Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn als alle regio's 'normale' prijzen had.Plus dat 200€ in de ene regio redelijk is , en in andere regio duur.
De huiseigenaren nemen met minder genoegen? Of de Limburgers gaan vanwege hun cultuur en achtergrond meer naar de dames in verhouding?Nee normale lonen
Zal toch niet veel anders zijn dan bij jou in Antwerpen ?De huiseigenaren nemen met minder genoegen? Of de Limburgers gaan vanwege hun cultuur en achtergrond meer naar de dames in verhouding?
Ik denk dat vooral de uithoeken van Nederland daar problemen mee hebben. Kreeg ook veel aanvragen vanuit Groningen, kop-noordholland, Zeeland.En als alle regio's 'normale' prijzen had.
Kunnen we weer overgaan tot reviews maken hier.
I.p.v. hele dag maar te discussiëren.
Tuurlijk ze hebben geld gekregen voor kerst.Hoezo niet? Met kerst wil wel opeens iedereen
Ik kan niet altijd review maken , in het privehuis waar ik kom hebben ze er niks mee te maken dat ik zoveel wandel. In Antwerpen skw vind ik dat niet erg. 2 dames kennen mij ook als de nachtjager.En als alle regio's 'normale' prijzen had.
Dvp onder de boom leggen gaat beetje lastig .....Tuurlijk ze hebben geld gekregen voor kerst.
IkkeOf topic ''wie blijft dure dames in 2024 bezoeken''
Ik laat me door geen privé huis tegenhouden hoor.Ik kan niet altijd review maken , in het privehuis waar ik kom hebben ze er niks mee te maken dat ik zoveel wandel. In Antwerpen skw vind ik dat niet erg. 2 dames kennen mij ook als de nachtjager.
Ik wandel ook Nederland hoor. Ben zelfs een kaaskopZal toch niet veel anders zijn dan bij jou in Antwerpen ?
Deze maand 0 reviews?Ik laat me door geen privé huis tegenhouden hoor.
Klopt,wandel in DE. En dat boeit niemand hierDeze maand 0 reviews?
Ja maar over reviews kun je niet echt gezellig over babbelen. Gauw uitgeluld.En als alle regio's 'normale' prijzen had.
Moeilijk in te pakken ik weet het.Dvp onder de boom leggen gaat beetje lastig .....
Je leidt de Honingbeer te veel af @LilyxxDeze maand 0 reviews?
Review is in mijn ogen veel meer dan dat.Ja maar over reviews kun je niet echt gezellig over babbelen. Gauw uitgeluld.
Als jij zegt dame A kan niet pijpen , en een ander zegt Ze is werelds beste. Dan is gesprek ook klaar.
Mhe ik heb een review over dat mijn haar grijzig was. Klopt niet en was tijdelijk. Ging in de jacuzzi en had net mijn haar geblondeerde dus het was helemaal groen. Dus ja het was toen ff lelijkReview is in mijn ogen veel meer dan dat.
Staat er 25jaar. En is het in echt 1 van 50
Kloppen foto's. Is locatie oke.
Kun je een wasje doen. Komt veel meer bij kijken
Ik merk dat de reviews minder zijn geworden of lijkt het alleen maar zo. Ik denk dat de prijzen hierin ook een rol spelen of de heren delen hun favoriete dame niet graag, heeft meestal ook met de prijzen te maken bang dat ze te populair wordtEn als alle regio's 'normale' prijzen had.
Maar ook daar kun je niet over discussieren of een dame bijvoorbeeld wel hygiënisch is.Review is in mijn ogen veel meer dan dat.
Staat er 25jaar. En is het in echt 1 van 50
Kloppen foto's. Is locatie oke.
Kun je een wasje doen. Komt veel meer bij kijken
Dus je hebt probleem om topicstarter te zijn ??Op Hookers had ik ooit een recensie geschreven over een dame waar ik een klein half uurtje was. REDScarlet.. Nooit meer geweest daarna , terwijl ze me zelfs nog 20 € korting had toegezegd op de volgende date.
Het was wel de start van een onderwerp met 200 reacties.
Maar ik bleef altijd de Topic starter.
Dame boeide me allang niet meer.
Heb al eerder gemeld. We zijn afgegleden tot een discussie forum i.p.v. review forumIk merk dat de reviews minder zijn geworden of lijkt het alleen maar zo
Eerlijk dat is wel slim van de mannen. Als ze niet genoeg aanvragen heeft gaat ze ook niet de prijzen omhoog gooien.Ik merk dat de reviews minder zijn geworden of lijkt het alleen maar zo. Ik denk dat de prijzen hierin ook een rol spelen of de heren delen hun favoriete dame niet graag, heeft meestal ook met de prijzen te maken bang dat ze te populair wordt
Nou als je zelf niet kunnen verzorgen is gewoon ja of nee toch.Maar ook daar kun je niet over discussieren of een dame bijvoorbeeld wel hygiënisch is.
Is ook subjectief. ( sorry voor dure woord)
Vele goeie dames worden geheim gehouden door leden.Eerlijk dat is wel slim van de mannen. Als ze niet genoeg aanvragen heeft gaat ze ook niet de prijzen omhoog gooien.
5x zoveel als schrijvers, dus ca 70% ziet geen foraMaar veel lezen er wel mee hoor.
Duitsland is wel stuk goedkoper! Enige nadeel is... echt goedkoop is ook vaak gewoon weer zo... plat/bare/ordi...Klopt,wandel in DE. En dat boeit niemand hier
En in NL is het bij bekende dames die ik al lang heb beschreven
Ik stuur soms wel eens een snelle dvp door naar een maat.Eerlijk dat is wel slim van de mannen. Als ze niet genoeg aanvragen heeft gaat ze ook niet de prijzen omhoog gooien.