200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het nadeel daarvan, net als een mail of zelfs hier iets schrijven: je mist de directe interactie en daarnaast de intonatie.
Met een dame bel ik ook liever dan dat je maar moet afwachten of je bericht gezien is en zo ja, waarom er misschien geen reactie komt.
Niet iedereen heeft een goede stem en spreekt goed engels. En sommigen zijn verlegen types dan is appen natuurlijk ideaal.

Morgen ga ik de klanten vragen of ze een lk leuke kerst hadden. Onderwerp van de dag😂

Maar echt diepgaande gesprekken amper. Geen tijd voor

Ik krijg wel regelmatig die vraag van mannen. Werk je hier vaker. Ehm nee nu ik jou zie durf ik niet meer🫣😜
Ik praat graag en neem de massage ook aan. Maar die vraag komt altijd bij de eerste keer bij die dame. Kom je hier vaker? 😂 soms vraag ik het eerst om hun reactie te zien. 😂😂

Als een dame vraagt wat heb je gehad voor kerst? Kan ik zeggen. Geld dat ik nu niet meer heb. 😂😂😂

Maar wat ik ook graag doe als er nog tijd is. Is haar nog beffen. 😂😂😂

Prostitutiemarkt is zo groot en divers met tig duizenden klanten met diverse voorkeuren en besteedbaar inkomen, dat is voor iedereen anders en niet te vangen in een soort waarheid die hier verkondigd lijkt te worden. Ieder doet zijn ding en heeft daar haar of zijn beleving bij. 95% of meer schrijft niet op fora. Dus...

Prostitutiemarkt is zo groot en divers met tig duizenden klanten met diverse voorkeuren en besteedbaar inkomen, dat is voor iedereen anders en niet te vangen in een soort waarheid die hier verkondigd lijkt te worden. Ieder doet zijn ding en heeft daar haar of zijn beleving bij. 95% of meer schrijft niet op fora. Dus...
Maar veel lezen er wel mee hoor.

Aanname mijnerzijds: men heeft minder te besteden.
Andere mogelijkheden: de dames niet naar de smaak van de klanten?
Toch nog teveel concurrentie van de thuisontvangst?
De dames zijn vrij gelijk gebleven op 1 dagsvliegen na.

Dat mensen minder te besteden hebben zal er zeker mee te maken hebben, maar het aantal klopt gewoon niet.

Twee jaar geleden werden mannen op de toilet, washok en met meerdere in de tuin geplaatst omdat er teveel waren. Nu hebben we veel kamers over, maar ik ga morgen weer kijken wat die dag gaat doen.

Als het toch na een paar keer proberen te weinig klanten zijn moet ik wat anders weer gaan proberen

De dames zijn vrij gelijk gebleven op 1 dagsvliegen na.

Dat mensen minder te besteden hebben zal er zeker mee te maken hebben, maar het aantal klopt gewoon niet.

Twee jaar geleden werden mannen op de toilet, washok en met meerdere in de tuin geplaatst omdat er teveel waren. Nu hebben we veel kamers over, maar ik ga morgen weer kijken wat die dag gaat doen.

Als het toch na een paar keer proberen te weinig klanten zijn moet ik wat anders weer gaan proberen
Andere privehuizen hebben het retedruk ik denk dat jouw privehuis een slechte naam heeft. Ik weet niet waar je werkt maar misschien is de concurrentie bij prive-ontvangst in jullie omgeving nu groter dan voorheen dat kan natuurlijk ook.

Andere privehuizen hebben het retedruk ik denk dat jouw privehuis een slechte naam heeft. Ik weet niet waar je werkt maar misschien is de concurrentie bij prive-ontvangst nu groter dan voorheen dat kan natuurlijk ook.
Ja geen idee. Ik ben net pas 1 dag weer terug, maar ging ook weg door de rustige periode. Ff een paar weken aankijken, en als het dan rustig is zal ik misschien langs gaan bij een ander huis.

De gastvrouw gaf op de eerste dag aan dat het nog steeds heel rustig is, maar ook dat ik vast wel weer mijn klanten krijg. Ben alleen een beetje bang dat het dit keer niet gaat werken

Alleen ik zal echt niet weten waar het beter is. Dat is het lastige. Soms hoor je verschrikkelijke verhalen over huizen eigenaren😬
Enigste wat al zeker is voor 2024 ......
Wel bijna tijd voor de 2024 topics😂

Ja geen idee. Ik ben net pas 1 dag weer terug, maar ging ook weg door de rustige periode. Ff een paar weken aankijken, en als het dan rustig is zal ik misschien langs gaan bij een ander huis.

De gastvrouw gaf op de eerste dag aan dat het nog steeds heel rustig is, maar ook dat ik vast wel weer mijn klanten krijg. Ben alleen een beetje bang dat het dit keer niet gaat werken

Alleen ik zal echt niet weten waar het beter is. Dat is het lastige. Soms hoor je verschrikkelijke verhalen over huizen eigenaren😬

Wel bijna tijd voor de 2024 topics😂
Gewoon goed informeren.

Geen discussies maar wel..... posting.

Welke dame was je 250+ voor een uurtje waard en waarom?
Geen trio's.. enkele dames
Geen meeruren dates (mist het uur tarief 250+ blijft)

Ben benieuwd wie/wat/waar.... graag uitleggen waarom deze dame het geld "waard" was en wat je er voor terug kreeg dat je elders niet (snel) vindt?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan