem in de buurt onlangs de deuren heeft gesloten.
(Veel hebben te maken met geen opvolger)
Daarnaast hebben een aantal nog te maken met het terugbetalen van de coronasteun en anders komt het probleem van tekort personeel om de hoek kijken.
Vele hebben inderdaad geen opvolger. Maar zie het hier bij mij niet echt minder worden. Er is nog altijd veel keus om ergens te eten. En misschien is/was er wel teveel. Vele doen afhalen. Maar dat was voor corona gedoe ook al.

Laten we hopen van niet! Maar een 'escalatie-ongeluk' is natuurlijk nooit uitgesloten...

Voor de rest denk ik niet dat Rusland snel een Nato land zal aanvallen. Daar zijn drie dingen belangrijk: macht, macht en macht. En ze weten verdomd goed dat ze de Nato militair niet aankunnen! Dus... veel geroep en 'posturing'... maar verder... NIETS!
Rationeel gezien misschien niet, maar we hebben te maken met een onberekenbare wereldleider. Hij zit al behoorlijk lang op de troon en veel machthebbers die lang de baas waren over hun land, ontspoorden nogal eens omdat het ze naar hun hoofd steeg.

Rationeel gezien misschien niet, maar we hebben te maken met een onberekenbare wereldleider. Hij zit al behoorlijk lang op de troon en veel machthebbers die lang de baas waren over hun land, ontspoorden nogal eens omdat het ze naar hun hoofd steeg.
Maar zeg nu eerlijk. Rusland kan zeer weinig. Enigste wat ze doen is rakketten en drones op willekeurige doelen gooien. Oekraïne helemaal bezetten lukt ze niet eens.

Al z'n stappen (tot hiertoe) waren echt wel 'berekend' hoor! En zeker niet impulsief.
Het is een echte opportunist.
En... met Kiev heeft hij zich dus misrekend! En nu zit hij klem...
(in 2014 met de Krim lukte het dus wél!)

Maar zeg nu eerlijk. Rusland kan zeer weinig. Enigste wat ze doen is rakketten en drones op willekeurige doelen gooien. Oekraïne helemaal bezetten lukt ze niet eens.
Het kost ze aardig moeite, maar inkomsten hebben ze blijkbaar wel voldoende, volgens een artikel dat NU onlangs publiceerde?
Rusland verdient nu meer aan olieverkoop dan vóór sancties

Rusland verkocht vorige maand voor 13 miljard dollar (12 miljard euro) aan olie, meldt het Russische ministerie van Financiën. Dat was meer dan voor de invoering van sancties die de olieopbrengsten van het land moesten raken.
Ook uit cijfers van handelsplatforms blijkt dat Rusland nog veel verdient. Zo ligt de prijs van Oeral-olie al maanden boven het prijsplafond van 60 dollar dat westerse landen hebben ingevoerd.

Dat de Russen toch nog veel verdienen aan de olieverkoop, komt vermoedelijk doordat ze via omwegen veel olie op de wereldmarkt kunnen brengen, tegen hoge prijzen. Daar komt bij dat veel landen helemaal geen sancties hebben ingevoerd.

@H._ die had ik al beantwoord ;)

en gaat niet om de berekening. Gaat erom dat sommige mensen de inkomsten van DVP's continue bagatelliseren alsof ze minimumloon verdienen en het allemaal zo financieel zwaar is. Zucht steun kreun...

Feit is dat de gemiddelde DVP meer verdient dan de gemiddelde wandelaar (en on topic) en dat de prijzen steeds verder afdrijven van wat voor de gemiddelde wandelaar nog op te hoesten is.
Dat ze meer verdienen dan de gemiddelde klant is duidelijk, maar prijzen van dames blijft over langere termijn vaak jaren gelijk of een x een verhoging. Ramen zijn al tig jaar ca 200 per uur.
Wat een contrast ook tussen de prijzen in een privéhuis en prive ontvangst, voor een uur seks bij een privéhuis betaal je 140 euro en bij prive-ontvangst 200 euro het klopt gewoon niet meer. Het feit dat je bij een legale zaak goedkoper uit bent dan bij illegale dames zegt eigenlijk al genoeg het hoort eigenlijk andersom te zijn. Daaruit kun je ook zien dat prive-ontvangst dames de boel aan het belazeren zijn door extra veel te vragen.
Of dat die markt in stand blijft en zelfs groeit omdat er zat klanten zijn die dat willen betalen

Al z'n stappen (tot hiertoe) waren echt wel 'berekend' hoor! En zeker niet impulsief.
Het is een echte opportunist.
En... met Kiev heeft hij zich dus misrekend! En nu zit hij klem...
(in 2014 met de Krim lukte het dus wél!)
Er wordt al geopperd dat Poetin misschien afgezet gaat worden.
Of dat gaat gebeuren is afwachten, wie er dan voor in de plaats komt een tweede en of daarmee de oorlog tot een einde komt is dan de volgende vraag.
Uiteindelijk zal er een keertje onderhandeld moeten worden en wat gaat men dan doen met de voorwaarden zoals vastgelegd in het Minsk-akkoord?

Er wordt al geopperd dat Poetin misschien afgezet gaat worden.
Of dat gaat gebeuren is afwachten, wie er dan voor in de plaats komt een tweede en of daarmee de oorlog tot een einde komt is dan de volgende vraag.
Uiteindelijk zal er een keertje onderhandeld moeten worden en wat gaat men dan doen met de voorwaarden zoals vastgelegd in het Minsk-akkoord?
Ik zie daar een tweede Noord Korea... helaas...
Dus... nog jaren ellende!

Het is een lastige kwestie. Aan de ene kant wordt er geroepen dat Poetin een Groot-Russisch rijk voorstaat, zoals dat was voor het uiteenvallen van de Sovjetunie, vanuit een andere invalshoek het gegeven dat er in Oekraïne een Russische minderheid woont die niet de ruimte krijgt en dan vanuit het westen nog eens de angst dat het niet gedaan zal zijn met de expansiedrift aldaar.

Geen discussies maar wel..... posting.

Welke dame was je 250+ voor een uurtje waard en waarom?
Geen trio's.. enkele dames
Geen meeruren dates (mist het uur tarief 250+ blijft)

Ben benieuwd wie/wat/waar.... graag uitleggen waarom deze dame het geld "waard" was en wat je er voor terug kreeg dat je elders niet (snel) vindt?
Er is nog een reden om een hoger tarief te betalen. Dat is als je als klant specifiek met een bepaald persoon intiem wilt zijn. Zo zijn er dames waar ik gemakkelijk €1000+/uur voor zou betalen.

whoreFinalSmall.jpg

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan