En een berg gezeur aan je hoofd 24/7Lol, en als je een relatie hebt of getrouwd bent kost een vrouw nog meer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn een berg gezeur aan je hoofd 24/7Lol, en als je een relatie hebt of getrouwd bent kost een vrouw nog meer
Ik blijf me erover verbazen dat mensen echt zo'n karikaturaal eenzijdig zwart-wit beeld hebben van andere wereldleiders; alsof het villains uit een Disney tekenfilm zijn die 'slecht zijn om het slecht-zijn'.Rationeel gezien misschien niet, maar we hebben te maken met een onberekenbare wereldleider. Hij zit al behoorlijk lang op de troon en veel machthebbers die lang de baas waren over hun land, ontspoorden nogal eens omdat het ze naar hun hoofd steeg.
Het leid wel de aandacht af €200 of €250
Als poetin zo doorgaat met ons sancties opleggen gaan we straks terug naar de 120 euro per uur. Doet poetin toch iets goed voor ons als wandelaars als we tenminste straks nog een stuivertje overhouden voor de seks.Het leid wel de aandacht af €200 of €250
Denk eerder dat de Nederlandse vrouwen hier in eigen land voor hoer gaan spelen dan dat Russische vrouwen dat gaan doen.Zou hij dan Russische vrouwen sturen om de hier aanwezige vrouwen weg te laten concurreren?
Zou hij dan Russische vrouwen sturen om de hier aanwezige vrouwen weg te laten concurreren?
Laat maar komen. Oekraïners genoeg al.Zou hij dan Russische vrouwen sturen om de hier aanwezige vrouwen weg te laten concurreren?
Geen invasie maar wel de toekomstige armoede in Nederland die er zit aan te komen.Ah, is de invasie al begonnen?
Nou, het mag gezegd dat sommige vrouwen uit de beide landen er best aantrekkelijk uit kunnen zien.Laat maar komen. Oekraïners genoeg al.
Same,maar ze kunnen ook liegenNou, het mag gezegd dat sommige vrouwen uit de beide landen er best aantrekkelijk uit kunnen zien.
Ik ben al eens bij een Oekraïense geweest.
Nou, het mag gezegd dat sommige vrouwen uit de beide landen er best aantrekkelijk uit kunnen zien.
Ik ben al eens bij een Oekraïense geweest.
Misschien is die armoede eens een goede les voor eenieder die nu niet beseft hoe goed we het eigenlijk hebben.Geen invasie maar wel de toekomstige armoede in Nederland die er zit aan te komen.
Same,maar ze kunnen ook liegen
Ik heb me ooit eens aangemeld bij een datingsite waar vrouwen uit alle hoeken van de wereld ingeschreven zijn.Ben in beide landen vaak genoeg geweest .
Zijn weinig plaatsen waar je meer mooie vrouwen gaat vinden dan daar .
Wat kost zeDat kan mijn buurvrouw ook .
Dus daarvoor hoef je de straat niet uit .
Wat kost ze
Daarover moet je onderhandelen.Wat kost ze
Ik heb me ooit eens aangemeld bij een datingsite waar vrouwen uit alle hoeken van de wereld ingeschreven zijn.
Jouw bewering klopt wel, plus dat ze daar een vrouwenoverschot hebben.
Je mag alleen niet al te snel over seks beginnen.
Ik vind Oekrainse en Russische dames erg knap maar ze vragen vaak 250 euro per uur.Laat maar komen. Oekraïners genoeg al.
Ik vind Oekrainse en Russische dames erg knap maar ze vragen vaak 250 euro per uur.
Ik vind Oekrainse en Russische dames erg knap maar ze vragen vaak 250 euro per uur.
Niet bij onze ooster buren gelukkig.Ik vind Oekrainse en Russische dames erg knap maar ze vragen vaak 250 euro per uur.
LadyboysWij wachten tot Poetin Thailand binnenvalt