200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is toch wel een duidelijk verschil tss BE en NL.
In de privehuizen die ik ken zijn extra's bijna onbestaande (behalve misschien anaal indien er dames zijn die dit aanbieden)

Hier betaal je 140/150 per uur waar pzc, tongzoenen, beffen,… meestal inbegrepen zit.

Of misschien is dat eigen aan mijn regio? Heb geen ervaring buiten deze 2 privehuizen

Ja zou je denken maar waarom hadden we 2 jaar geleden alle kamers vol en nu soms maar 10 klanten op een dag voor het hele huis?🤔

Is toch vreemd. Twee jaar geleden werkten ik er ook mer veel plezier, maar ik kom daar niet om op mijn reet te zitten dus er moet wel wat te doen zijn.

Kwa prijs zijn wij een tientje omhoog gegaan, maar dat zal het niet zijn toch

Nee die 10 euro zal het niet zijn. Een logische verklaring? inflatie.. de "gewone" man heeft minder te besteden en gaat dus nu al minder vaak naar een DVP.

Het internet lijkt me niet schuldig want dat was er al en is niet ineens anders de laatste 2jr?

Kijk de meeste DVPs zijn natuurlijk niet de slimste (no offense!) en kan me dus heel goed voorstellen dat er online twee dingen gebeuren
1. Goede/populaire dames verhogen de prijs want klanten komen toch wel
2. Vanwege minder klanten verhogen andere dames de prijs (die zien wat groep1 doet) -> 3x250 is beter dan 3x200 is de theorie dan (waar dit voor covid makkelijk 4-5-6-7 klanten waren)

MEt 10 klanten is een privehuis snel failliet. De privehuizen die ik ken daaien in Nederland nog altijd tussen de 30 en 50 klanten gemiddeld per dag
Volgens mij werk ik in een privehuis waar jij regelmatig komt😉

Soms heb je een goede dag, maar 10-15 klanten op en dag komen ook voor. Twee jaar geleden was dat altijd wel zo'n 40 minimaal.
Nee die 10 euro zal het niet zijn. Een logische verklaring? inflatie.. de "gewone" man heeft minder te besteden en gaat dus nu al minder vaak naar een DVP.

Het internet lijkt me niet schuldig want dat was er al en is niet ineens anders de laatste 2jr?

Kijk de meeste DVPs zijn natuurlijk niet de slimste (no offense!) en kan me dus heel goed voorstellen dat er online twee dingen gebeuren
1. Goede/populaire dames verhogen de prijs want klanten komen toch wel
2. Vanwege minder klanten verhogen andere dames de prijs (die zien wat groep1 doet) -> 3x250 is beter dan 3x200 is de theorie dan (waar dit voor covid makkelijk 4-5-6-7 klanten waren)
Ja maar het is wel heel drastisch verminderd dus dat alleen geloof ik gewoon niet.

Maar hoezo is dat niet slim als die dames hun prijzen omhoog gooien? De mannen die komen toch wel🤷‍♀️

Dat is ook iets wat ik gemerkt het op seksjobs en kinky. Je kan makkelijk 250,- / 300,- per uur vragen als je er een beetje goed uitziet.

Laatst bewerkt:
10-15 klanten met net zoveel meiden houdt geen 1 huis vol dan zijn de meiden snel weg...
Dit speelt volgens de dames van het legerdesheils in alle huizen in nederland en niet elke dag zijn er natuurlijk zoveel meiden.

Alleen zondag waren wij met 4 en hadden we 11 klanten denk ik. 5 daarvan waren al van mij en 3 had ik eigenlijk zelf geregeld.

Er zitten nu echt hele magere dagen tussen en eigelijk zou ik mijn eigen klanten niet moeten regelen in een huis.

Veel meiden zijn nu ook aan het hoppen naar andere clubs in de hoop dat het beter is.

Volgens mij werk ik in een privehuis waar jij regelmatig komt😉

Soms heb je een goede dag, maar 10-15 klanten op en dag komen ook voor. Twee jaar geleden was dat altijd wel zo'n 40 minimaal.

Ja maar het is wel heel drastisch verminderd dus dat alleen geloof ik gewoon niet.

Maar hoezo is dat niet slim als die dames hun prijzen omhoog gooien? De mannen die komen toch wel🤷‍♀️

Dat is ook iets wat ik gemerkt het op seksjobs en kinky. Je kan makkelijk 250,- / 300,- per uur vragen als je er een beetje goed uitziet.
Ja die wandelaars vind je hier ook op het forum. En ze zijn erg voldaan over dat ze zoveel mogen betalen.
Anders is het zo goedkoop allemaal.
Dat kan niet goed zijn.

Niet lullig of denigrerend bedoeld maar 'klasse A dame' met verhoogde prijs x zal het drukker hebben, dan 'klasse B dame' met diezelfde verhoogde prijs.
Je hebt in de sekswerkers wereld alleen maar c klasse die niet loopt. De dames die afwerken of echt heel lelijk zijn.

Wat jij aantrekkelijk vindt en wat een andere man weer aantrekt is zo verschillend

Nu, ja... 'A klasse' of 'B Klasse'...
De meesten doelen dan toch vooral op het uiterlijk... En dat is écht niet het allerbelangrijkste! Maar... sommigen leren het blijkbaar nooit...

@Lilyxx onzin

Groot deel van de dames is middelmatig en levert een middelmatige service. Denk dat er hier krap 100 dames zijn die boven het maaiveld uitsteken. En denk dat er maybe 10 zijn die ECHT knap zijn en bovengemiddeld zijn qua service.. cq 250+ waard

Terug on topic. 200-250+ dames... 95% is amper 150e waard
Nu... met 100 écht goede DVP's... kan je echt al wel een tijdje verder hoor!

Laatst bewerkt:
Dit volg ik effe niet. Alles is duur geworden. Dus laten we de 'goedkopere' privehuis dames maar links liggen om naar duurdere thuisontvangst dames te gaan ??

Als je meer op je geld moet letten ga je anders shoppen. Dus kan zijn dat veel privehuis klanten nu 30min thuisontvangst doen? Of liever 1x per maand gaan dan 2x goedkoop?

Vanuit mezelf.. ik ga gewoon veel minder EN mijn budget per maand dat ik uitgeef aan onzin in NL qua DVPs is fors lager dan voor covid!

Voor de getrouwde wandelaars ( en dat zijn de meeste) is belangrijk dichtbij , discreet ,goed parkeren en niet veel gedoe.) Prijs is minder van belang als het maar ff tussendoor kan. Ze gaan niet ver voor omrijden want dan kan er van alles misgaan en worden ze betrapt.
En benzine en gederfde werktijd hebben ook een prijs.
Als jij een bus of auto van je bedrijf met naam erop hebt sta je ook niet graag bij een privehuis.

En... voor zij die daar dus niet op moeten letten... (gelukkig maar!)
Kunnen zich dus extra geduld, tijd, moeite en afstand permiteren...

"and that made all the difference"

@Lilyxx onzin

Groot deel van de dames is middelmatig en levert een middelmatige service. Denk dat er hier krap 100 dames zijn die boven het maaiveld uitsteken. En denk dat er maybe 10 zijn die ECHT knap zijn en bovengemiddeld zijn qua service.. cq 250+ waard

Terug on topic. 200-250+ dames... 95% is amper 150e waard
Zoals ik al aangaf wat jij knap vindt hoeft een ander niet knap te vinden.

Wat jij een goede service vindt hoeft ook geen goede service te zijn.

Dus niks onzin mannen leggen toch het geld neer, en dan gaan ze hier klagen over de prijzen.

Zoals ik al aangaf wat jij knap vindt hoeft een ander niet knap te vinden.

Wat jij een goede service vindt hoeft ook geen goede service te zijn.

Dus niks onzin mannen leggen toch het geld neer, en dan gaan ze hier klagen over de prijzen.
Ik klaag er niet over maar omdat ik best vaak ga let ik een beetje op de kosten ( 1000€ per week kan niet de bedoeling zijn).
Ik vind het niks 1 date van 600€ en dan 3 weken slecht slapen van de geilheid , en op een houtje bijten.

Als je meer op je geld moet letten ga je anders shoppen. Dus kan zijn dat veel privehuis klanten nu 30min thuisontvangst doen? Of liever 1x per maand gaan dan 2x goedkoop?

Vanuit mezelf.. ik ga gewoon veel minder EN mijn budget per maand dat ik uitgeef aan onzin in NL qua DVPs is fors lager dan voor covid!
Dit rijmt nog altijd niet met terugloop klanten privehuis. Want men blijft dure priveontvangst dames bezoeken.

Voor de getrouwde wandelaars ( en dat zijn de meeste) is belangrijk dichtbij , discreet ,goed parkeren en niet veel gedoe.) Prijs is minder van belang als het maar ff tussendoor kan. Ze gaan niet ver voor omrijden want dan kan er van alles misgaan en worden ze betrapt.
En benzine en gederfde werktijd hebben ook een prijs.
Als jij een bus of auto van je bedrijf met naam erop hebt sta je ook niet graag bij een privehuis.
Ook daar zijn oplossingen voor.
Met je bedrijfsauto Inc naam iedere keer bij dame thuis gaat ook opvallen toch.

Ik snap dat geklaag ook niet echt.
Genoeg goede dames te vinden voor 140-200/u all in (in mijn regio toch)

Boven die prijs kijk ik zelf niet naar de advertenties en hoef ik me dus ook niet druk te maken over die dames.

Wat kan mij het schelen dat een bepaalde dvp 500/u vraagt?

En daarnaast zijn er ook genoeg niet-dvps te vinden die voor een leuke prijs met je willen afspreken…

Dit rijmt nog altijd niet met terugloop klanten privehuis. Want men blijft dure priveontvangst dames bezoeken.

Ook daar zijn oplossingen voor.
Met je bedrijfsauto Inc naam iedere keer bij dame thuis gaat ook opvallen toch.
Heel simpel @HoneyBear mannen gaan liever naar illegale dames🤷‍♀️

Naast ons zit ook een fietsenwinkel en je hoeft hem niet in de straat te zetten.

@Lilyxx
geloof me.. los van smaak zijn de dames op kinky echt wel in te delen in lelijk/normaal/knap...

en qua service dito. Lees dit forum eens. Zijn weinig dames waarbij de ene het SUPER vind en de ander bagger.

En tja die gasten die 200+ neerleggen (exc. extras) voor een dame vind ik OOK kansloos? Maar goed ik vind ook dat een deel van de wandelaars beter het geld kan uitgeven aan een psycholoog he? dus ach ;)
Ik snap dat geklaag ook niet echt.
Genoeg goede dames te vinden voor 140-200/u all in (in mijn regio toch)
Welke regio is dat? Want in mijn regio (midden Nederland) is er echt niets bijzonders te vinden voor 150-200 all incl?
Heel simpel @HoneyBear mannen gaan liever naar illegale dames🤷‍♀️

Naast ons zit ook een fietsenwinkel en je hoeft hem niet in de straat te zetten.
Onzin. Mogelijk zijn de online dames jonger/knapper?

Deed ff bij huize Fleur kijken in Apeldoorn.
eentje is 30+... de rest allemaal OUD

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan