200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
bij een privéhuis betaal je 140 euro en bij prive-ontvangst 200 euro het klopt gewoon niet meer.
Ligt er maar net aan wat in het pakket zit en wat niet. In privéhuizen vaak bijna niks en betaal je zo 50 bij voor pzc, bij privéontvangst zit ik vaak wel al wat bij (niet altijd), dus tis wat lastig om puur op prijs te vergelijken wil ik maar zeggen.

Ligt er maar net aan wat in het pakket zit en wat niet. In privéhuizen vaak bijna niks en betaal je zo 50 bij voor pzc, bij privéontvangst zit ik vaak wel al wat bij (niet altijd), dus tis wat lastig om puur op prijs te vergelijken wil ik maar zeggen.
Ben ik niet met je eens tegenwoordig betaal je bij prive-ontvangst de volle pond voor de extra's. Je ziet zelden nog een prive-ontvangst dame die pzc gratis erbij doet kost bijna altijd extra mits je natuurlijk een vaste klant bent en de dame je daarvoor wil belonen. Moet je deze dame eens zien vraagt voor pzc 100 euro extra en als je in haar mond wil klaarkomen nog eens 100 extra. https://www.kinky.nl/advertenties/1348351-karina

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ik niet met je eens tegenwoordig betaal je bij prive-ontvangst de volle pond voor de extra's. Je ziet zelden nog een prive-ontvangst dame die pzc gratis erbij doet kost bijna altijd extra mits je natuurlijk een vaste klant bent en de dame je daarvoor wil belonen.
zal ook afhangen in welke regio je zit blijkbaar.
bij ons (vlaanderen) werken de meeste dames met all in prijzen voor de normale zaken (pzc, beffen, tongzoenen,...)

zal ook afhangen in welke regio je zit blijkbaar.
bij ons (vlaanderen) werken de meeste dames met all in prijzen voor de normale zaken (pzc, beffen, tongzoenen,...)
Dan valt het nog te zien waar in vlaandern denk ik. Ik vermoed dat de prijzen in antwerpen stad hoger zullen liggen dan pakweg oostende of gent. Omdat antwepen meer internationale bezoekers heeft.

Zekers, alleen of je het masseren kan noemen is weer iets anders 🤔 en komt zeer weinig voor.
Is andersom ook. Vaak beetje wrijven en wat kletsen. Liever dit dan dat ze zegt aankleden en opdonderen.
Ik heb hier met iemand gesproken die zei dat de privé-ontvangst in het antwerpse rond de 170-200€ draaien. En hier west-en oost vlanderen is dat eerder 150€ soms 200
Denk dat Antwerpen net als rest van België is. Voor elk budget iets. Kijk maar eens op redlights.be

Wat een contrast ook tussen de prijzen in een privéhuis en prive ontvangst, voor een uur seks bij een privéhuis betaal je 140 euro en bij prive-ontvangst 200 euro het klopt gewoon niet meer. Het feit dat je bij een legale zaak goedkoper uit bent dan bij illegale dames zegt eigenlijk al genoeg het hoort eigenlijk andersom te zijn. Daaruit kun je ook zien dat prive-ontvangst dames de boel aan het belazeren zijn door extra veel te vragen.

Danku! En dankzij de optie op kinky om prijzen per "item" op te geven slaan een aantal helemaal door. Kortom de basis service wordt vaak samen met de klant uitgekleed.
https://www.kinky.nl/advertenties/9862177-karina is gek qua extras
https://www.kinky.nl/advertenties/1930807-jana was altijd leuk vraagt nu 70+ dan 2jr terug (dus laat maar)

https://www.kinky.nl/advertenties/9624755-sunny zit je op 350 (!) incl PZC alleen

https://www.kinky.nl/advertenties/8515157-aris is ook volledig de weg kwijt

Eigenlijk zou je pakket tarieven willen zien?

basis pakket (pijpen , neuken, 69, massage, zoenen) 150e
GFE pakket (PZC, tongzoenen erbij) 180e
PSE pakket (GFE + CIm/cif) 220e
PSE+ pakket (PSE+anaal) 250e

Is andersom ook. Vaak beetje wrijven en wat kletsen. Liever dit dan dat ze zegt aankleden en opdonderen.

Denk dat Antwerpen net als rest van België is. Voor elk budget iets. Kijk maar eens op redlights.be
tuurlijk ga je daar andere prijzen. Vinden. Er is soms een verschil als je bv in heist een terassje doet op de dijk of in het zoete. Puur door de locatie.
Masseren moet je wel kunnen! Gelukkig kan ik het wel, maar kan altijd beter! Zit er over te denken om eens een cursus te gaan doen, wat elke dvp eens zou moeten doen als ze massage bij haar mogelijkhedenlijst heeft staan.

Maar goed.. we drijven weer af...
Ik ben het met je eens ik ben altijd bang als ik een massage krijg. 😂 ik wil graag eens een thai massage doen. Maar als ze iets verkeerd doet kan ze meer kwaad doen dan goed. 😅😂

Wat een contrast ook tussen de prijzen in een privéhuis en prive ontvangst, voor een uur seks bij een privéhuis betaal je 140 euro en bij prive-ontvangst 200 euro het klopt gewoon niet meer. Het feit dat je bij een legale zaak goedkoper uit bent dan bij illegale dames zegt eigenlijk al genoeg het hoort eigenlijk andersom te zijn. Daaruit kun je ook zien dat prive-ontvangst dames de boel aan het belazeren zijn door extra veel te vragen.
Zolang men dames in priveontvangst met deze hoge prijzen blijft bezoeken.
Gaat er niks veranderen in 2024. Men weet verschil en toch blijft men gaan. Ik heb genoeg popcorn ingeslagen voor al het geklaag wat gaat komen volgend jaar 😅😅😅😅

Gaat er niks veranderen in 2024. Men weet verschil en toch blijft men gaan. Ik heb genoeg popcorn ingeslagen voor al het geklaag wat gaat komen volgend jaar 😅😅😅😅
ik hou het bij chips. We kunnen al weddenschappen afsluiten hoe lang het zal duren. Voor er een topic komt van de prijzen in 2024 😂😂😂

Masseren moet je wel kunnen! Gelukkig kan ik het wel, maar kan altijd beter! Zit er over te denken om eens een cursus te gaan doen, wat elke dvp eens zou moeten doen als ze massage bij haar mogelijkhedenlijst heeft staan.

Maar goed.. we drijven weer af...
Zou ik ook graag volgen.
Je vind wel instructievideo's en daar leer je wel wat simpele maar goede technieken.
Verder goed opletten indien je bij een dvp komt die goed kan masseren en weet wat ze doet en hetzelfde ook proberen bij iemand anders.

Ik ben zeker geen expert en probeer ook maar te leren en te doen van wat ik zie en ondervind maar ik hoor toch dat het best ok is.
Enige jammere is dat ik wel last krijg van mijn rug van voorovergebogen op bed te masseren.
Massagetafel is daarvoor super maar helaas niet overal voorhanden.

Dus vooral proberen en commentaar/advies vragen.
Harder/zachter masseren, voelt dit goed?, etc…

Zou ik ook graag volgen.
Je vind wel instructievideo's en daar leer je wel wat simpele maar goede technieken.
Verder goed opletten indien je bij een dvp komt die goed kan masseren en weet wat ze doet en hetzelfde ook proberen bij iemand anders.

Ik ben zeker geen expert en probeer ook maar te leren en te doen van wat ik zie en ondervind maar ik hoor toch dat het best ok is.
Enige jammere is dat ik wel last krijg van mijn rug van voorovergebogen op bed te masseren.
Massagetafel is daarvoor super maar helaas niet overal voorhanden.

Dus vooral proberen en commentaar/advies vragen.
Harder/zachter masseren, voelt dit goed?, etc…
@Bernardus ik kan niet goed masseren maar ik vind het wel leuk om te doen (bij SL).
Mijn favoriete massage is als ik haar rug kan masseren en mijn piemel heb ingebracht bij haar.
Daartoe zit ik schrijlings over haar bovenbenen heen, zo hoog mogelijk tegen haar kont gedrukt om mijn piemel zo goed mogelijk een stukje ingebracht te krijgen.
Dan voorover leunen tegen haar kont en mijn handen over haar schouders en rug masseren. Beetje steun zoeken met mijn knieën. Door de masseerbewegingen beweegt ook je onderbuik een klein beetje. Net lekker genoeg.
Lukt trouwens niet bij elke SL. Kwestie van mijn piklengte i.c.m haar kontgrootte 😉.
Maar alleen het proberen al geeft al hilariteit.
Binnenkort maar eens anaal proberen, die afstand is iets korter om te overbruggen .... 😉

Tuurlijk slaan er een aantal door op K en SJ, maar is dat regel of uitzondering? Dan zou je over het gehele aanbod moeten kijken en dat gaat niet. Gevoel hebben we er allemaal wel bij, maar dat zegt ook niet zoveel. En dan nog: lekker laten vragen. Betaald iemand dat, prima, niet mijn geld, dus wat zou ik me druk daarover maken.

Het erge is dat er een duivetje op mijn schouder zit dat zegt: maak op 1 januari een topic dat de prijzen in 2024 te laag zijn.

En aan de andere kant zit er een engeltje die zegt: Nee doe dat niet er is nog hoop. 😂😂😂
Do It Episode 3 GIF by Star Wars

Zekers, alleen of je het masseren kan noemen is weer iets anders 🤔 en komt zeer weinig voor.
Nou ik had er toevallig vandaag eentje. Ik dacht oh geweldig wat lief, maar toen kreeg ik opeens een zacht tikje in mijn gezicht dus laat die klanten maar zitten🙄

Er zit toch altijd weer wat achter blijkbaar.🤷‍♀️

Maar goed ik kan niet wachten op de 2024 topics. Bijna 1 Januari🥳😂

kreeg ik opeens een zacht tikje in mijn gezicht dus laat die klanten maar zitten🙄
Sjezus, denkt zo iemand nou echt dat je daar op zat te wachten? 😳

Ik masseer ook weleens. Geen idee of ik er werkelijk iets van bak, maar de dames kappen het geen van allen vlug af, dus zal wel meevallen.

Alleen ben ik weer te braaf als ik masseer. Blijf vaak uit de buurt van de poes en ga ook zeker niet "improviseren" door te gaan meppen. Echt, wat een rare.

@Bernardus ik kan niet goed masseren maar ik vind het wel leuk om te doen (bij SL).
Mijn favoriete massage is als ik haar rug kan masseren en mijn piemel heb ingebracht bij haar.
Daartoe zit ik schrijlings over haar bovenbenen heen, zo hoog mogelijk tegen haar kont gedrukt om mijn piemel zo goed mogelijk een stukje ingebracht te krijgen.
Dan voorover leunen tegen haar kont en mijn handen over haar schouders en rug masseren. Beetje steun zoeken met mijn knieën. Door de masseerbewegingen beweegt ook je onderbuik een klein beetje. Net lekker genoeg.
Lukt trouwens niet bij elke SL. Kwestie van mijn piklengte i.c.m haar kontgrootte 😉.
Maar alleen het proberen al geeft al hilariteit.
Binnenkort maar eens anaal proberen, die afstand is iets korter om te overbruggen .... 😉
Natuurlijk! Zij ligt op haar buik... en jij zit schrijlings over haar heen... diep in haar...
Dan gebruik je je handen, lippen, tong... en je gaat over haar billen, rug, schouders, hals... terwijl je haar (zacht) ritmisch blijft neuken!

En... als het passioneel wordt... bijt je haar schouders en haar hals... terwijl je haar diep neukt... Succes verzekerd!

Ongetwijfeld zullen er mannen blijven die die meiden bezoeken, maar het kan niet anders dan dat die groep stukje bij beetje kleiner wordt.
Ook al zitten bij sommigen de hersenen een halve meter lager, hun portemonnee gaat toch een keertje praten.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan