200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb dat al aan verschillende dames gegeven en met grote glimlach weggegaan. If you pay peanuts you get monkeys . Ik heb ook al bij vele meisjes minder betaald en goede service gehad. Dat verschilt van meisje tot meisje. De prijs weet je bijna altijd op voorhand dus daar kan je voor kiezen maar de service die je ervoor krijgt is een groot vraagteken.

Ja maar over reviews kun je niet echt gezellig over babbelen. Gauw uitgeluld.
Als jij zegt dame A kan niet pijpen , en een ander zegt Ze is werelds beste. Dan is gesprek ook klaar.
Review is in mijn ogen veel meer dan dat.
Staat er 25jaar. En is het in echt 1 van 50
Kloppen foto's. Is locatie oke.
Kun je een wasje doen. Komt veel meer bij kijken ;)

Op Hookers had ik ooit een recensie geschreven over een dame waar ik een klein half uurtje was. REDScarlet.. Nooit meer geweest daarna , terwijl ze me zelfs nog 20 € korting had toegezegd op de volgende date.
Het was wel de start van een onderwerp met 200 reacties.
Maar ik bleef altijd de Topic starter.
Dame boeide me allang niet meer.

Review is in mijn ogen veel meer dan dat.
Staat er 25jaar. En is het in echt 1 van 50
Kloppen foto's. Is locatie oke.
Kun je een wasje doen. Komt veel meer bij kijken ;)
Mhe ik heb een review over dat mijn haar grijzig was. Klopt niet en was tijdelijk. Ging in de jacuzzi en had net mijn haar geblondeerde dus het was helemaal groen. Dus ja het was toen ff lelijk🤣🥺

Moest 5 keer naar de kapper om het te fixen

En als alle regio's 'normale' prijzen had.
Kunnen we weer overgaan tot reviews maken hier.
I.p.v. hele dag maar te discussiëren.
Ik merk dat de reviews minder zijn geworden of lijkt het alleen maar zo. Ik denk dat de prijzen hierin ook een rol spelen of de heren delen hun favoriete dame niet graag, heeft meestal ook met de prijzen te maken bang dat ze te populair wordt

Op Hookers had ik ooit een recensie geschreven over een dame waar ik een klein half uurtje was. REDScarlet.. Nooit meer geweest daarna , terwijl ze me zelfs nog 20 € korting had toegezegd op de volgende date.
Het was wel de start van een onderwerp met 200 reacties.
Maar ik bleef altijd de Topic starter.
Dame boeide me allang niet meer.
Dus je hebt probleem om topicstarter te zijn ??
Dat maakt mij al helemaal niks uit.
Ik merk dat de reviews minder zijn geworden of lijkt het alleen maar zo
Heb al eerder gemeld. We zijn afgegleden tot een discussie forum i.p.v. review forum

Ik merk dat de reviews minder zijn geworden of lijkt het alleen maar zo. Ik denk dat de prijzen hierin ook een rol spelen of de heren delen hun favoriete dame niet graag, heeft meestal ook met de prijzen te maken bang dat ze te populair wordt
Eerlijk dat is wel slim van de mannen. Als ze niet genoeg aanvragen heeft gaat ze ook niet de prijzen omhoog gooien.

Maar ook daar kun je niet over discussieren of een dame bijvoorbeeld wel hygiënisch is.
Is ook subjectief. ( sorry voor dure woord)
Nou als je zelf niet kunnen verzorgen is gewoon ja of nee toch.
Eerlijk dat is wel slim van de mannen. Als ze niet genoeg aanvragen heeft gaat ze ook niet de prijzen omhoog gooien.
Vele goeie dames worden geheim gehouden door leden.
Bang dat andere naar haar toe gaan.

Klopt,wandel in DE. En dat boeit niemand hier :ROFLMAO:
En in NL is het bij bekende dames die ik al lang heb beschreven ;)
Duitsland is wel stuk goedkoper! Enige nadeel is... echt goedkoop is ook vaak gewoon weer zo... plat/bare/ordi...
Vaak is de reis leuker dan het bezoek. Andere kant.. ben je wel 4-5-6u onderweg en ach de entree is tientjes werk haha

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan