200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik merk dat de reviews minder zijn geworden of lijkt het alleen maar zo. Ik denk dat de prijzen hierin ook een rol spelen of de heren delen hun favoriete dame niet graag, heeft meestal ook met de prijzen te maken bang dat ze te populair wordt
Leuke poll !
Zijn mensen minder gaan wandelen in 2023 tov de jaren daarvoor...

Duitsland is wel stuk goedkoper! Enige nadeel is... echt goedkoop is ook vaak gewoon weer zo... plat/bare/ordi...
Vaak is de reis leuker dan het bezoek. Andere kant.. ben je wel 4-5-6u onderweg en ach de entree is tientjes werk haha
Niet voor mij. Ben er in half uur.
€60-€80 half uur. Daarna door naar volgende prive huis. Bij vele inc pzc
En een leuke avond.

@H._ die had ik al beantwoord ;)

en gaat niet om de berekening. Gaat erom dat sommige mensen de inkomsten van DVP's continue bagatelliseren alsof ze minimumloon verdienen en het allemaal zo financieel zwaar is. Zucht steun kreun...

Feit is dat de gemiddelde DVP meer verdient dan de gemiddelde wandelaar (en on topic) en dat de prijzen steeds verder afdrijven van wat voor de gemiddelde wandelaar nog op te hoesten is.

Laten we eerlijk wezen we hebben het aan onszelf te danken, want als we klakkeloos de 200 euro gaan betalen dan wordt dat de nieuwe standaardprijs en dat is het nu officieel ook. En natuurlijk zullen de dvp's het weer gaan proberen om straks meer te gaan vragen gebeurt nu al 250 euro en sommigen van ons betalen het ook nog, en geef de dvp's maar eens ongelijk ik zou ook meer vragen als ik hun was.

En wat verwachten we dat de dvp's medelijden met ons krijgen en ooit gaan zakken? zal nooit gebeuren behalve als wij de 200 euro weigeren te betalen dan pas raken ze in paniek en gaan de prijzen zakken. Ik zie het alleen niet meer gebeuren omdat de overgrote deel van de wandelaars de 200 euro al hebben geaccepteerd als uurprijs. Maar misschien kunnen we de 250 euro nog wel voorkomen als we er massaal niet aan meedoen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Blij zijn? Je weet wat het minimum loon is? 70 euro NETTO? Dat is dus bijna 7x het minimumloon...
Dit is dus het probleem met veel DVPs... ze zijn volledig losgeslagen van de realiteit.

2680 euro NETTO is modaal. per maand...
Als je uitgaat van iets dat niet haalbaar is...
Prostitutie is toch geen lopende bandwerk? Geen enkele DVP die gedurende de zeg 8 uur die ze per dag maakt, ook 8 klanten á 1 uur heeft. En dat de hele maand voor 5/6 dagen in de week. Leuke berekening maar volgens mij gaat die vlieger niet op.

Weten ze bij de blauwe envelop ook wel. Die gasten zijn trouwens ook volledig van de realiteit losgeslagen, dwz als ze de contante afrekening beroepsgroepen "berekenen".

Kijk de meeste DVPs zijn natuurlijk niet de slimste (no offense!) en kan me dus heel goed voorstellen dat er online twee dingen gebeuren
1. Goede/populaire dames verhogen de prijs want klanten komen toch wel
2. Vanwege minder klanten verhogen andere dames de prijs (die zien wat groep1 doet) -> 3x250 is beter dan 3x200 is de theorie dan (waar dit voor covid makkelijk 4-5-6-7 klanten waren)

Geen discussies maar wel..... posting.

Welke dame was je 250+ voor een uurtje waard en waarom?

Ben benieuwd wie/wat/waar.... graag uitleggen waarom deze dame het geld "waard" was en wat je er voor terug kreeg dat je elders niet (snel) vindt?
Faut le faire. Eerst aangeven dat dvp niet van de slimste zijn en wat simplistische economische theorieën neerpennen, en gaan eisen dat mensen moeten aangeven waarom zij iets 250 € waard vinden, terwijl het toch algemene kennis is dat "waarde" iets subjectief is.

Vraag aan iemand in Ethiopië of hij een dvp 150€/uur waard vindt, en die gaat neen zeggen. Want 150€, dat is daar meer dan een maandsalaris.

Niet iedereen zit in de dezelfde financiële situatie. Mij maakt dat eigenlijk niet zoveel uit of zo'n dame nu 150 / 200 / 250 € vraagt. Als ik iemand wil bezoeken, doe ik dat gewoon. En ik moet dat helemaal niet aan iemand anders uitleggen waarom ik dat wel zoveel geld waard vind. Ik heb dat geld daar voor over.

Moet ik straks ook gaan uitleggen waarom mijn racefiets bijna 10 000€ kost?

Weten ze bij de blauwe envelop ook wel. Die gasten zijn trouwens ook volledig van de realiteit losgeslagen, dwz als ze de contante afrekening beroepsgroepen "berekenen".
Wat jij als burger nooit zou kunnen doen, maar zij wel: te hoog inschatten.
Ben je het er niet mee eens, dan ligt de bewijslast bij jou. Je delft uiteindelijk het onderspit.

Faut le faire. Eerst aangeven dat dvp niet van de slimste zijn en wat simplistische economische theorieën neerpennen, en gaan eisen dat mensen moeten aangeven waarom zij iets 250 € waard vinden, terwijl het toch algemene kennis is dat "waarde" iets subjectief is.

Vraag aan iemand in Ethiopië of hij een dvp 150€/uur waard vindt, en die gaat neen zeggen. Want 150€, dat is daar meer dan een maandsalaris.

Niet iedereen zit in de dezelfde financiële situatie. Mij maakt dat eigenlijk niet zoveel uit of zo'n dame nu 150 / 200 / 250 € vraagt. Als ik iemand wil bezoeken, doe ik dat gewoon. En ik moet dat helemaal niet aan iemand anders uitleggen waarom ik dat wel zoveel geld waard vind. Ik heb dat geld daar voor over.

Moet ik straks ook gaan uitleggen waarom mijn racefiets bijna 10 000€ kost?

ik "eis" niets maar ben serieus benieuwd wie/wat en vooral WAAROM iemand dame x weldegelijk 250+ waard vind?
Angel(a) in Amsterdam is er volgens mij eentje uit de buiten categorie (looks/service/aanbod). Verder kan ik niemand bedenken hier op het forum?

Natuurlijk scheelt het hoe je eigen inkomsten zijn! Net als voor je fiets is niet elke dame voor elke wandelaar bereikbaar. Alleen de "klacht" qua prijzen is dat zelfs een normale omafiets voor vele onbetaalbaar dreigt te worden. En DAT is de klacht

En je uitleg qua racefiets. Precies dat. Die koste 10K maar daar krijg je ook wel iets voor terug. Je fiets kan je onmogelijk vergelijken met een "normale" racefiets. En dat heeft niets te maken met een mening maar met feiten
Als je uitgaat van iets dat niet haalbaar is...
Prostitutie is toch geen lopende bandwerk? Geen enkele DVP die gedurende de zeg 8 uur die ze per dag maakt, ook 8 klanten á 1 uur heeft. En dat de hele maand voor 5/6 dagen in de week. Leuke berekening maar volgens mij gaat die vlieger niet op.

Bij veel buitenlandse dames is het natuurlijk al meer lopende band werk dan bij de dames uit NL die in een club werken. Deze laatste categorie zal ook makkelijker pauze nemen.

ik "eis" niets maar ben serieus benieuwd wie/wat en vooral WAAROM iemand dame x weldegelijk 250+ waard vind?
Omdat iemand bereid is om dat te betalen, zoals ik al aangaf.
Natuurlijk scheelt het hoe je eigen inkomsten zijn! Net als voor je fiets is niet elke dame voor elke wandelaar bereikbaar. Alleen de "klacht" qua prijzen is dat zelfs een normale omafiets voor vele onbetaalbaar dreigt te worden. En DAT is de klacht.
Nog wat basic economische begrippen uitleggen dan. Dan zal de vraag dalen en de inkomsten van de dames dalen tot op een niveau dat zij te laag vinden.

En dan hebben de dames twee keuzes, stoppen of prijzen doen dalen.
Dus in the end zijn het de dames die bepalen of zij voor minder willen werken, of iets anders gaan doen.

Dat is dus de vraag. Mogelijk is de markt dusdanig groot dat een DVP bezoek straks meer een soort luxe "dienst" gaat worden.
Minder dames die werkzaam zijn maar ook een fors kleiner klantenbestand...

Alleen is de kans dan niet realistisch dat je naast het grijze (kinky/sj) circuit een NOG veel grijzer gebied krijgt waarbij de kans op misstanden toeneemt? Immers al stijgt de prijs tot 1.000e/uur. De VRAAG zal niet recht evenredig afnemen lijkt me?

De markt vraagt en de markt bepaald. De ene vindt het al duur genoeg om in een Fiat Panda te rijden, de ander is er helemaal ok mee dat ie vele malen meer betaald voor zijn Bugatti.

Dames moeten gewoon lekker vragen wat ze willen en wij wandelaars uitgeven wat we willen uitgeven. Die markt reguleert zich qua prijs vanzelf wel.

Voor mij persoonlijk ligt rond de 250 ook wel de grens, tenzij ik een stuk meer ga verdienen.

Dat gezegd hebbende: ik betaal al bijna acht jaar exact hetzelfde bij mijn vaste huisje en het is toch niet dat er niks in de wereld duurder is geworden.

Wat dat betreft vind ik het juist omgekeerd een beetje vreemd dat zij het nog steeds kunnen rooien voor dat bedrag, maar hey, mij als klant hoor je niet klagen hoor.

Toen ik voor het eerst een dame uit zocht heb ik puur en alleen naar uiterlijk gekeken. Het ging mij er vooral om een dame te vinden die wat uiterlijk was waar ik volledig op zou vallen (en dat was gelukt). Ik dacht dat het misschien ook een ervaring voor slechts één keer zou zijn. Daar hing een prijskaartje aan en ik had geen benul van of zij extreem duur of relatief goedkoop was. Ik wist ook niet wat ik precies voor dienstenpakket moest verwachten. Ik denk dat er zo meer wandelaars beginnen. Ik denk dat de prijs van je eerste ervaringen grotendeels je referentiekader bepalen. Was dit in het hogere segment dan zal je 250 minder snel duur vinden dan wanneer je eerste ervaringen in het lagere prijssegment lagen.

Nog wat basic economische begrippen uitleggen dan. Dan zal de vraag dalen en de inkomsten van de dames dalen tot op een niveau dat zij te laag vinden.

En dan hebben de dames twee keuzes, stoppen of prijzen doen dalen.
Dus in the end zijn het de dames die bepalen of zij voor minder willen werken, of iets anders gaan doen.
Ze gaan echt niet stoppen hoor deze buitenlandse dames komen hier om geld te verdienen en zijn blij met elke cent. Stel dat de wandelaars de 200 euro niet meer willen betalen dan zullen dezelfde dames die 200 vroegen nog steeds hier aanwezig zijn. Want 150 euro is voor buitenlandse begrippen nog steeds veel geld, kijk maar naar België daar vragen ze 150 per uur en het aanbod is goed genoeg mooie dames die daar voor Willen werken hetzelfde geldt voor Duitsland.

Ik dacht dat het misschien ook een ervaring voor slechts één keer zou zijn. Daar hing een prijskaartje aan en ik had geen benul van of zij extreem duur of relatief goedkoop was. Ik wist ook niet wat ik precies voor dienstenpakket moest verwachten. Ik denk dat er zo meer wandelaars beginnen.
Ook al ben je op zoek naar een dienst, het zou net zo moeten verlopen als de zoektocht naar een andere wagen; vergelijken op prijs, eventueel leeftijd, wat is standaard inbegrepen en wat kosten de extra's.

Wat een contrast ook tussen de prijzen in een privéhuis en prive ontvangst, voor een uur seks bij een privéhuis betaal je 140 euro en bij prive-ontvangst 200 euro het klopt gewoon niet meer. Het feit dat je bij een legale zaak goedkoper uit bent dan bij illegale dames zegt eigenlijk al genoeg het hoort eigenlijk andersom te zijn. Daaruit kun je ook zien dat prive-ontvangst dames de boel aan het belazeren zijn door extra veel te vragen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan